خبر ویژه درویش از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس مذاکره با ایجنت‌های رسمی چند بازیکن را آغاز کرده است.

خبر ویژه درویش از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس با کسب سه عنوان قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، مذاکرات خود با برخی بازیکنان شاخص داخلی و خارجی را آغاز کرده است. نقل‌ و انتقالات پرسپولیس، یکی از سوژه‌های جذاب این روزهای فوتبال ایران است؛ به‌ویژه آنکه احتمال جدایی یحیی گل محمدی و چند ستاره فوتبال این تیم از پرسپولیس وجود دارد. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر، در حال تلاش برای جذب چند بازیکن جدید است. شواهد امر نشان می‌دهد که احتمال تغییرات در پرسپولیس زیاد است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با ایجنت‌های رسمی چند بازیکن را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: خبر داغ درویش از گل محمدی و بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس که بیست و دومین باشگاه پرطرفدار جهان است و هواداران بسیاری نیز در ایران دارد، برای جذب چند بازیکن جدید و تمدید قرارداد بازیکنان برنامه‌های جدیدی دارد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌خواهد امور مرتبط با تمدید قرارداد بازیکنان و اعضای کادر اجرایی و تدارکات تیم را آغاز کند تا یکی از دغدغه‌های یحیی گل محمدی را برای ادامه همکاری با سرخپوشان برطرف کند.

پرسپولیس

ستاره لیگ برتر در تور پرسپولیس

سعید صادقی که پنجره تابستانی فصل گذشته به عنوان یکی از مهره‌های طلایی نقل و انتقالاتی تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اکنون اما شرایط خاصی را دنبال می‌کند.

صادقی که فصلی رویایی را در گل گهر سیرجان دنبال کرده بود، در ادامه با پیشنهاد حضور در پرسپولیس و استقلال مواجه شد و سپاهانی‌ها نیز نیم‌نگاهی به وی داشتند تا تابستانی عجیب و پرماجرا را پشت سر بگذارد. او، اما به واسطه گفتگویی که با یحیی گل‌محمدی داشت، تا روز پایانی نیز روی حرفش ماند و بعد از سپری کردن دوران تعطیلات پای میز مذاکره با پرسپولیس نشست و در نهایت با قراردادی یکساله به جمع سرخ‌ها پیوست.

هافبک تکنیکی و بازیساز پرسپولیس درخشش در این تیم را نیز به بهترین شکل ممکن دنبال کرد و خصوصا درهفته‌های پایانی فصل به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع سرخپوشان تحت تدابیر تاکتیکی یحیی گل محمدی و کادرفنی این تیم تبدیل شد.

اتفاقی که باعث شده تا باشگاه بار دیگر تمایل به ادامه همکاری با سعید صادقی را داشته باشد و بعد از چند روز از تعطیلات پایان فصل به وی برای ادامه همکاری و مذاکره برای بررسی شرایط طرفین پیغام بفرستد. با این حال صادقی که همچنان همانند فصل گذشته دوران تعطیلی خود را پشت سر می‌گذارد، پاسخ روشنی به این موضوع نداده است و همه چیز را به مدیربرنامه‌هایش سپرده است.

موضوعی که البته صادقی واکنشی تا این لحظه به آن نداشته و سعی کرده بعد از یک فصل سخت و پرماجرا و در شرایطی که در ابتدای فصل و بعد از اینکه پاسخ رد ب پیشنهاد استقلال داده بود با برچسب "بازیکن معمولی" از سوی آن‌ها مواجه شده بود و بعد از درخشش در جمع سرخ‌ها ورق کاملا برای او برگشته، استراحت و ریکاوری را در دستور کار خود قرار دهد.

با این حال بعید به نظر می‌رسد سعید صادقی در صورت مذاکره و رو در رو شدن با مدیران این تیم به اختلاف نظر بزرگی برای تمدید قرارداد بربخورد و با توجه به محبوبیت و جایگاهی که بین هواداران این تیم به دست آورده و البته قهرمانی با این تیم و حضور در لیگ قهرمانان آسیا طرفین به نتیجه لازم برای ادامه همکاری نزدیک شوند.

موضوع مهم، اما اختلاف بزرگ بین مبلغ مدنظر باشگاه پرسپولیس و دیگر گزینه‌هاست که شاید باعث شود نه تنها او که هر بازیکن دیگری دچار وسوسه شود و شرایط متفاوتی را دنبال کند. صادقی فصل گذشته نیز برخلاف شایعات مطرح شده از جمله بازیکنانی بود که در سقف قرارداد این باشگاه قرار نگرفت و مبلغی به مراتب پایین‌تر از آنچه که حریفان به او پیشنهاد داده بودند را به واسطه گفتگویی که با گل‌محمدی داشت، به امضا رساند.

باید دید طی روز‌های آتی و با بازگشت گل محمدی از تعطیلات و بحث داغ اردویی و تمرینات این تیم، مدیران تیم چه توافقی با صادقی برای بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان و پوشیدن پیراهن ۲۱ آن خواهند داشت.

پرسپولیس

ستاره پرسپولیس تمدید کرد

تمدید قرارداد مدافع تیم ملی گرجستان با پرسپولیس قطعی شد.

مدافع گرجستانی فصل گذشته پرسپولیس با این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است.

باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته خود را در حالی آغاز کرده است که بازیکنان ملی‌پوش به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی در داخل کشور نیستند.

از این‌رو، رضا درویش، مدیرعامل سرخپوشان پایتخت مذاکره با ایجنت‌های رسمی آنها را آغاز کرده است تا بتواند در اولین فرصت قراردادشان را تمدید کند.

«گئورگی گولسیانی» مدافع گلزن فصل گذشته پرسپولیس که به واسطه عملکرد ایده آل خود به اردوی تیم ملی گرجستان دعوت شد یکی از نفراتی است که برای ماندن در این تیم با پیشنهاد تمدید قرارداد روبرو شده است.

گولسیانی تنها شرط خود را دریافت ارزی قراردادش اعلام کرده است و با توجه به اینکه به اردوی تیم ملی گرجستان دعوت شده است قصد دارد آپشن بازیکن ملی در قرارداد خود را نیز قرار بدهد.

درویش نیز قصد دارد به توافق مالی لازم با این بازیکن برسد تا خیلی زود در دور جدید تمرینات گروهی پرسپولیس نیز شرکت کند.

گولسیانی در حالی به تمدید قرارداد با پرسپولیس نزدیک شده است که «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار عدم ثبت قرارداد دلاری برای جذب بازیکن و مربی خارجی در فوتبال و ورزش ایران شده بود تا برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته پارالمپیک، مدیران باشگاه پرسپولیس و استقلال و رؤسای فدراسیون‌ها «درخواست استفاده از ریال یا سایر ارزهای جایگزین منطقه‌ای به‌جای دلار» را به اطلاع آنها رساند.

با توجه به این نامه تیم‌های پرسپولیس و استقلال منع عقد قرارداد دلاری و یورویی دارند اما سایر تیم‌های لیگ برتر چنین ممنوعیتی ندارند چرا که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان نیستند.

با این حال باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید از آن تبعیت کنند اما در عمل چنین موضوعی اتفاق نیفتاده است.

دو خروجی قطعی پرسپولیس خارجی شدند

مهاجم برزیلی پرسپولیس دومین خروجی قطعی این تیم در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس در حالی برای تمدید قرارداد بازیکنان خود آغاز به کار کرده است که تصمیمی برای حفظ دو مهاجم خارجی خود ندارد.

شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی پرسپولیس نخستین بازیکنی بود که از لیست فصل آینده پرسپولیس کنار گذاشته شد تا یحیی گل محمدی یکی از کم بازده‌ترین بازیکنان فصل گذشته خود را اینگونه کنار بگذارد.

حالا لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی فصل گذشته سرخپوشان پایتخت نیز جداشده قطعی پرسپولیس در تابستان خواهد بود. او با وجود اینکه یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد جایی در لیست بازیکنان این تیم ندارد تا جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی شود.

رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد به توافق با مدیرب رنامه‌های او برای فسخ قرارداد برسد تا کمترین هزینه را برای جدایی این مهاجم برزیلی که حدود ۷۴۰ هزار دلار برای فصل آینده قرارداد دارد پرداخت کند.

با این حال پریرا به طور قطع از پرسپولیس جدا می‌شود و دیگر قرار نیست در جمع پرسپولیسی‌ها حضور داشته باشد تا لیست این تیم برای خریدهای خارجی دیگر بیش از پیش باز شود.

پرسپولیس جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در رقابتهای جام حذفی صادر کرد.

مسابقه تیم‌های پرسپولیس و استقلال از سری رقابتهای جام حذفی برگزار شد که باشگاه استقلال تهران به دلیل داشتن ۷ بازیکن اخطاری، نقض اصول کلی رفتار توسط کادر فنی، توهین، پرتاب اشیا، نارنجک و انداختن لیزر و پرتاب سنگ که منتهی به مصدومیت فیلمبردار صدا و سیما توسط تماشاگرانش شد، به یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات جام حذفی فصل آتی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل داشتن ۹ بازیکن اخطاری، توهین، پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش باید ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی قابل تجدید نظر است.

مذاکرات پرسپولیس با هافبک جذاب لیگ

مذاکره اولیه مدیران پرسپولیس با هافبک تیم سپاهان مثبت بوده و توافقات اولیه هم به دست آمده است.

تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی کشور در حالی ادامه دارد که مدعیان سنتی قهرمانی در لیگ برتر رایزنی‌های خود برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی را آغاز کنند.

با این حال پرسپولیس که به قهرمانی سه‌گانه در فصل گذشته فوتبال کشور رسید با وجود انتظار برای دریافت لیست خرید یحیی گل محمدی مذاکرات خود با برخی بازیکنان شاخص داخلی را آغاز کرده است.

یاسین سلمانی، هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده است در اردوی تیم امید حضور دارد تا مدیر برنامه اش امور مربوط به نقل و انتقالاتش را در اختیار بگیرد.

این بازیکن که برای تمدید قرارداد با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، از سوی باشگاه سپاهان نیز از جمع بازیکنانی که از سوی زردپوشان در اردوی زیر ۲۳ سال حضور دارند کنار گذاشته شد تا رسماً بازیکن آزاد معرفی شود. سلمانی مذاکره با باشگاه‌های داخلی را به مدیر برنامه رسمی اش سپرده تا او نیز توافقات اولیه با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیدا کند.

درویش قصد دارد برای جذب قطعی سلمانی نظر یحیی گل محمدی سرمربی تیم را هم جویا شود تا یکی از مهم‌ترین خریدهای داخلی فوتبال کشور را رقم بزند. سلمانی در فضای مجازی نیز تصمیم به قطع ارتباط با صفحه رسمی باشگاه سپاهان گرفت تا به شایعات پیرامون خودش برای انتقال به پرسپولیس بیافزاید.

در صورتی که پرسپولیس بتواند پیش قسط قرارداد با سلمانی را تامین کند، بعید نیست همزمان با تمدید قرارداد بازیکنانی همچون امید عالیشاه، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و… بازیکن سپاهان هم به جمع سرخپوشان ملحق شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92840

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر