خبر داغ درویش از گل محمدی و بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت یحیی گل محمدی و مربیان این تیم و آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس و نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

خبر داغ درویش از گل محمدی و بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس که بیست و دومین باشگاه پرطرفدار جهان است و هواداران بسیاری نیز در ایران دارد، برای جذب چند بازیکن جدید و تمدید قرارداد بازیکنان برنامه‌های جدیدی دارد. نقل‌ و انتقالات پرسپولیس، یکی از سوژه‌های جذاب این روزهای فوتبال ایران است؛ به‌ویژه آنکه احتمال جدایی یحیی گل محمدی و چند ستاره فوتبال این تیم از پرسپولیس وجود دارد! پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر، در حال تلاش برای جذب چند بازیکن جدید است. شواهد امر نشان می‌دهد که احتمال تغییرات در پرسپولیس زیاد است.

بیشتر بخوانید: رسمی؛ دو پرسپولیسی جدا شدند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌خواهد امور مرتبط با تمدید قرارداد بازیکنان و اعضای کادر اجرایی و تدارکات تیم را آغاز کند تا یکی از دغدغه‌های یحیی گل محمدی را برای ادامه همکاری با سرخپوشان برطرف کند.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس و نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

پرسپولیس

مذاکرات مثبت پرسپولیس با ستاره لیگ فوتبال

مذاکره اولیه مدیران پرسپولیس با هافبک تیم سپاهان مثبت بوده و توافقات اولیه هم به دست آمده است.

تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی کشور در حالی ادامه دارد که مدعیان سنتی قهرمانی در لیگ برتر رایزنی‌های خود برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی را آغاز کنند.

با این حال پرسپولیس که به قهرمانی سه‌گانه در فصل گذشته فوتبال کشور رسید با وجود انتظار برای دریافت لیست خرید یحیی گل محمدی مذاکرات خود با برخی بازیکنان شاخص داخلی را آغاز کرده است.

یاسین سلمانی هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده است در اردوی تیم امید حضور دارد تا مدیر برنامه اش امور مربوط به نقل و انتقالاتش را در اختیار بگیرد.

این بازیکن که برای تمدید قرارداد با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، از سوی باشگاه سپاهان نیز از جمع بازیکنانی که از سوی زردپوشان در اردوی زیر ۲۳ سال حضور دارند کنار گذاشته شد تا رسماً بازیکن آزاد معرفی شود. سلمانی مذاکره با باشگاه‌های داخلی را به مدیر برنامه رسمی اش سپرده تا او نیز توافقات اولیه با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیدا کند.

درویش قصد دارد برای جذب قطعی سلمانی نظر یحیی گل محمدی سرمربی تیم را هم جویا شود تا یکی از مهم‌ترین خریدهای داخلی فوتبال کشور را رقم بزند. سلمانی در فضای مجازی نیز تصمیم به قطع ارتباط با صفحه رسمی باشگاه سپاهان گرفت تا به شایعات پیرامون خودش برای انتقال به پرسپولیس بیافزاید.

در صورتی که پرسپولیس بتواند پیش قسط قرارداد با سلمانی را تأمین کند بعید نیست همزمان با تمدید قرارداد بازیکنانی همچون امید عالیشاه، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و… بازیکن سپاهان هم به جمع سرخپوشان ملحق شود.

پرسپولیس

تصمیم جدید درویش برای پرسپولیس

قهرمانی سه‌گانه پرسپولیس در فصل گذشته فوتبال ایران باعث شد تا تمام اعضای این تیم به تعطیلات رفته و استراحت مطلق کنند تا برای فصل پرفشار دیگری آماده شوند.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد از فردا امور مرتبط با تمدید قرارداد بازیکنان و اعضای کادر اجرایی و تدارکات تیم را آغاز کند تا یکی از دغدغه‌های یحیی گل محمدی را برای ادامه همکاری با سرخپوشان برطرف کند. سرمربی پرسپولیس که هنوز تصمیم نهایی خود برای ماندن در رأس کادر فنی سرخپوشان را به باشگاه اعلام نکرده است در گام اول از درویش خواسته است قرارداد تمام بازیکنان داخلی فصل گذشته تمدید شود.

درویش نیز تمدید با بازیکنانی نظیر امید عالیشاه، سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، عیسی آل کثیر و میلاد سرلک را در اولویت کاری هفته جاری قرار داده است و سپس سراغ کادر اجرایی و تدارکات تیم خواهد رفت. این در حالی است که افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس نیز قراردادش به پایان رسیده است اما باشگاه فعلاً عجله‌ای برای تمدید با او ندارد.

از قرار معلوم تمدید قرارداد با پیروانی نیاز به بحث و مشاوره با هیئت مدیره دارد تا در صورت موافقت کادر فنی همچنان بتواند در این تیم فعالیت کند. در غیر این صورت یک پیشکسوت دیگر جای پیروانی را با نظر مستقیم درویش و همچنین تایید یحیی گل محمدی خواهد گرفت.

پرسپولیس

رونمایی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

روزنامه البیان اعلام کرد که احمد نوراللهی با تیم جدیدش به توافق رسیده است.

 ۲۴ ساعت بعد از اعلام رسانه‌های مجازی اماراتی مبنی بر انتقال احمد نوراللهی از شبای الاهلی به الوحده، معروفترین روزنامه این کشور نیز در خبری جداگانه به آینده ستاره ایرانی پرداخت.

«الوحده موفق شد احمد نوراللهی بازیکن ایرانی شباب الاهلی را در انتقالی آزاد و به عنوان یکی از نخستین خریدهای فصل آینده به خدمت بگیرد.

البیان متوجه شد که الوحده پس از پایان قرارداد نوراللهی با شباب الاهلی با این هافبک به توافق نهایی رسیده است و حالا همه منتظر اعلام رسمی این توافق در هفته آتی هستند.»

این انتقال بزرگ در حالی رقم میخورد که نوراللهی فصل گذشته با شباب الاهلی به عنوان قهرمانی رسید اما حالا به سراغ چالشی جدید در فوتبال لیگ ادنوک می‌رود.

نوراللهی فصل گذشته ۲۴ بازی برای شباب الاهلی انجام داد و جزو بازیکنان رکورددار این تیم محسوب می‌شود.

قرار است در روزهای آینده مارسل کایزر سرمربی ۵۴ ساله هلندی که سابقه هدایت اژاکس و قهرمانی با الجزیره در امارات را دارد، سرمربی الوحده شود.

الوحده به همراه العین بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال امارات است که حالا با خریدهای جدید به دنبال بازپس‌گیری تاج و تخت خواهد بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92606

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر