خبر جنجالی گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

برنامه جدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس برای نقل و انتقالات بازیکنان و زمان آغاز تمرین‌های پرسپولیس اعلام شد.

خبر جنجالی گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس لیست جدید بازیکنان ورودی و خروجی خود را به رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تحویل داده است. برنامه جدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس برای نقل و انتقالات بازیکنان و زمان آغاز تمرین‌های پرسپولیس اعلام شد. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس پیام جدید خود را به گوش مدیران باشگاه رسانده است و از آنها خواسته است تکلیف تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته این تیم و لیست خرید بازیکنان جدید برای نقل و انتقالات تابستانی را هر چه زودتر مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: ۳ بمب نقل و انتقالات در لیست خرید یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس با اینکه تاکنون، تاکید زیادی داشته است خواسته‌ها و برنامه‌های‌اش برای نقل و انتقالات پرسپولیس عملی شوند، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس، هیچ‌کدام از خواسته‌های یحیی گل محمدی را برآورده نکرده‌اند. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد بازیکانان این تیم نیز است اما قرارداد هیچ بازیکنی همچنان تمدید نشده است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست. هیچ بعید نیست شروع تمرینات این تیم، با مصاحبه طوفانی و جنجالی گل محمدی علیه باشگاه همراه شود.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت تمرینات پیش فصل را از روز چهارشنبه «7 تیر ماه 1402» آغاز کند اما عدم جذب بازیکنان مورد نظر و همچنین عدم تسویه حساب قراردادهای فصل گذشته، باعث تعویق دوباره تمرینات این تیم شد.

او که حدود ۱۰ روز پیش لیست خرید خود را به رضا درویش، مدیرعامل باشگاه ارائه کرده بود، با رفتن شجاع خلیل‌زاده به تراکتور و رضا شکاری به سپاهان روبرو شد. همچنین یاسین سلمانی و محمد حسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی نیز پیراهن پرسپولیس را بر تن نکرده‌اند تا این مسائل صدای سرمربی پرسپولیس را در آورد.

گل محمدی انتظار داشت قرارداد بازیکنانی نظیر امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و گئورگی گولسیانی تمدید شود تا جمع پرسپولیسی‌ها در شروع تمرینات پیش فصل جمع شود اما هیچ‌یک از خواسته‌های او تا امروز محقق نشده است تا قهرمان سه‌گانه فصل گذشته فوتبال ایران با حاشیه روبرو شود.

سرمربی پرسپولیس پیغام تندوتیز خود را به گوش مدیران باشگاه رسانده است و از آنها خواسته تا شنبه پیشرو تکلیف بازیکنان فصل گذشته و لیست خرید مشخص شود.

گل محمدی قصد دارد به هر شکل ممکن تمرینات پیش فصل را از ابتدای هفته آینده آغاز کند؛ در غیر این صورت هیچ بعید نیست شروع تمرینات این تیم با مصاحبه طوفانی و جنجالی گل محمدی علیه باشگاه همراه شود.

اتفاقی که یحیی گل‌محمدی را عصبانی‌تر کرد

یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در شرایطی که تاکید زیادی دارد تا برنامه‌هایش برای نقل و انتقالات عملی شوند، اما در آن طرف، مسوولان باشگاه تاکنون نتوانستند هیچ‌یک از خواسته‌های او را برآورده کنند.

اولویت اول یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع سرخپوشان به سپاهان پیوست و این موضوع موجب عصبانیت شدید سرمربی این تیم شده است. سرمربی سرخپوشان هفته قبل خواهان تمدید قرارداد بازیکانانش شده بود که هیچ‌یک از این نفرات قراردادشان تمدید نشد. پس از این اتفاق، سرمربی سرخپوشان نام سه بازیکن را به باشگاه داد که رضا شکاری، ستاره فصل قبل گل‌گهر سیرجان در صدر این فهرست بود.

مسوولان باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شرایط حضور او را جویا شدند اما با تعللی که از سوی رضا درویش به وجود آمد، شکاری تصمیم گرفت تا به اصفهان رود و با سپاهانی‌ها وارد مذاکره شود.

این بازیکن ابتدا از مسئولان پرسپولیس خواسته تا رضایت گل‌گهر را دریافت کنند. باشگاه پرسپولیس در ابتدا به شکاری اعلام کردند که اگر پول رضاتنامه که حدود ۲۰۰ هزار دلار بوده را پرداخت کنند، دیگر پولی ندارند تا به او بدهند. شکاری بعد از این گفته مدیران پرسپولیس، تصمیم می‌گیرد که با سپاهانی‌ها وارد مذاکره شود.

در این میان تعلل بیش از حد مدیرعامل پرسپولیس و دادن پیشنهادهای غیرمنطقی او به شکاری باعث شد تا این بازیکن علی‌رغم صبری که برای پیوستن پرسپولیس داشت، مسیر خود را تغییر دهد و به سپاهان بپیوندد.

رضا شکاری، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان، رسما به سپاهان پیوست.

با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان و پیگیری‌های هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه، رضا شکاری قرارداد خود را برای دو فصل با سپاهان امضا کرد.

رضا شکاری پیش از این در تیم‌های گل‌گهر سیرجان، تراکتور و ذوب‌آهن در لیگ برتر ایران و تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه به میدان رفته و در رده‌های مختلف نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان تیم ملی هم بازی کرده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94596

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر