خبر خوش آموزش و پرورش البرز

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: حقوق قانونی این معلمان بر مبنای قوانین کشوری از طریق وزارتخانه و مجلس پیگیری می‌شود.

خبر خوش آموزش و پرورش البرز

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی استان البرز با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر نیروی شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی دارد، گفت: اغلب نیروهای مدارس و مراکز غیردولتی استان آزاد هستند.

امیر والی‌پور، رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی استان البرز اظهار کرد: احمد محمود زاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در سفر به استان البرز، نوید پیگیری حقوق قانونی معلمان در مدارس غیر دولتی را دادند.

او افزود: محمودزاده با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با حضور در جمع معلمان مدارس غیر دولتی شهرستان ساوجبلاغ بیان کردند که حقوق قانونی این معلمان بر مبنای قوانین کشوری از طریق وزارتخانه و مجلس پیگیری می‌شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: بزودی این خبر مسرت‌بخش به اطلاع معلمان مدارس غیر دولتی خواهد رسید.

والی‌پور با بیان اینکه استان البرز ۱۰ هزار نفر نیروی شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی دارد، تصریح کرد: اغلب نیروهای مدارس و مراکز غیر دولتی استان آزاد هستند.

او ادامه داد: روز گذشته معلمان، مؤسسان و مدیران مدارس غیر دولتی استان البرز در نشست صمیمانه ای با معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به بیان مشکلات، راهکارها و چرایی حمایت دولتمردان از مدارس غیر دولتی پرداختند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در این نشست در زمینه فرآیند کیفیت بخشی به برنامه‌های آموزشی و تربیتی بر اساس ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین، فضای آموزشی و چگونگی گسترش دامنه برنامه‌های پرورشی و تربیتی در مدارس غیر دولتی گفت و گو شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86458

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر