خبر بد برای نکونام و استقلالی‌ها

جواد نکونام کار سختی در استقلال در پیش دارد. مشکلاتی در باشگاه استقلال وجود دارد که کار سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را برای ایجاد تغییرات مدنظرش در این تیم، دشوار کرده است.

خبر بد برای نکونام و استقلالی‌ها

جواد نکونام بعد از عقد قرارداد همکاری با استقلال، برای دستیابی به موفقیت ناچار به اجرای تغییرات مدنظرش است. پس از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال، همه منتظرند تا هرچه زودتر، تکلیف اسکواد آبی‌ها برای لیگ بیست و سوم روشن شود. جواد نکونام، سرمربی استقلال پس از اینکه مراسم معارفه و ثبت قرارداد او انجام شد، کار خود را در باشگاه استقلال آغاز کرد. جواد نکونام می‌داند که کار سختی در استقلال در پیش خواهد داشت. پس از رسمی شدن انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال، باید منتظر تغییراتی در ترکیب استقلال بود؛ هرچند، گفته می‌شود دست جواد نکونام برای جذب بازیکنان جدید و حذف چند بازیکن استقلال چندان هم باز نیست. 

بیشتر بخوانید: رونمایی نکونام از بمب نقل و انتقالات استقلال

جواد نکونام، سرمربی استقلال در نظر دارد که چند بازیکن مطرح را جذب کند تا آبی‌پوشان پایتخت، فصل جدید را با قدرت آغاز کنند. اما جواد نکونام کار سختی در استقلال در پیش دارد؛ مشکلاتی در باشگاه استقلال وجود دارد که کار سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را برای ایجاد تغییرات مدنظرش در این تیم، دشوار کرده است.
جواد نکونام سرمربی استقلال

جواد نکونام می‌داند که کار سختی در پیش خواهد داشت؛ تیمی که فصل گذشته بیشتر از هر تیمی دچار بحران و حاشیه شد و همین اتفاقات این تیم را از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دور کرد. 

خطر در کمین جواد نکونام و استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم فصل گذشته به خاطر ورود به بحران و وجود حاشیه نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و جواد نکونام باید مراقب حفظ آرامش تیمش باشد.

یدالله اکبری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال با انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید گفت: انتظار می‌رود نکونام از تجربیاتی که در اسپانیا، کار با کارلوس کی روش و لیگ برتر داشته استفاده کند و در این فصل استقلال را به موفقیت برساند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: جواد نکونام می‌داند که کار سختی در پیش خواهد داشت؛ تیمی که فصل گذشته بیشتر از هر تیمی دچار بحران و حاشیه شد و همین اتفاقات این تیم را از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دور کرد. سرمربی استقلال باید جدا از مسائل فنی، مراقب حواشی و آرامش هم باشد تا تیمش آسیب نبیند.

این پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: سرمربی آبی پوشان باید در انتخاب نفرات جدید هم دقت زیادی داشته باشد و بازیکنانی را جذب کند که بتوانند به او کمک کنند. اسکلت تیم باید حفظ بشود و با اضافه کردن چند بازیکن خوب یک تیم پر قدرت آماده فصل بعد خواهد شد.

اکبری خاطرنشان کرد: نقش مدیریت باشگاه هم بسیار تأثیر گذار است. استقلال فصل گذشته از بحران مدیریتی ضربه‌های زیادی خورد و علت اصلی عدم موفقیت، بحران مدیریتی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تغییر در نیمکت تیم‌های لیگ برتری گفت: جا به جایی جالبی را در لیگ برتر شاهد بودیم. برخی مربیان با اینکه نتایج خوبی هم نگرفته بودند باز هم در لیگ برتر مربیگری می‌کنند و تنها تیم خود را تغییر داده‌اند. اینکه با گرفتن نتایج ضعیف همچنان به آنها تیم می‌دهند آن هم با رقم مالی بیشتر جای بحث دارد اما جدال آنها با تیم فصل گذشته بسیار جالب خواهد بود

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص عملکرد تیم ملی در کافا گفت: درست است که در کافا قهرمان شدیم اما این بازی‌ها کیفیت لازم را نداشت اما امیدوارم که تیم ملی توانسته باشد از این سه بازی استفاده برده باشد ضمن اینکه اگر می‌خواهیم در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم نیاز به بازی‌های بزرگ با تیم‌های مطرح دنیا داریم تا بتوانیم با برطرف کردن نقاط ضعفمان آماده حضور در جام ملت‌های آسیا شویم.

تقسیم غنایم قبل از انتخاب جواد نکونام!

پیشکسوت باشگاه استقلال تایید کرد که یکی از اعضای کمیته فنی این باشگاه به دنبال سرمربیگری و یک عضو دیگر دنبال سرپرستی بوده است!

بهتاش فریبا یکی از نفراتی بود که به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی، تعیین شده بود اما در جلسات کمیته فنی شرکت نکرد.

این پیشکسوت استقلال در این خصوص گفت: من ایران نبودم و پرویز (مظلومی) برایم پیام صوتی فرستاد که "کمیته فنی درست شده و اسم شما را دادیم". من جوابی ندادم. دو روز بعد یک لیست از مربیان داخلی و خارجی فرستادند و بازهم جواب ندادم. دلیل داشتم.

بهتاش فریبا ادامه داد: اگر مدیران قبل مثل آجورلو، فتح الله زاده، قریب و واعظ آشتیانی بودند، با افکارشان آشنا بودم؛ یعنی اگر آنها کمیته فنی تشکیل می‌دهند، وجاهت دارد یا نه اما با افکار حجت کریمی (سرپرست باشگاه استقلال) آشنا نبودم. من کریمی را می‌شناسم ولی با افکارش از نزدیک آشنا نبودم. نمی‌دانستم باید قبول کنم یا نه. اینکه آیا وقتی به ایران برمی‌گردم کمیته فنی وجود دارد یا نه؛ آیا تشکیل کمیته فنی اثر دارد یا نه.

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: ظرف ۱۵، ۲۰ روز که من نبودم، یک جلسه یک ساعته در کمیته فنی تشکیل شد و روی جواد نکونام به اجماع رسیدند. دیگر جلسه‌ای نداشتند.

پیشکسوت استقلال اظهار کرد: چون نمی‌دانستم افکار کریمی چطور است، جوابی ندادم. گفتم بر می‌گردم ایران و اگر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. دنبال پست و مقام هم نیستم.

فریبا با انتقاد از تشکیل بی هدف کمیته فنی و رها شدن کار خاطرنشان کرد: دیگر کمیته فنی وجود ندارد. مگر می‌شود شما بخواهید بازیکن و مربی بگیرید و فقط یک جلسه در کمیته فنی داشته باشید؟ کمیته فنی هرکجای دنیا الان روزی ۵ ساعت جلسه دارد تا درباره جذب بازیکن تصمیم بگیرد.

«آیا صحت دارد که یک یا دو عضو کمیته فنی در جلسه گفته بودند آنها را سرمربی بگذارند؟» وی در پاسخ به این سئوال گفت: من هم مثل شما شنیدم و پرسیدم که متوجه شدم متاسفانه این اتفاق افتاده بود. یک عضو کمیته فنی دنبال سرمربیگری و یک عضو دیگر دنبال سرپرستی بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین در واکنش به اینکه کدام عضو دنبال مربیگری بوده و آیا منظورش پرویز مظلومی است؟ تاکید کرد: خیر؛ مظلومی دنبال هیچ چیزی نبود و پیشنهاد سرمربیگری از طرف او نبود. بقیه را اسم نمی‌برم.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93832

ارسال نظر