خبر مهم آموزش و پرورش البرز

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز گفت: به یاد داشته باشیم که عرصه آموزش و پرورش و تعالی فرزندان این کشور، به دست توانای معلمان و فرهنگیان این قشر مجاهد به بار می‌نشیند.

خبر مهم آموزش و پرورش البرز

 سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز گفت: ویژه برنامه‌های هفته معلم برای ارتقای شان و جایگاه معلمان برگزار شده و چند برنامه نیز آماده برگزاری در هفته جاری هستند.

همزمان با هفته معلم، آئین تکریم از معلمان نمونه در اردوگاه شهید باهنر کرج برگزار شد که در این مراسم با اهدای لوح و تندیس از زحمات ۵۵ معلم و استاندار البرز تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از استاندار البرز نیز تجلیل به عمل آمد، این لوح همزمان با تجلیل از ۵۵ معلم نمونه استان البرز به مجتبی عبداللهی توسط حجت الاسلام علی اکبر وثوقی امام جمعه کمالشهر اهدا شد.

سید مسلم رئیسی، سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه این مراسم گفت: نقش و جایگاه فرهنگیان در ترویج فرهنگ کار و تلاش استان پررنگ است.

سید مسلم رئیسی بیان کرد: ویژه برنامه‌های هفته معلم برای ارتقای شان و جایگاه معلمان برگزار شده و چند برنامه نیز آماده برگزاری در هفته جاری هستند.

وی با بیان اینکه تکریم جایگاه ارزشمند معلم یک وظیفه همگانی و رسالتی مهم برای جامعه است، خاطرنشان کرد: این ایام فرصت خوبی است تا همه ما بیش از گذشته قدردان تلاش‌ها و زحمات خالصانه معلمان زحمت کش و گرانقدر که مسئول تربیت نسل آینده و معماران آینده کشور هستند باشیم.

رئیسی تصریح کرد: معلمان پرچمدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مهمترین وظیفه در کشور را که تربیت نسل آینده و نیروی انسانی هست را برعهده دارند. دستگاه تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی در جامعه بر عهده دارد که همواره باید از معلمانش تکریم کرد.

او یادآور شد: به یاد داشته باشیم که عرصه آموزش و پرورش و تعالی فرزندان این کشور، به دست توانای معلمان و فرهنگیان این قشر مجاهد به بار می‌نشیند.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز افزود: دستاوردهای عظیم و برجسته فرزندان این سرزمین و کسب رتبه‌های برتر علمی جهانی نشان از جایگاه مهم و موثر تعلیم و تربیت در پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان است.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش تولیدکننده نیروی انسانی از لحاظ علمی برای ساخت کشور است.

در این آئین با حضور مسئولان استانی و وزارتی با اهدای لوح و تندیس از زحمات معلمان نمونه البرز تجلیل به عمل آمد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85916

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر