رپورتاژ

این تفریحات لوکس را فقط در تور کوش آداسی و مارماریس تجربه کنید!

کوش آداسی و مارماریس دو شهر ساحلی ترکیه هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی هم در میان گردشگران ایرانی پیدا کردند.

کوش آداسی و مارماریس دو شهر ساحلی ترکیه هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی هم در میان گردشگران ایرانی پیدا کردند. کسانی که به دنبال یک مقصد خارجی لاکچری برای سپری کردن تعطیلاتشان می‌گردند؛ حتما تور کوش آداسی با مارماریس را در گزینه‌های خود دارند. در این جزایر تفریحات لوکسی را می‌توانید تجربه کنید که منحصر به فرد هستند و امکان تجربه‌شان در هیچ جای دیگر وجود ندارد. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از این تفریحات آشنا کنیم. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

این تفریحات بی همتا، در سفر به مارماریس انتظارتان را می کشند

اگر تور مارماریس را رزرو کرده‌اید؛ این بخش از مقاله را با دقت بخوانید زیرا قرار است تفریحاتی را به شما معرفی کنیم که انجام آنها سفرتان به این جزیره را منحصر به فرد می‌کند.

برای یک روز صاحب کشتی تفریحی شوید

در سفر به مارماریس، امکان اجاره کشتی تفریحی برای گردشگران وجود دارد زیرا این جزیره در محل تلاقی دریای اژه و مدیترانه واقع شده است. شما می‌توانید این محل تلاقی را با کشتی خود کاوش کنید، حمام آفتاب بگیرید، در آب‌های زلال شنا کنید و غذای خوشمزه محلی و بین‌المللی نوش جان کنید. کشتی‌های تفریحی مارماریس معمولا تا ۷ ساعت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. در طول این هفت ساعت می‌توانید در جاهایی مانند خلیح فسفر، جزیره بهشت و... توقع کرده و با بازدید از آنها لذت سفرتان را دو چندان کنید.

این تفریحات لوکس را فقط در تور کوش آداسی و مارماریس تجربه کنید!

در این قایق تفریحی، با دزدان دریایی هم سفره شوید

یکی دیگر از تفریحات منحصر به فردی که می‌توانید در مارماریس تجربه کنید، گشت و گذار با قایق دزدان دریایی و میل کردن غذا و نوشیدنی در این قایق است. قرار است وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز شوید و طی آن از سواحل زیبا دیدن می‌کنید، به شنا در آب‌های زلال بپردازید و برای بازدید از دهکده عجیب تورونچ توقف نمایید. در این دهکده مغازه‌های بسیار جذاب محلی وجود دارد که فرصت بازدیدشان را به هیچ عنوان نباید از دست داد.

ملاقات با لاکپشت ها در شهر دالیان

یکی دیگر از تجربه‌های منحصر به فردی که می‌توانید در سفر به مارماریس داشته باشید، بازدید از ساحل لاکپشت‌هاست. این ساحل در شهر دالیان قرار گرفته و در واقع یک منطقه حفاظت شده برای پرورش لاکپشت‌های بزرگ و گونه‌های در حال انقراض این خزنده است. اگرچه این ساحل در فاصله کمی از مارماریس قرار گرفته اما معمولا گردشگران زیادی را در آن نمی‌بینید زیرا تحت حفاظت بودن آن باعث شده افراد زیادی اجازه بازدید نداشته باشند. اما شک نکنید که اگر موفق به بازدید از این ساحل شوید، حتما یکی از بکرترین و زیباترین سواحل عمرتان را خواهید دید. برای بازدید از این جاذبه می‌توانید تورهای کروز رودخانه دالیان را رزرو کنید و به جز ساحل لاکپشت‌ها از حمام گلی نیز دیدن نمایید.

ملاقات با لاکپشت ها در شهر دالیان

تفریحات کوش آداسی؛ شما را با نوع تازه‌ ای از سفر آشنا می کند

کوش‌آداسی یا شهر پرنده یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است که 90 کیلومتر با ازمیر فاصله دارد. اگر به دنبال کسب آرامش و در کنار آن تجربه انجام تفریحات ساحلی هستید، سفر به این جزیره می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در کوش‌آداسی می‌توانید تفریحاتی را تجربه کنید که در نوع خود منحصر به فرد هستند. در ادامه برخی از این تفریحات را به شما معرفی خواهیم کرد:

با اجاره قایق‌ های خصوصی آب ‌های فیروزه‌ ای را کاوش کنید

کوش‌آداسی درواقع یک جزیره در مجاورت مدیترانه است. بنابراین اگر دوست داشته باشید آب‌های فیروزه‌ای و شفاف مدیرتانه را کاوش کنید؛ می‌توانید یک قایق خصوصی اجاره نمایید و به دل مدیترانه بزنید. در این قایق‌ها می‌توانید غذاهای خوشمزه بین‌المللی و ترک را امتحان کنید، در دریای فیروزه‌ای شیرجه بزنید، غواصی را تجربه کنید و یا دقیقا شبیه فیلم‌های ترکی به استراحت و سپری کردن لحظات رمانتیک روی قایق بپردازید.

سافاری در دل طبیعت با موتور چهار چرخ

اگر اهل طبیعت‌گردی و رفتن به دل یک حیات وحش واقعی هستید؛ می‌توانید یک تجربه این چنینی در سفرتان به کوش آداسی داشته باشید. معمولا تورهای سافاری را در خود جزیره می‌توانید رزرو نمایید. این سافاری 6 الی 7 ساعت طول می‌کشد و بنابراین باید یک روز کامل از سفرتان را به آن اختصاص دهید. در این تفریح، قرار نیست فقط طبیعت و حیوانات را از نزدیک ببینید، بلکه امکان آب تنی و شنا کردن هم برایتان وجود خواهد داشت.

دروازه سفر به تاریخ در کوش آداسی باز می شود

افسوس ویرانه‌های یک شهر باستانی است که باید آن را بزرگ‌ترین میراث به جا مانده از تمدن یونان در مدیترانه دانست. برای کسانی که به تاریخ علاقه دارند، بازدید از افسوس می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده جذاب باشد که این فرصت فقط هنگام سفر به کوش آداسی به دست می‌آید. در افسوس می‌توانید از جاذبه‌هایی همچون کتابخانه افسانه‌ای سلسوس، تئاتر بزرگ افسوس و معبد آرتمیس دیدن کنید.

ملاقات با لاکپشت ها در شهر دالیان

پاموکاله را از فراز آسمان ببینید

یکی دیگر از کارهای جذابی که می‌توانید در سفر به کوش آداسی انجام دهید، تور پاموکاله همراه با بالن‌سواری است. در این تور شما را سوار بالن می‌کنند و بالای سر پاموکاله به پرواز در می‌آورند. این جاذبه که به آن پاموق‌قلعه هم می‌گویند؛ درواقع تعدادی آبگیر طبیعی در استان دنیزلی است که به دلیل ته‌نشین شدن کانی‌های کربناتی به صورت ایوان‌های مطبق درآمده است. از این نوع چشمه‌ها چند نمونه بیشتر در جهان وجود ندارد. حالا تصور کنید که بتوانید زمانی که روی بالن ایستاده‌اید و آسمان شما را در آغوش کشیده پاموکاله را هم زیر پایتان ببینید.

آیا سفر به مارماریس و کوش آداسی یک تجربه لوکس است؟

در این مطلب درباره تفریحات لوکسی که می‌توانید در دو مقصد گردشگری پر طرفدار ترکیه، یعنی مارماریس و کوش‌آداسی تجربه کنید، صحبت کردیم. به‌طورکلی ماهیت سفر به این سواحل را باید لوکس و لاکچری دانست. معمولا مسافران در هتل‌های uall که همه امکانات تفریحی و رفاهی را درون خود دارند اقامت می‌کنند و به سراغ تفریحات لاکچری که به چند نمونه آن در این مطلب اشاره شد؛ می‌روند. بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا سفر به مارماریس و کوش‌آداسی یک تجربه لوکس محسوب می‌شود، باید یک بله محکم گفت. اگر قصد سفر به یکی از این دو مقصد را دارید و نمی‌خواهید آب و هوای فوق‌العاده بهار را برای این سفر از دست دهید؛ همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133788

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر