استخدام معلم در دانشگاه فرهنگیان | برنامه‌های جدید وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

جزئیات استخدام معلم در دانشگاه فرهنگیان و اقدامات و برنامه‌های جدید وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

استخدام معلم در دانشگاه فرهنگیان | برنامه‌های جدید وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

دانشگاه فرهنگیان در زمینه تجهیز زیرساخت‌های رفاهی، آموزشی و سراهای دانشجویی با مشکلاتی مواجه شده است. جبران کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی برای دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان در دست بررسی است. برنامه‌هایی برای افزایش ظرفیت خوابگاهی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان وجود دارد. جزئیات استخدام معلم در دانشگاه فرهنگیان و اقدامات و برنامه‌های جدید وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به ظرفیت پایین آموزشی در این دانشگاه، گفت: به دلیل نیاز شدید حدود ۱۰ هزار نفری آموزش و پرورش به معلم، ما مجبور هستیم به خود فشار بیاوریم تا نیاز آموزش و پرورش در چند سال آینده رفع شود و به ثبات برسد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای دانشجومعلمان | ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت

بیشتر بخوانید: سرپرست وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های جدید دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد

دکتر مسعود صالحی‌شلبیزی، رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان در خصوص وضعیت ظرفیت دانشگاه، اظهار کرد: ظرفیت نیاز دانشگاه خیلی بیشتر است اما متناسب با آن باید ظرفیت فضای آموزشی و خوابگاهی نیز افزایش یابد.  

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی برای دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان افزود: هم‌اکنون نیز فضای دانشگاه متراکم است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: برنامه برای افزایش ظرفیت خوابگاهی و آموزشی وجود دارد اما در صورتی که مصوبات هیات دولت که با حضور رئیس جمهور در استان خوزستان تصویب شدند، اجرا شوند؛ باید دید که در این مصوبات جایی برای دانشگاه دیده شده است یا نه.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان ادامه داد: در این سفر در خصوص وضعیت دانشگاه صحبت شد و در صورتی که بهبهود وضعیت دانشگاه فرهنگیان در این مصوبات دیده شده باشد، در طرح و برنامه‌ای بلند مدت پیگیری خواهد شد. امیدواریم که در این مصوبات دانشگاه نیز دیده شود تا کمبود فضای خوابگاهی و آموزشی رفع شود.

صالحی‌شلبیزی گفت: با توجه به وضعیت فعلی حدود ۶ هزار و ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خوزستان در حال تحصیل هستند و تحت فشارند. ظرفیت دانشگاه خیلی پایین‌ است اما به دلیل نیاز شدید حدود ۱۰ هزار نفری آموزش و پرورش به معلم، ما مجبور هستیم به خود فشار بیاوریم تا نیاز آموزش و پرورش در چند سال آینده رفع شود و به ثبات برسد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88236

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر