خبر داغ از لیست جدید گل محمدی و بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

لیست جدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس به دست رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید.

خبر داغ از لیست جدید گل محمدی و بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که سرخ‌پوشان پایتخت را در فصل گذشته، صاحب سه‌گانه قهرمانی کرد، ادامه حضورش در این تیم برای هواداران این تیم اهمیت زیادی پیدا کرده است. نقل و انتقالات پرسپولیس و لیست ورودی و خروجی یحیی گل محمدی همچنان خبرساز و پربازدید است. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات، خواسته‌های خود برای تقویت این تیم را به مدیریت باشگاه اعلام کرد. لیست خرید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس تغییر کرد. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: خبر داغ گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

لیست جدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس به دست رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید. آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس و لیست بازیکنان ورودی و خروجی یحیی گل محمدی را در عرشه آنلاین بخوانید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

لیست نقل و انتقالات یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص و نام بازیکنان ورودی و بازیکنان خروجی پرسپولیس اعلام شد. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد با شجاع خلیل زاده را به تصمیم نهایی سرمربی تیم موکول کرده‌ است.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در لیست خرید تابستانی خود خواهان جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان شده بود اما احتمال اندک حضور این مدافع باعث تغییر نظر سرمربی سرخپوشان شد تا شجاع خلیل‌زاده در لیست جذب باشگاه قرار بگیرد.

جدایی ناگهانی مدافع سابق پرسپولیس قبل از برگزاری فینال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا باعث آزردگی خاطر هواداران این تیم شده بود تا حالا حضور دوباره‌اش جنجال‌های مجازی زیادی را در کانال‌های هواداری پرسپولیس ایجاد کند.

خلیل‌زاده در حالی مذاکره با پرسپولیس را برای بازگشت به این تیم تکذیب کرده که توافقات اولیه مدیر برنامه‌هایش با رضا درویش نیز حاصل شده است تا همه چیز برای امضای قرارداد در پایان هفته جاری مهیا باشد.

با این حال، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نگران ادامه مخالفت هواداران با جذب خلیل‌زاده است تا ورود احتمالی‌اش باعث ایجاد حاشیه در تیمی شود که یکی از اصلی‌ترین دلایل کسب سه‌گانه قهرمانی، آرامش رختکن بوده است.

بازگشت احتمالی خلیل‌زاده نیز می‌تواند روی تصمیم دو مدافع موفق فصل گذشته این تیم نیز تاثیر بگذارد. مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی که فصلی ایده‌آل را در قلب دفاع پرسپولیس پشت سر گذاشتند، بعید نیست با بازگشت خلیل‌زاده تصمیم جدیدی بگیرند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

پورعلی گنجی با وجود اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در صورت پرداخت مبلغ رضایت‌نامه اش دوباره لژیونر شود. همچنین گولسیانی نیز قراردادش به اتمام رسیده است تا ماندن او هم در ابهام باشد.

حال باید دید گل محمدی بار دیگر تغییر در لیست خرید خود ایجاد می‌کند یا حاضر به بازگشت خلیل‌زاده، با وجود انتقادات تند و تیز هوادارانش می‌شود.

دردسر جدید برای یحیی گل محمدی

انتقاد یحیی گل محمدی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نشان از عدم حمایت عملی باشگاه از این سرمربی دارد.

یحیی گل محمدی، پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان تصمیم خود برای ادامه همکاری با پرسپولیس را گرفت تا پس از کسب سه‌گانه قهرمانی با این باشگاه در فصل گذشته، برنامه‌های پیش فصل آینده خود را نیز ارائه دهد.

گل محمدی در گام اول از درویش مدیرعامل باشگاه خواست تا قرارداد بازیکنان فصل گذشته تمدید شود. همچنین نام سه بازیکن در خطوط مختلف میدان را که اعلام کرده است جذب کنند.

همچنین سرمربی پرسپولیس خواستار برپایی اردوی ۱۰ روزه پرسپولیس در ترکیه از بیستم تیرماه شده است تا برنامه‌های بدنسازی پیش فصل را برگزار کند.

خواسته‌های گل محمدی از باشگاه پرسپولیس در حالی مطرح شده است که باشگاه اقدامی برای تمدید قرارداد با بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، سعید صادقی و امید عالیشاه نکرده است.

این در حالی است که غیر از بیرانوند که در اردوی تیم ملی ایران است بقیه بازیکنان در استراحت به سر می‌برند و مشکلی برای نشستن پای میز مذاکره ندارند.

از سوی دیگر سه بازیکن مورد نظر یحیی گل محمدی نیز هنوز به توافق نهایی برای امضای قرارداد نرسیده‌اند تا قهرمان فصل گذشته فوتبال باشگاهی ایران با مسائلی از این دست روبرو بشود.

مدیرعامل پرسپولیس برای اینکه خواسته‌های گل محمدی را برآورده کند چاره‌ای جز تلاش بیشتر در فراهم آوری خواسته‌های او ندارد. گل محمدی تنها یک روز پس از ارائه لیست خرید خود دم از نارضایتی بابت عدم تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته زد تا نشان دهد برای پیاده کردن خواسته‌های فنی‌اش نیاز فوری به حضور این نفرات دارد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که نگران نیامدن یحیی برای ادامه همکاری در قامت سرمربی بود حالا با ماندن او باید خواسته‌هایش را فراهم کنند تا رؤیای بزرگ قهرمانی این تیم در آخرین دوره برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برآورده شود.

تغییر لیست خرید یحیی گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد و خواستار جذب بازیکنی شد که چند سال پیش با جدایی‌اش از جمع سرخپوشان جنجالی و خبرساز شد.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توانست پرسپولیس را در فصل گذشته فوتبال باشگاهی کشور صاحب سه گانه قهرمانی کند تا ادامه حضورش در این تیم برای هواداران این تیم اهمیت زیادی پیدا کند.

او پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تصمیم به ماندن در این تیم گرفت تا خواسته‌های خود برای تقویت این تیم را به باشگاه اعلام کند. گل محمدی اولویت خود را تمدید قرارداد با بازیکنان تیم دانست اما خواهان جذب سه بازیکن در مرحله نخست جذب بازیکن شد. سرمربی پرسپولیس ابتدا یک لیست مشخص را در اختیار باشگاه گذاشت اما در ادامه آن را تغییر داد تا نام یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان سابق پرسپولیس در آن گنجانده شود.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع پیشین پرسپولیس که جدایی‌اش از این باشگاه ناراحتی بخش قابل توجهی از طرفداران را به دلیل ترک سرخپوشان در آستانه فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا به همراه داشت در لیست فعلی خریدهای یحیی برای پرسپولیس قرار دارد.

نحوه جدایی خلیل‌زاده از پرسپولیس، درگیری‌های رسانه‌ای این مدافع با رسول پناه سرپرست وقت باشگاه و همچنین بوسه این بازیکن به لوگو باشگاه الریان قطر بعد از پیوستن به این تیم از دلایلی بود که او را به یکی از نفرات جنجالی فوتبال ایران تبدیل کرد.

این در حالی است که مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی در قلب دفاع این تیم در فصل گذشته آماری مطلوبی از خود بر جای گذاشتند تا پرسپولیس تنها ۱۳ گل خورده داشته باشد.

خلیل زاده بعد از بازی در تیم الریان، راهی الاهلی شد. او حالا در شرایطی در لیست خرید یحیی حضور دارد که باشگاه الاهلی قطر حاضر به تمدید قرارداد او برای فصل پیش رو نشد تا این بازیکن در لیست مازاد قطری‌ها قرار بگیرد.

همچنین خلیل زاده به علت مصدومیت در بین بازیکنان تیم ملی ایران برای تورنمنت کافا نیز حضور نداشت اما حالا گل محمدی تصمیم به جذب این بازیکن گرفته است.

باید دید تغییر تصمیم یحیی مبنی بر ورود خلیل زاده به لیست خرید تیمش به دلیل احتمال جدایی قریب الوقوع پورعلی گنجی یا گولسیانی خواهد بود یا او قصد دارد خلیل زاده را در پست دفاع کناری بازی بدهد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93792

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر