خبر مهم آموزش و پرورش برای فرهنگیان و معلمان این استان

جزئیات برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان، معلمان و دانش‌آموزان اعلام شد.

خبر مهم آموزش و پرورش برای فرهنگیان و معلمان این استان

آموزش و پرورش استان البرز آخرین اخبار و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان و معلمان را اعلام کرد. آموزش و پرورش استان البرز از صعود تیم فوتسال فرهنگیان البرز به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال کشوری خبر داد. آموزش و پرورش استان البرز از آغاز اعزام فرهنگیان این استان به یک رویداد و نمایشگاه بین‌المللی مهم خبر داد.

بیشتر بخوانید: قمه‌کشی هولناک و حمله به یک معلم در یکی از مدارس کرج! + ویدئو

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، سرویس مدرسه و لباس فرم دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه کرد. جزئیات برنامه‌های جدید آموزش و پرورش استان البرز برای سال تحصیلی جدید، فرهنگیان، معلمان و دانش‌آموزان این استان اعلام شد.

آموزش و پرورش استان البرز

خبر مهم آموزش و پرورش استان البرز برای فرهنگیان

آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: تیم فوتسال آموزش و پرورش استان البرز به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال کشوری صعود کرد.

تیم منتخب فرهنگیان استان البرز موفق شد در دیدار حساس و نفس‌گیر مرحله یک چهارم نهایی، برابر تیم قدرتمند خراسان شمالی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

اسامی بازیکنان تیم منتخب فوتسال آموزش و پرورش استان البرز به شرح زیر است:

سهیل معظمی گودرزی

شهرام‌مسیب‌زاده

سعید جلیلیان

علیرضا غلامی نژاد

معین امیدی

محمدرضا ابراهیمی

امیرحسین خاکسارپور

ایوب پور قاضی

یاسر سبز مرادی

احمد فلاحتکار

حامد احمدی (سرپرست تیم)

علی رضالو (مربی تیم).

گفتنی است تیم فوتسال آموزش و پرورش استان البرز در دیدار نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها، برای صعود به مرحله فینال به مصاف تیم لرستان خواهد رفت.

آموزش و پرورش استان البرز

برنامه جدید آموزش و پرورش استان البرز برای فرهنگیان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از آغاز اعزام فرهنگیان این استان به اولین رویداد و نمایشگاه بین‌المللی «الف تا» در تهران خبر داد.

لیلا الماسی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از آغاز اعزام فرهنگیان استان البرز به اولین رویداد و نمایشگاه بین‌المللی «الف تا» در تهران خبر داد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز هدف از این بازدیدها را بهره‌گیری از ایده‌ها و تجربیات دیگر فرهنگیان و اشتراک گذاری آن دانست و افزود: به همراه این رویداد، نمایشگاه طرح «ساخت ایران» نیز برای تجربه گذاری ایده‌های خوب در بحث آموزش مهارت‌های کاربردی در حال برگزاری است و مدارس تقوا، محمودی منش، آیت الله خامنه‌ای و مهدیه با برپایی غرفه به ارائه ایده‌های خود خواهند پرداخت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز در پایان اظهار داشت: در طول برگزاری این جشنواره بیش از ۴۸۰ نفر از فرهنگیان استان البرز با همکاری ادارات نواحی، شاهد و ایثارگران و استعدادهای درخشان به این نمایشگاه اعزام خواهند شد.

گفتنی است، این جشنواره از ۱۸ تیر ماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شده است و تا ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

آموزش و پرورش استان البرز

توضیحات مهم آموزش و پرورش استان البرز درباره سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: انجمن اولیا و مربیان بهترین محل برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش است.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز  در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان بهترین محل برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به کارکرد مهم انجمن اولیا و مربیان در مدارس گفت: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند بازویی توانمند برای مدیریت مدرسه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: شعار همیشگی ما این است مدیر مدرسه، مدیر نظام جمهوری اسلامی ایران و به همین ترتیب انجمن اولیا و مربیان مدرسه نیز باید در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر توجه به مدارس دولتی عادی تاکید داشت و گفت: توجه به انجمن اولیا و مربیان مدارس دولتی عادی و خصوصاً مدارس حاشیه‌ای باید جدی گرفته شود، چراکه اکثریت دانش آموزان ما در این مدارس حضور دارند نه مدارس خاص.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز همچنین نظارت بر حسن انجام انتخابات‌های انجمن اولیا و مربیان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید مسئولانه عمل کرد.

در ادامه یاری شیرمرد، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: در این جلسه نمایندگان انجمن‌های اولیا استان البرز با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: گزارش اجمالی از عملکرد اداره انجمن اولیا و مربیان استان، پیگیری مصوبات جلسه قبل، ارائه طرح آموزش اولیا پیش دبستانی توسط مرکز جامع استان، آخرین وضعیت سرویس مدارس حمل نقل و فرم لباس، معرفی اعضا جدید شورا و اعطای ابلاغ اعضا محترم، استماع نظرات و پیشنهادات اعضا از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96604

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر