اطلاعیه مهم دانشگاه فرهنگیان | متقاضیان استخدام در دانشگاه فرهنگیان بخوانند

دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه جدیدی صادر کرد.

اطلاعیه مهم دانشگاه فرهنگیان | متقاضیان استخدام در دانشگاه فرهنگیان بخوانند

دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه جدیدی صادر کرد. دانشگاه فرهنگیان یک اطلاعیه و فراخوان مهم صادر کرد. آخرین اخبار و جزئیات درخصوص استخدام در دانشگاه فرهنگیان و نحوه مصاحبه اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: سازوکار استخدام در دانشگاه فرهنگیان تغییر کرد | زمان برگزاری کنکور تربیت معلم اعلام شد

در اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان آمده است:

«متقاضیان عضویت هیات علمی دانشگاه فرهنگیان برای جذب در این دانشگاه باید ۴ شرط را مورد توجه قرار دهند.

متقاضیان جذب به هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان (مربوط به فراخوان‌های آبان ۱۴۰۰، اردیبهشت ۱۴۰۱ و آبان ۱۴۰۱ وزارت علوم) که از سوی دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه به «مصاحبه ارزیابی توانایی علمی» دعوت می‌شوند باید ضمن مطالعه مجدد اطلاعیه مربوط به شرایط اختصاصی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و فهرست رشته یا گرایش و استان مورد نیاز سه فراخوان فوق نسبت به موارد ذیل اقدام کنند.

۱- تکمیل فرم ساز، تکمیل، امضاء، ایمیل و همراه داشتن فرم انتخاب محل خدمت.

۲- مدعوین باید با مراجعه به نشانی https://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=۵۰۳۶ فرم انتخاب محل خدمت را تکمیل و ارسال کنند.

۳- همچنین فایل پی دی اف انتخاب محل خدمت (پیوست شده است) را «تکمیل و امضاء» نموده و تصویر واضح و باکیفیت آن را به نشانی پست الکترونیکی Jazb@cfu.ac.ir ارسال کنند. همچنین مدعوین باید در روز مصاحبه پرینت فرم محل خدمت را به همراه داشته باشند.»

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد علی رغم آن که انتخاب محل خدمت در فرم ثبت نامی با متقاضی است، اما به دلیل آن که دانشگاه «یک سازمان یکپارچه (پیکره واحد)» است اختیار دارد که طبق اولویت و نیاز‌های خود، محل خدمت نهایی متقاضیان را تعیین کند.

۴- همراه داشتن مستندات مربوط به فرم مدارک مورد نیاز.

متقاضیان فوق باید بر اساس فرم پیوست شده، پرینت مستندات مربوطه را را در یک پوشه -کلیربوک- (مستندات به ترتیب فرم چیده شود) به همراه داشته باشند و همه مستندات باید به صورت پرینت شده باشد و هیچ محتوای الکترونیکی پذیرفته نیست.

مدعوین می‌توانند نسخه اصلی و پرینت شده رساله و سایر مدارک و مستندات خود را به همراه داشته باشند، زیرا همه مدارک بعد از جلسه مصاحبه به ایشان بازگردانده خواهد شد.

همچنین متقاضیان جذب توجه کنند که پس از پایان زمان مصاحبه، امکان اضافه یا کم کردن هیچ مدرکی وجود نخواهد داشت.

زمان اعلام شده به ایشان فقط مربوط به حضور در محل مصاحبه است و ممکن است فرآیند انتظار تا انجام مصاحبه ایشان، چند ساعت به طول انجامد.

متقاضیان جذب اعضای هیئت علمی که در فراخوان‌های تیر و آبان ۱۴۰۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرکت کرده اند برای مطالعه شرایط اختصاصی و فهرست رشته و گرایش ثبت نامی خود به لینک https://jazb.cfu.ac.ir/fa مراجعه کنند.

سازوکار استخدام در دانشگاه فرهنگیان تغییر کرد

آخرین اخبار و جزئیات درخصوص استخدام در دانشگاه فرهنگیان و زمان برگزاری کنکور تربیت معلم اعلام شد.

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب استاد در دانشگاه فرهنگیان باید اصلاح شود و از سال آینده کنکور تربیت معلم برگزار خواهد شد.

رضامراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای توسعه کشور توجه جدی به آموزش و پرورش ضروری است، افزود: مقام معظم رهبری این موضوع را بارها یادآور شده و فرموده‌اند: عبور از گردنه‌های پیشرفت بدون آموزش و پرورش میسر نیست.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم از سال آینده خبر داد و گفت: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورش در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد، باید تربیت معلم در رأس قرار بگیرد و برای این موضوع راهکاری جز احیای تربیت معلم نداریم.

او با اشاره به اینکه جذب استاد در دانشگاه فرهنگیان باید اصلاح شود، افزود: سال گذشته ۲۳۱ استاد جذب شده‌اند که موظف به گذراندن دوره حضوری تخصصی هستند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه کیفیت مدارس دولتی باید ارتقا یابد، گفت: متأسفانه آنچه را که در مدارس هزینه نمی‌کنیم، مجبور می‌شویم در آسیب‌های اجتماعی هزینه کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از جذب ۶۰۰ هیات علمی به دانشگاه فرهنگیان تا مهر ماه جاری خبر داد و گفت: ساماندهی اساتید مدعو و اختصاص شناسه تدریس به آنها نیز در حال اجرا است.

دکتر سعید غیاثی در آیین گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش و تقدیر از سرآمدان آموزشی نمونه دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه نظم در حوزه آموزش، بسیار مهم است و اهداف آموزشی، بدون نظم محقق نخواهد شد، با بیان برخی مسایل و مشکلات حوزه آموزشی دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: نسبت استاد به دانشجو در برخی پردیس ها و مراکز دانشگاه یک به ۳۰۰ است که این بسیار موضوع جدی است. در واقع کمبود هیات علمی و اساتید، یکی از مشکلات اساسی دانشگاه فرهنگیان است و برای اولین بار تا مهرماه سال جاری نزدیک به ۶۰۰ هیات علمی به دانشگاه فرهنگیان افزوده خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: با تلاش های انجام شده، نسبت تناسب استاد به دانشجو دانشگاه فرهنگیان در حال رسیدن به استانداردهای خوبی است و جذب هیات علمی و دکتر معلمان با حساسیت و دقت انجام می شود.

وی از الکترونیکی شدن برخی مسایل آموزشی، خصوصا ترفیع اساتید خبر داد و در خصوص اساتید مدعو، تصریح کرد: اساتید مدعو همان نقش هیات علمی را ایفا می کنند، این افراد هم نقش آموزشی و تربیتی باید داشته باشند و ساماندهی این اساتید و اختصاص شناسه تدریس در حال اجرا است.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به برخی اقدامات در این معاونت، اظهار داشت:  آیین نامه های ترفیع و ارتقاء اساتید متناسب با ماموریت های دانشگاه به همراه آیین نامه های گروهای اموزشی بازنگری و به تصویب رسیده است.

غیاثی افزود: دبیرخانه های گروه های آموزشی دانشگاه رهنگیان در سراسر کشور استقرار پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه آیین نامه شورای بهسازی نیز تصویب شد. همچنین بیست و یک برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در سال گذشته بازنگری شده است و طراحی معماری کلان برنامه درسی مبتنی بر رویکردهای مورد تایید، در حال انجام است.

او ادامه داد: بیش از ۳۰ استاد وابسته که از اساتید مطرح و نمونه سراسر کشور هستند، جذب دانشگاه شده اند. تمام اساتید جدید، باید در دوره طرح ولایت شرکت کنند. استقرار هیات ممیزه دانشگاه، یکی از مسایل مهم و از اقدامات بسیار مهم دانشگاه فرهنگیان بود. به طوریکه اعضای هیات ممیزه، با وجود انکه تازه تاسیس هستند، با دقت و حساسیت خاصی بیش از ۱۰۰۰ پرونده را در مسایل مختلف همچون ارتقاء، تمدید، ترفیعات اساتید،بررسی کرده اند.

 غیاثی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های جدی در حوزه مهارت آموزی در حال انجام است، تصریح کرد: دانشجومعلمان باید آزمون جامع معلمی بگذرانند. سطح نمره قبولی دانشجویان تغییر کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به بیانات هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص این دانشگاه تصریح کرد: مطالبات و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تکلیف سنگینی بر عهده همه ما در نظام تعلیم و تربیت ایجاد کرده اند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86973

ارسال نظر