خبر رئیس صداوسیما درباره سریال پایتخت و نون خ

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما با حضور در بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه مطبوعات از قطعی شدن پخش دو سریال‌ برند در ایام نوروز خبر داده است.

خبر رئیس صداوسیما درباره سریال پایتخت و نون خ

تلویزیون که چند وقتی است بسیاری از هواداران پروپاقرص را هم از دست داده، حالا می‌خواهد از فرصت نوروز برای قدرتنمایی و جلب توجه مخاطبان استفاده کند. رئیس صداوسیما درحالی از پخش فصل چهارم «زیرخاکی» و فصل پنجم «نون، خ» برای ایام نوروز ۱۴۰۳ صحبت به میان آورده است. این نشان می‌دهد که تلویزیون حاضر است برای جلب مخاطب تولیدات یک شبکه را همزمان در شبکه‌های مختلف روی آنتن بفرستد.

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما با حضور در بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه مطبوعات از قطعی شدن پخش دو سریال‌ برند در ایام نوروز خبر داده است.

جبلی گفت: «سریال‌هایی که در نوروز پخش خواهد شد شامل فصل چهارم «زیرخاکی»، فصل پنجم «نون. خ» و… خواهد بود که در کنار سایر برنامه‌های ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش می‌شوند.»

نکته قابل قابل توجه اینجاست که «زیرخاکی» و «نون خ» از جمله سریال‌هایی هستند که شبکه یک طی سال‌های گذشته در مناسبت‌های مختلف با آنها قدرتنمایی می‌کرد و حالا وضعیت تلویزیون به جایی رسیده است که هردو آنها را باهم روی آنتن می‌فرستند. سریال‌هایی که شاید بتوان گفت تنها برگ برنده‌های صداوسیما برای این مناسبت هستند.

رئیس صداوسیما درباره تولید سریال «پایتخت» هم پاسخ مبهمی داده. او گفته: «در مورد مجموعه پایتخت باید بگویم که همکاران ما در حال مذاکره با عوامل سریال بودند و توافقاتی ظاهرا صورت گرفته، اما من در جریان جزییات آن نیستم.»

از آنجاییکه تمامی سریال تلویزیون در مرکز سیما فیلم و مرکز سیمرغ تولید می‌شوند، معاونت سیما شبکه پخش‌کننده آن‌ها را مشخص می‌کند، به این ترتیب احتمالا زیزخاکی ۴ که فصول قبلی‌اش از شبکه یک پخش شده در نوروز و رمضان ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

رئیس صداوسیما درحالی از پخش فصل چهارم «زیرخاکی» و فصل پنجم «نون، خ» برای ایام نوروز ۱۴۰۳ صحبت به میان آورده است. این نشان می‌دهد که تلویزیون حاضر است برای جلب مخاطب تولیدات یک شبکه را همزمان در شبکه‌های مختلف روی آنتن بفرستد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127698

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر