زمان پخش سریال «نون خ» و زیر خاکی ؛ سریال پایتخت هم پخش می شود+ساعت پخش

۲ سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است از شبکه یک پخش شوند. مقرر شده سریال زیرخاکی از شب اول ماه رمضان تا شب قدر و نون خ بعد از شب‌های قدر پخش شود.

 زمان پخش سریال  «نون خ» و زیر خاکی  ؛ سریال پایتخت هم پخش می شود+ساعت پخش

۲ سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است از شبکه یک پخش شوند. مقرر شده سریال زیرخاکی از شب اول ماه رمضان تا شب قدر و نون خ بعد از شب‌های قدر پخش شود.

فصل جدید مجموعه طنز «نون خ» بعد از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به چابهار رسید. در فصل پنجم «نون خ» مردم سیستان و بلوچستان و بعد از آن کردستان و کرمان هم میزبان گروه تولید این سریال هستند.

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۳:

سریال نون.خ 5: فصل جدید این سریال طنز محبوب با بازی سعید آقاخانی و جمعی از بازیگران شناخته شده، آماده پخش در نوروز است.

«زیرخاکی ۴» و «نون‌خ۵» در راه شبکه یک

شبکه یک دو سریال «زیرخاکی ۴» و «نون‌خ۵» را برای مخاطب تدارک دیده است. پخش سریال «زیرخاکی ۴» از ابتدای ماه رمضان و آخرین هفته اسفند آغاز می‌شود. دومین سریال شبکه یک «نون‌خ۵» است که پس از ایام سوگواری شب‌های قدر از نیمه دوم فروردین روانه آنتن خواهد شد.

سریال نون خ

فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

«نون خ» به نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند.

سریال زیرخاکی

«زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود و یکی از مجموعه‌های پرمخاطب سیما در چند سال گذشته است.

در سریال «زیرخاکی۴» بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی زاده به ایفای نقش پرداخته اند.

فصل چهارم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و بازی هنرمندانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی‌زاده قرار است از شب اول ماه مبارک رمضان (22 سفند 1402) تا اولین شب از شب های قدر (9 فروردین 1403) به روی آنتن شبکه یک برود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پژمان جمشیدی در این فصل در قامت یک «هنرمند» حاضر خواهد شد و قصه فصل چهارم نیز در ادامه داستان‌های فصل‌های پیشین این سریال است.فصل پنجم «نون خ» نیز با بازی بازیگرانی مثل سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی قرار است بعد از شب های قدر (15 فروردین 1403) به روی آنتن شبکه اول سیما برود. پیشتر در رسانه ها مطرح شده بود که این سریال از 22 اسفند و همزمان با شب اول ماه مبارک آغاز و در نوروز 1403 نیز ادامه خواهد داشت و تا پایان ماه رمضان به جز شب‌های قدر پخش خواهد شد.

توجه به محورهایی همچون محیط‌زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در دستور کار سعید آقاخانی و عوامل «نون خ ۵» است. سریال «نون. خ» پیش از این در چهار فصل به تولید رسیده است و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون بوده است.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

چندی پیش مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون.خ ۵» با انتشار تصویری از فضای برفی لوکیشن این سریال در کنار سعید آقاخانی و دیگر عوامل از ادامه تصویربرداری این سریال خبر داد؛ تصاویری از حضور عوامل در برف و سرمای کوهستانی که دشواری این روزهای تصویربرداری «نون.خ ۵» را نمایش می داد.

عوامل سریال به تهران بازگشته اند و در منطقه ای در اطراف تهران مشغول ادامه تصویربرداری سریال هستند.فصل جدید مجموعه طنز «نون.خ» بعد از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به چابهار رسید. در فصل پنجم «نون.خ» مردم سیستان و بلوچستان و بعد از آن کردستان و کرمان هم میزبان گروه تولید این سریال هستند.حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال در فصل های پیش بودند.

شبکه یک سیما این مجموعه تلویزیونی را با محوریت موضوعات مهم محیط زیستی همچون شکار غیرمجاز، قاچاق حیات وحش، آلودگی‌های محیط زیستی و … تدارک دیده است و تلاش می‌شود تا با معرفی اقوام مختلف ایرانی به مسایل قومیت‌ها نیز در قالب طنز اشاره شود.

سریال نوروزی

زمان پخش و تکرار سریال پایتخت۴ از شبکه آی فیلم

با اتمام فصل سوم سریال جذاب پایتخت، سریال پایتخت۴ به روی آنتن شبکه آی فیلم خوهد رفت، در اینجا با زمان پخش و تکرار سریال پایتخت۴ از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد.

سریال پایتخت۴ در سال ۱۳۹۴ به مناسبت ماه رمضان همان سال ساخته شد و از شبکه یک سیما به نمایش در آمد، شبکه آی فیلم قصد دارد بعد از پخش فصل سوم این سریال فصل چهارم را نیز مجدد به نمایش بگذارد، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال پایتخت۴ از شبکه آی فیلم را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

قسمت آخر و نوزدهم سریال پایتخت ۳ در روز ۲۵ اسفند ماه و در ساعت ۲۱ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن قسمت آخر این سریال نشدید می توانید فردای همان روز بازپخش و تکرار آن را در ساعات ۵ صبح و ۱۳ ببینید.

زمان پخش و تکرار سریال پایتخت۴ از شبکه آی فیلم

سریال پایتخت ۴ به کارگردانی سیروس مقدم با طراحی و نویسندگی خشایار الوند و حسن وارسته بلافاصله بعد از اتمام فصل سوم پایتخت به روی آنتن خواهد رفت ، فصل جذاب و چهارم سریال پایتخت را می توانید از روز ۲۶ اسفند ماه در ساعت ۲۱ به تماشا بنشینید و تکرار آن نیز در ساعات ۵ صبح و ۱ بعدازظهر پخش خواهد شد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129656

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر