خبر خوش آموزش و پرورش البرز

آموزش و پرورش استان البرز جزئیات تصحیح اوراق امتحانات نهایی، ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس و خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان را اعلام کرد.

خبر خوش آموزش و پرورش البرز

آموزش و پرورش استان البرز جزئیات تصحیح اوراق امتحانات نهایی دانش‌آموزان را اعلام کرد. آموزش و پرورش استان البرز نحوه ثبت‌نام افرادی که شرایط سنی حضور در مدارس عادی را ندارند را اعلام کرد. آموزش و پرورش استان البرز درباره خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد. آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت آموزش و پرورش و بیمه دانا، قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان از روش صندوقی به بیمه‌گری تغییر یافت. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر مردم‌داری و رعایت حرمت فرهنگیان در ادارات آموزش و پرورش تاکید کرد. 

بیشتر بخوانید: ماجرای جنجالی قمه‌کشی و حمله به یک مدرسه در کرج چه بود؟ | آموزش و پرورش اطلاعیه داد

توضیحات آموزش و پرورش استان البرز درباره خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز گفت: گسترش دامنه خدمات بیمه تکمیلی یکی از مطالبات مهم و اساسی فرهنگیان این استان است.

سیدمسلم رئیس، سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز در نشست با اعضای شعبه مرکزی یکی از بیمه‌ها در استان البرز اظهار کرد: گسترش دامنه خدمات بیمه تکمیلی یکی از مطالبات مهم و اساسی فرهنگیان این استان همانند سایر فرهنگیان کشور است.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز افزود: با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت آموزش و پرورش و بیمه دانا، قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان از روش صندوقی به بیمه‌گری تغییر یافت که انتظار می‌رود سطح خدمات کیفی در قالب این بیمه برای فرهنگیان ارتقا بیشتری پیدا کند.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز افزایش تعهدات بیمه‌ای را از اهداف این تفاهم‌نامه است برشمرد و بیان کرد: بخشی از حق بیمه تکمیلی از سوی دولت و بخش دیگر توسط بیمه‌گر پرداخت می‌شود که بیمه شدگان خواستار خدمات بیشتری در بخش عینک، دندانپزشکی و کاهش میزان رفت و آمدهای اداری در فرآیند برخورداری از بیمه تکمیلی هستند.

رئیسی در این نشست بر لزوم خدمات رسانی و پاسخگویی هرچه بهتر بیمه‌ها به فرهنگیان عضو تاکید کرد.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه معلمان بیشترین عضویت بیمه درمانی تکمیلی در کشور را دارند باید خدمات بیمه‌ای در حداقل زمان به فرهنگیان ارائه شود.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز در ادامه خواستار رفع مشکلات موجود در ارائه پرداخت خسارت درمان توسط شرکت بیمه دانا به فرهنگیان شد.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز اظهارکرد: بیمه درمان تکمیلی پشتوانه‌ای برای بیماری‌های احتمالی فرهنگیان است.

ثبت‌نام در دوره‌های سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز

معاون آموزش و پرورش البرز از بازگشت ۵۰۲ نفر از افراد بازمانده از تحصیل البرزی به چرخه تحصیل خبر داد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: ۵۰۲ نفر از افراد بازمانده از تحصیل با شرکت در دوره‌های سوادآموزی به چرخه آموزش بازگشتند.

رویا عسگرپور، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: افراد بازمانده از تحصیل معرفی شده از سوی قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به صورت مستمر در اداره سوادآموزی استان مورد پالایش قرار می‌گیرند تا افرادی که شرایط سنی حضور در مدارس عادی را ندارند، از طریق ثبت‌نام در دوره‌های سوادآموزی به چرخه آموزش رسمی کشور بازگردند.

عسگرپور با بیان اینکه انسداد مبادی بیسوادی مهم‌ترین اقدام در ریشه کنی بی‌سوادی است، افزود: افراد ثبت‌نام‌شده در دوره‌های سوادآموزی، در صورت کسب موفقیت در آزمون‌های پایانی و داشتن شرایط سنی می‌توانند در مدارس عادی ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز شناسایی و جذب حداکثری افراد بازمانده از تحصیل را جزو مهمترین اولویت‌های کاری قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر دانست و تصریح کرد: بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: ۵۰۲ نفر بازمانده از تحصیل در سال گذشته شناسایی و جذب کلاس‌های سوادآموزی شده اند، که از این تعداد ۳۹۱ نفر در دوره سوادآموزی، ۱۰۸ نفر در دوره انتقال و ۳ نفر در دوره تحکیم در حال آموزش هستند.

تاکید آموزش و پرورش استان البرز بر مردم‌داری و رعایت حرمت فرهنگیان 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: مردم‌داری و رعایت حرمت مردم و همکاران در ادارات آموزش و پرورش باید در اولویت باشد.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش با ناحیه یک کرج اظهار کرد: مردم‌داری و رعایت حرمت مردم و همکاران در ادارات آموزش و پرورش باید در اولویت باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: از مجموع زحمات همکاران به ویژه در حوزه برگزاری امتحانات نهایی تشکر می‌کنم.

‌حجرگشت ضمن تاکید بر مسئله حکمرانی در آموزش و پرورش گفت: موضوع حکمرانی و اعمال حاکمیت، مسئله بسیار مهمی است به این معنا که اگر تصمیمی اتخاذ می‌شود باید اجرایی شود و سلایق شخصی نباید لحاظ گردد.

رئیس شورای معاونان آموزش و پرورش استان البرز ضمن اشاره به اهمیت مردم داری و حفظ کرامت انسانی افراد عنوان کرد: مردم داری و رعایت حرمت مردم و همکاران باید ادارات آموزش و پرورش اصل باشد. در تصمیمات نباید زمینه ایجاد نارضایتی مردم ایجاد شود و در زمینه‌های مختلف باید کاملاً شفاف بود و کار را برای مردم تسهیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز مدیران مدارس را محور اصلی آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: مدیران محوریت اصلی را انجام فعالیت‌ها دارند و در این زمینه باید به سمت کیفیت بخشی حرکت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نهایت ضمن تاکید مجدد بر فرایند تصحیح اوراق امتحانات نهایی، گفت: تصحیح اوراق امتحانات نهایی باید پیگیری شود و کار به سرعت به پایان برسد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93214

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر