حمله روزنامه کیهان به سریال «پایتخت»

روزنامه کیهان به ساخت فصل جدید سریال «پایتخت» اعتراض کرد.

حمله روزنامه کیهان به سریال «پایتخت»

روزنامه کیهان به ساخت فصل جدید سریال «پایتخت» اعتراض کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: فصل اخیر مجموعه پایتخت، یعنی فصل ششم، به شدت تنزل پیدا کرد و به یک اثر مبتذل و پیش پا افتاده بدل شد! این افت شدید کیفی نیز به طور آشکار، حاصل کم‌فروشی و بی‌تعهدی برخی از عوامل ارشد این سریال است.

روزنامه کیهان به ساخت فصل جدید سریال پایتخت اعتراض کرد.

مرکز سیمافیلم، روز گذشته اعلام کرد:«ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران سیمافیلم با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه نمایشی همانند سایر آثار سازمان صداوسیما وارد فاز تولید خواهد شد». این درحالی است که فصل اخیر مجموعه پایتخت، یعنی فصل ششم، به شدت تنزل پیدا کرد و به یک اثر مبتذل و پیش پا افتاده بدل شد! این افت شدید کیفی نیز به طور آشکار، حاصل کم‌فروشی و بی‌تعهدی برخی از عوامل ارشد این سریال است.

این روزنامه افزوده است: یکی از این عوامل که به عنوان بازیگر و نویسنده با سریال پایتخت همکاری می‌کرده، به رغم دریافت دستمزدهای کلان از نهادهای رسمی همچون سازمان صداوسیما و سازمان اوج اما داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد و در هر بزنگاهی نیز هیاهو به پا می‌کند که دیگر حاضر نیست با رسانه ملی همکاری کند، اما باز هم کار می‌کند! در «پایتخت ۶» نیز فقط پول گرفتند و محصولی را که در شأن مردم و رسانه ملی نیست ارائه دادند! بنابراین توجیهی در تولید «پایتخت ۷» نیست، مگر تغییر و تحولی در جهت بهبود این پروژه با ورود عوامل جدید اتفاق بیفتد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112395

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر