خبر داغ از بمب نقل‌ و انتقالات استقلال

آخرین وضعیت نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال استقلال تهران و لیست جدید جواد نکونام اعلام شد.

خبر داغ از بمب نقل‌ و انتقالات استقلال

استقلال در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران، یکی از تیم‌های کم‌تحرک بازار بوده است؛ آن‌هم در شرایطی که جواد نکونام، سرمربی استقلال بعد از امضای قراردادش، لیست بازیکنان موردنیاز خود را به سرعت در اختیار مدیران باشگاه قرار داد، اما مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه استقلال باعث شد تا برخلاف لیست ارائه شده از سوی جواد نکونام، سرمربی استقلال، آبی‌پوشان پایتخت نتوانند فعالیت چشمگیری در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال داشته باشند. لیست خرید جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال طی روزهای گذشته دستخوش تغییراتی شده و سرمربی استقلال امید دارد که لیست جدیدش مورد توجه مدیران باشگاه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش نکونام از بمب نقل و انتقالات استقلال

استقلال به نظر می‌رسد که درصدد است، برنامه‌ها جواد نکونام را دنبال می‌کند. آخرین وضعیت نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال استقلال تهران و لیست جدید جواد نکونام اعلام شد.

استقلال

گفته می‌شود که در این زمینه، نکونام فهرست بازیکنان موردنیاز خود را به‌روزرسانی کرده و در شرایطی که گفته می‌شود سرمربی استقلال دیگر امیدی به حفظ محمد محبی و مهدی قایدی در تیمش ندارد، فهرست جدیدی را تدوین کرده تا بعد از انتخاب سرپرست مدیرعاملی، استقلالی‌ها به سرعت فعالیت خود در بازار تابستانه را از سر بگیرند و مشغول به جذب بازیکن شوند.

۷۲ ساعت طلایی برای استقلال

جواد نکونام در آخرین مصاحبه‌اش مدعی شد که او تسلیم مشکلات نخواهد شد و کارش را در استقلال دنبال می‌کند.

گفته می‌شود که در این زمینه، نکونام فهرست بازیکنان موردنیاز خود را به‌روزرسانی کرده و در شرایطی که گفته می‌شود سرمربی استقلال دیگر امیدی به حفظ محمد محبی و مهدی قایدی در تیمش ندارد، فهرست جدیدی را تدوین کرده تا بعد از انتخاب سرپرست مدیرعاملی، استقلالی‌ها به سرعت فعالیت خود در بازار تابستانه را ازسربگیرند و مشغول به جذب بازیکن شوند.

استقلال

حسینی و بازگشت به استقلال

نکونام برای خط دروازه استقلال به دنبال جذب علیرضا بیرانوند بود و در کنار بیرانوند، گفته می‌شد که سرمربی استقلال درصدد جذب یک دروازه‌بان اسپانیایی است.

آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که برنامه جواد نکونام در خط دروازه تغییر کرده و در شرایطی که گفته می‌شود استقلالی‌ها به دنبال جذب محمدرضا خالدآبادی هستند، احتمالاً قرارداد حسین حسینی هم تمدید خواهد شد تا همچنان شماره یک استقلال کارش را در جمع آبی‌پوشان دنبال کند و فصل آینده هم در قامت کاپیتان اول آبی‌ها باشد؛ آن‌هم در شرایطی که چندی پیش حسینی از هواداران استقلال خداحافظی کرده بود!

استقلال در انتظار تمدید قرارداد غلامی و مرادمند 

محمدحسین مرادمند یکی از بازیکنانی است که جواد نکونام نامش را در فهرست خود قرار داده و گفته می‌شود که قرار است قرارداد مرادمند به‌زودی تمدید شود.

در شرایطی که حجت کریمی سرپرست مستعفی باشگاه استقلال مدعی شده بود که عارف غلامی جایی در فهرست استقلال برای فصل آینده ندارد، اما جواد نکونام پیگیر بازگشت غلامی است و گفته می‌شود که نکونام برای ترمیم ساختار دفاعی تیمش امید دارد که قرارداد عارف غلامی هم تمدید شود.

بیشتر بخوانید: ترکیب استقلال برای فصل آینده مشخص شد

در این زمینه در صورت ناکامی در جذب غلامی، هادی محمدی و البته یک مدافع اسپانیایی دیگر گزینه‌های جواد نکونام هستند.

حسین‌زاده، بمب تابستانی استقلالی‌ها؟

جواد نکونام برای تقویت خط هافبک استقلال چند بازیکن را مدنظر دارد. از جمله بازیکنانی که نکونام امید به جذب او دارد، روبرتو تورس هافبک اسپانیایی فصل گذشته فولاد خوزستان است.

همچنین در کنار تورس، احسان پهلوان هم دیگر گزینه سرمربی استقلال برای تقویت خط میانی تیمش است و برای تقویت خط حمله استقلال هم گفته می‌شود که جواد نکونام دو بازیکن را مدنظر دارد؛ امیرحسین حسین‌زاده و محمدحسین اسلامی.

حسین‌زاده برای بازگشت به استقلال باید رضایت‌نامه خود را از تیم شارلروای بلژیک بگیرد و اسلامی هم بازیکن تحت قرارداد باشگاه ذوب‌آهن اصفهان است که استقلالی‌ها کار سختی برای جذب این پدیده جوان دارند. گفته می‌شود که در صورت فراهم بودن شرایط، احتمال جذب یک مهاجم خارجی هم در بازار تابستانه وجود دارد که در این‌صورت بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی در مسیر جدایی از استقلال قرار خواهند گرفت.

یک انتقال قطعی استقلال روی هوا رفت

استقلال برای انتقال خالدآبادی از هوادار به این باشگاه توافق کرده بود اما این جابجایی به تاخیر افتاده است.

محمدرضا خالدآبادی در فصل گذشته پیش از پایان نیم فصل اول به گلر اول هوادار تبدیل شد و علی‌رغم اینکه تنها ۲۱سال سن داشت و اولین تجربه خود در لیگ برتر را می‌چشید، با ارائه نمایش‌های خوب مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفت.

خالدآبادی در تیم جوانان پرسپولیس حضور داشته، اما وقتی راهی به تیم بزرگسالان سرخ‌ها پیدا نکرد به هوادار رفت و در این تیم پس از دو فصل تحمل نیمکت و سکونشینی چهره شد و حالا در آستانه آبی پوش شدن قرار دارد.

خالد پس از پایان فصل به تیم ملی امید دعوت شد و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز درخشید. او در مسابقات قهرمانی غرب آسیا که در عراق برگزار شد عملکرد سزاوارانه‌ای داشت و با نشان دادن مهارت خود در مهار ضربات پنالتی سبب صعود ایران به فینال شد و بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

این گلر دهه هشتادی در روز‌های گذشته به طور جدی مورد توجه سرمربی و مسئولان استقلال قرار گرفته بود و علی امیری، قائم مقام استقلال با باشگاه هوادار روی رقم قابل توجهی برای انتقال خالد توافق کرده بود، اما اتفاقات روز‌های گذشته و سپس استعفای کریمی و امیری این انتقال را که تقریبا قطعی شده بود، به تاخیر انداخته است.

جالب اینکه هوادار و استقلال حتی روی عدد قطعی و شرایط پرداخت نیز توافق کرده بودند، اما اوضاع به نحوی پیش رفت که خالدآبادی در روز‌های اخیر همچنان در تمرین پیش فصل هوادار شرکت کند.

استقلال در حال حاضر علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر را نیز به عنوان دو گلر جوان دارد، اما رضایی سنش از لیست امید گذر کرده است و اگر مراحل انتقال خالد به استقلال دوباره به جریان بیفتد این باشگاه دو گلر تیم ملی امید را در اختیار خواهد داشت.

استقلال

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96542

ارسال نظر