خبر خوش نکونام از بمب نقل و انتقالات استقلال

اخبار از وضعیت نقل‌ و انتقالات استقلال در پست‌های مختلف و برنامه‌های جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را در عرشه آنلاین بخوانید.

خبر خوش نکونام از بمب نقل و انتقالات استقلال

جواد نکونام، سرمربی استقلال برای نقل و انتقالات تابستانی، گزینه‌های زیادی روی میز قرار داده است و برحسب شرایط بازیکنان و باشگاه، دنبال جذب بازیکن است. فهرست نقل‌ و انتقالاتی جواد نکونام برای استقلال تغییراتی کرده است. جواد نکونام، سرمربی استقلال درصدد جذب چند لژیونر مطرح در این تیم است. جواد نکونام در لیست خرید خود، نام چند بازیکن خارجی را نیز دارد. باشگاه استقلال امور نقل‌ و انتقالات را به جواد نکونام، سرمربی استقلال سپرده است، اما به‌دلیل برخی مسائل هنوز حضور هیچ گزینه‌ای قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: رونمایی نکونام از بمب نقل و انتقالات استقلال + عکس

جواد نکونام، سرمربی استقلال در نظر دارد که چند بازیکن مطرح را جذب کند تا آبی‌پوشان پایتخت، فصل جدید را با قدرت آغاز کنند. آخرین اخبار از وضعیت نقل‌ و انتقالات استقلال در پست‌های مختلف و برنامه‌های جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را در عرشه آنلاین بخوانید.

جواد نکونام

 جواد نکونام پس از تحویل لیست بازیکنان ورودی و خروجی نقل و انتقالات استقلال به مدیریت این باشگاه، مذاکرات مثتبی با چند بازیکن مطرح داشته است.

از روزی که جواد نکونام به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب شد، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره لیست ورود و خروج بازیکنان این تیم برای فصل آینده مطرح شد. جواد نکونام برای نقل و انتقالات گزینه‌های زیادی روی میز قرار داده و برحسب شرایط بازیکنان و باشگاه دنبال جذب بازیکن است.

در ادامه، نگاهی به وضعیت نقل‌ و انتقالات استقلال در پست‌های مختلف خواهیم داشت:

دروازه‌بان: نکونام هنوز به‌طور رسمی به سیدحسین حسینی اعلام نکرده است که او در لیست خروج قرار دارد، اما دروازه‌بان اصلی او یا گزینه خارجی است یا محمدرضا اخباری. علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم استقلال نیز که رقم قراردادش سروصدای زیادی به‌پا کرده بود، در صورت جذب دروازه‌بان جدید و ماندن حسینی در لیست خروجی قرار می‌گیرد.

مدافعان: عارف غلامی بنا به دلایلی در لیست خروج قرار دارد، اما فسخ قرارداد رافائل سیلوا مدافع برزیلی آبی‌پوشان شرایط را تغییر داده است. عارف آغاسی از فولاد خوزستان و آرمین سهرابیان از گل‌گهر سیرجان گزینه‌های نکونام در خط دفاعی هستند.

مدافعان کناری: ابوالفضل جلالی که قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود، برای بستن قرارداد جدید به توافق رسید، ولی باشگاه استقلال هیچ خبری در این رابطه منتشر نکرده است. از جعفر سلمانی نیز خواسته شده است که قراردادش را تمدید کند. ظاهراً پس از منتفی شدن حضور محمد نادری در استقلال امکان دارد مدیران این باشگاه سراغ میلاد محمدی بازیکن فصل گذشته آاِک یونان نیز بروند.

در دفاع راست استقلال بازیکنی چون کوین یامگا حضور دارد و مشکلی برای حفظ او احساس نمی‌شود. صابر حردانی نیز در فولاد با نکونام کار کرده است و در فصل پیشِ‌رو نیز آبی‌پوشان را همراهی خواهد کرد.

هافبک‌ها: روزبه چشمی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور و محمدحسین زواری هافبک‌های میانی فصل گذشته استقلال بودند، پیگیری‌ها نشان می‌دهد نکونام قصد دارد دو هافبک میانی تیمش را در لیست خروج قرار دهد، از نیک‌نفس و مهدی‌پور به‌عنوان گزینه‌های خروج نام برده می‌شود. برای جانشینی‌ آنها، نفراتی مثل سعید عزت‌اللهی، علی کریمی و مسعود ریگی در لیست خرید آبی‌ها هستند، باید دید باشگاه استقلال برای جذب کدام یک از این سه نفر موفق خواهد شد.

وینگرها: محمد محبی و مهدی قایدی وضعیت نامشخصی دارند و با توجه به هزینه سنگین برای حفظ آنها، احتمال جدایی‌شان زیاد است، ضمن اینکه شنیده می‌شود هر دو بازیکن با پیشنهادهایی از کشورهای حوزه خلیج فارس روبه‌رو شده‌اند. امید حامدی‌فر و امیرعلی صادقی دو بازیکن جوان در صورت صلاحدید نکونام در استقلال می‌مانند. در لیست نکونام برای وینگرها، نفراتی مثل مهدی ممی‌زاده از صنعت نفت آبادان (سهمیه زیر 23 سال)، آریا برزگر از نفت مسجدسلیمان (سهمیه زیر 21 سال)، مهرداد محمدی از السیلیه قطر و یاسین سلمانی از سپاهان دیده می‌شوند. ممی‌زاده و برزگر با استقلال توافق کرده‌اند، ولی تکلیف سایر بازیکنان مشخص نیست. سبحان خاقانی که فصل گذشته به‌دلیل مصدومیت بازی نکرد به‌دلیل رسیدن به 25 سال، احتمالاً از تیم استقلال جدا خواهد شد. رضا میرزایی دیگر مصدوم آبی‌پوشان حداقل شش ماه دور از میادین خواهد بود و نامش از لیست خارج می‌شود.

مهاجمان: ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و آرمان رمضانی چهار مهاجم استقلال در فصل گذشته بودند که شهباززاده در لیست خروج قرار دارد. دو بازیکن خارجی در این پست به نکونام معرفی شده‌اند که یکی از آنها ایوان ایگناتیف مهاجم روسیه‌ای لوکوموتیو است. بریت آسومبالونگا مهاجم کنگویی فصل گذشته واتفورد انگلیس دیگر گزینه معرفی‌شده به آبی‌هاست، کنار اینها، نام امیرحسین حسین‌زاده بازیکن شارلوای بلژیک که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد، در لیست قرار گرفته است.

لیست نکونام براساس شرایط نقل‌وانتقالات فوتبال ایران پیش می‌رود، چرا که او برای هر پست یکی دو بازیکن مدنظر قرار داده است تا مذاکرات فقط صرف یک بازیکن در هر پست نشود، ضمن اینکه خبر می‌رسد که لژیونرها حاضر نیستند با رعایت سقف قرارداد به استقلال یا هر تیم دیگری بیایند، به همین دلیل چالش‌های نکونام بیشتر از گذشته شده است.

نکونام برای کادر فنی خود دو دستیار اسپانیایی را مدنظر دارد. حضور مهدی هاشمی‌نسب و کیانوش رحمتی در کادر فنی او قطعی شده است، ولی هنوز تکلیف مربی دروازه‌بان‌ها مشخص نیست، البته لیست نقل‌وانتقالاتی نکونام صرفاً به فهرست فعلی ختم نمی‌شود و ممکن است نفرات دیگری بین گزینه‌ها قرار بگیرند.

نکونام به دنبال صید گلر جذاب لیگ برتر

باشگاه‌ استقلال برای جذب دروازه‌بان ملی‌پوش هوادار به این باشگاه نامه زد.

باشگاه استقلال به دنبال به خدمت گرفتن محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان هوادار تهران، است.

با توجه به درخشش این دروازه‌بان در ترکیب تیم ملی امید، باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به باشگاه هوادار تهران خواهان به خدمت گرفتن این دروازه‌بان شده است.

البته گلر ملی‌پوش هوادار از باشگاه تراکتورسازی هم پیشنهاد دارد.

کدام لژیونرها در سبد خرید نکونام هستند؟

مهاجم تیم السیلیه گزینه مندظر کادرفنی استقلال برای حضور در خط حمله آبی‌پوشان است.

جواد نکونام برای جذب بازیکنان مدنظرش دست به کار شده و با بازیکنان مختلفی مذاکره کرده است. آبی‌پوشان برای تقویت خط حمله‌شان نیاز به جذب بازیکن دارند و در همین راستا مهرداد محمدی با باشگاه استقلال مذاکراتی انجام داده است.

به نظر می‌رسد مهاجم فصل گذشته السیلیه در آستانه توافق با استقلال قرارداد و باید دید در نهایت این مهاجم پیراهن آبی‌ را بر تن می‌کند یا خیر.

محمدی طی سال‌های گذشته برای تیم‌های قطری و پرتغالی بازی کرده و قبل از ترک ایران بازیکن سپاهان بود. او با حضور در راه آهن چهره شد و سابقه بازی و گلزنی برای تیم ملی را هم دارد.

میلاد محمدی، برادر مهرداد نیز چند سالی در خارج از ایران بازی می‌کند و در سال اخیر در روسیه، بلژیک و یونان به میدان رفته است.

یک پرسپولیسی، اولین خرید نکونام در استقلال

عضو تیم ملی امید ایران جلسه‌ای را با جواد نکونام، سرمربی تیم برگزار کرد و با استقلال به توافق رسید.

آریا برزگر، بازیکن فصل گذشته نفت مسجدسلیمان و عضو تیم امید ایران جلسه‌ای را با جواد نکونام سرمربی تیم برگزار کرد. در این جلسه برزگر با استقلال به توافق رسید تا فصل آینده در جمع آبی پوشان حضور داشته باشد.

برزگر اولین بازیکنی است که استقلال در نقل و اتقالات به خدمت خواهد گرفت.برزگر سابقه بازی برای پرسپولیس را هم دارد اما بعد از یک دوره کوتاه راهی تیم‌های دیگر شد تا دقایق بیشتری را بازی کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94283

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر