خبر داغ درویش برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس

آخرین وضعیت تغییرات و تحولات، تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و جذب بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اعلام شد.

خبر داغ درویش برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس

پرسپولیس در ماراتن نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر، به دنبال تمدید قرارداد چند بازیکن و جذب مهاجم خارجی جدید است. جزئیات آخرین تغییرات و تحولات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اعلام شد. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس و نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد. هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی خواستار جذب این مهاجم شده‌اند و پیش بینی می‌شود که پرسپولیس ایران پیشنهاد رسمی به این بازیکن ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: خبر داغ از بمب خارجی نقل و انتقالات پرسپولیس

آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و جذب بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اعلام شد.

پرسپولیس

خبر خوش درویش برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس

بخش دیگری از مطالبات و قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد.

باشگاه پرسپولیس با پرداخت بخش دیگری از قرارداد بازیکنان و اعضای این تیم، میزان پرداختی خود را به حدود ۸۵ درصد رساند.

پرسپولیس در فصل گذشته قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را از آن خود کرد و عنوان سوپرجام هم به این تیم رسید.

آخرین تحولات مدیریتی در پرسپولیس

مجمع باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه برگزار شد.

مجمع باشگاه پرسپولیس ظهر روز یکشنبه (21 خرداد ماه 1402) در محل این باشگاه برگزار شد.

در پایان این جلسه مقرر شد که پیمان حدادی، حسین خبیری، حسین شهریاری، مجید پوراحمدی و محمد دلبری در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشند و رضا درویش نیز همچنان به عنوان مدیر عامل به کار ادامه دهد. درویش اما از هیات مدیره کنار گذاشته شد.

پیش از این مجمع باشگاه پرسپولیس برای اصلاح هیات مدیره قرار بود پیش از پایان لیگ برتر بیست و دوم و جام حذفی برگزار شود اما با نظر وزارت ورزش و جوانان به بعد از اتمام فصل فوتبالی و تاریخ ۱۱ خرداد موکول شد. تاریخ مجمع یک بار دیگر هم تغییر کرد تا در نهایت امروز، این مجمع برگزار شد.

از این بین پیمان حدادی عضو جدید هیات مدیره باشگاه است که جایگزین رضا درویش شده است.

بعد از برگزاری جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس مقرر شد رضا درویش به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه بدهد اما او از هیات مدیره کنار رفت.

در این نشست که مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی سازی و اعضای هیأت مدیره حضور داشتند، مقرر شد رضا درویش به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه بدهد.

مجید پوراحمدی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کمترین شانس را برای بقا در هیأت مدیره باشگاه داشت تا پیمان حدادی جای او را بگیرد اما رضا درویش با درخواست شخصی و استعفا از هیات مدیره درخواست کرد پوراحمدی به کارش در هیات مدیره ادامه بدهد.

به این ترتیب درویش با وجود عدم عضویت در هیات مدیره، به عنوان مدیرعامل باشگاه کار خود را ادامه می‌دهد تا همچنان امور جاری را مدیریت کند.

حسین شهریاری، پیمان حدادی، حسین خبیری، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی هم به عنوان هیات مدیره در پرسپولیس حضور خواهند داشت.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این نشست مصوب می‌کند که قرارداد تمام بازیکنان داخلی را که به اتمام رسیده‌اند، با نظر مستقیم یحیی گل محمدی تمدید کنند.

پیشنهاد وسوسه‌انگیز عرب‌ها به ستاره پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مورد توجه باشگاه‌هایی از امارات و قطر قرار دارد و مذاکرات جدی را انجام داده است.

نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده لیگ برتر در حالی آغاز شده است که بازیکنان ایران مورد توجه تیم‌های حاشیه خلیج فارس قرار گرفته‌اند و مذاکراتی هم با چند بازیکن انجام شده است.

میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس که در اکثر دیدارهای چند فصل اخیر این تیم نقش کلیدی داشته است پس از ثبت سه‌گانه قهرمانی با پرسپولیس، مذاکراتی جدی با تیم‌های کشورهای عربی داشته است.

سرلک که قراردادش با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده است با درخواست این باشگاه برای توقف مذاکراتش برای لژیونر شدن روبرو شده است تا بلکه بتوانند او را طبق خواسته یحیی گل محمدی در پرسپولیس حفظ کنند.

باید دید تلاش باشگاه برای حفظ سرلک تا چه اندازه‌ای نتیجه بخش خواهد شد و هافبک میانی تأثیرگذار در تاکتیک‌های گل محمدی حاضر به تمدید قراردادش می‌شود.

سرلک پیشنهاد تیم‌هایی از امارات و قطر را دریافت کرده است و در صورت عدم توافق با پرسپولیس به یکی از دو پیشنهاد خود پاسخ مثبت خواهد داد.

جذب مهاجم خارجی پرسپولیس نهایی شد؟

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود برای فصل جدید لیگ برتر و همچنین حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ است.

طبق اعلام سایت عربستانی پرسپولیس قصد دارد که بعد از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد مهاجم مراکشی این تیم را جذب کند.

کریم بنزما بعد از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود تا پیراهن الاتحاد را برتن کند.بعد از پیوستن بنزما به الاتحاد، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی الاتحاد چاره ای جز جدایی از این تیم ندارد. سایت MSN عربستان با تیتر «مقصد عجیب برای حمدالله» مدعی شد که پرسپولیس به دنبال جذب این مهاجم مراکشی است.

عبدالرزاق حمدالله مهاجم خارجی پرسپولیس

این سایت عربستانی نوشت: بعد از اینکه کریم بنزما به الاتحاد پیوست حمدالله جدا خواهد شد. هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی خواستار جذب این مهاجم شده‌اند و پیش بینی می‌شود که پرسپولیس ایران پیشنهاد رسمی به این بازیکن ارائه دهد.

حمدالله بارها برابر تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و موفق به گلزنی شده است. او فصل گذشته بعد از جدایی از النصر راهی الاتحاد شد و توانست این تیم را به قهرمانی در لیگ عربستان برساند.

مذاکره پرسپولیس با یک مهاجم اروپایی

باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم اروپایی که سابقه آقای گلی لیگ ولز رو در کارنامه داره درحال مذاکره است.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود برای فصل جدید لیگ برتر و همچنین حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ است.

آنها فصل پیش لوکادیا هلندی را جذب کردند و این مهاجم عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد اما مهاجم سابق برایتون یکدفعه از ایران خارج شد و قراردادش را با پرسپولیسی‌ها لغو کرد.

مدیران پرسپولیس برای جایگزینی لوکادیا با لئاندرا پریرا قرارداد امضا کردند اما این مهاجم برزیلی کیفیت لازم را نداشت و حالا آنها به دنبال جذب یک مهاجم گلزن هستند.

گفته می‌شود مدیران پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود با دکلان مک‌مانوس مهاجم اسکاتلندی به توافق رسیدند. این مهاجم ۱۸۰ سانتی متری نیوسِینتس بازی می‌کند و در دو سال اخیر در ۵۱ بازی ۵۰ گل به ثمر رسانده است. او همچنین فصل گذشته آقای گل لیگ ولز شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91577

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر