خبر جنجالی درویش از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس و نقل و انتقالات تابستانی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

خبر جنجالی درویش از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر، در حال تلاش برای جذب چند بازیکن جدید است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس و نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد. مدیرعامل پرسپولیس نسبت به قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اقدام عجیب گل محمدی | ۶ بازیکن در فهرست خروجی پرسپولیس

قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال را به دنبال داشته است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که شب گذشته «دوشنبه، ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲» میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت‌های خود به تعیین سقف قرارداد ۳۰۰ میلیاردی برای باشگاه‌ها انتقاد کرد.

درویش گفت: رقم قرارداد بازیکنان سه چهار تیم که نمی‌خواهم نام ببرم، مشخص است. چطور امکان دارد سقف این تیم‌ها به ۳۰۰ میلیارد برسد؟ بازیکنی ۵۰ میلیارد قرارداد دارد. من بازیکنی سراغ دارم که به یک تیم جنوب رفته و گفته‌اند ۳۵ میلیارد، اما قبول نکرده است و یک تیم دیگر قرارداد ۵۰ میلیاردی به او پیشنهاد داده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر بنا است سقف ۳۰۰ میلیارد باشد، چطور ممکن است یک تیم با حضور بازیکنان دیگری هم که کمتر از این قرارداد ندارند، ۳۰۰ میلیارد ببندد؟ مگر اینکه راهکاری وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط این باشگاه عنوان کرد: مشکل ما این است که پرسپولیس نه صنعتی است، نه معدنی و با توجه به اینکه در بورس هم هست، مشکل یک اتاقک شیشه‌ای است که ما نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم که هویدا نباشد.

او در پاسخ به اینکه آیا به باشگاه پرسپولیس از بیرون کمک نمی‌شود؟ گفت: مثلا بنده خدا می‌آید یک سکه هدیه می‌دهد؛ یک سکه کجا و ۵۰-۱۰۰ میلیارد کجا؟ مثلا تخمین می‌زنند فلان تیم ۶۰۰ میلیارد هزینه کرده، اما می‌گویند نمی‌خواهیم بیشتر از ۳۰۰ بدهیم.

افشاگری جنجالی مدیرعامل پرسپولیس از ارقام نجومی نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از تیم‌ها به بازیکنی پیشنهاد ۵۰ میلیارد تومانی داده؛ با این وضعیت چطور قرار است سقف بودجه ۳۰۰ میلیاردی رعایت شود؟

اتمام حجت مشترک مربیان پرسپولیس با رضا درویش

مربیان خارجی پرسپولیس در اعلام نظری مشترک حاضر به تمدید قرارداد مالی خود به ریال نیستند.

رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایران در حالی به پایان رسید که پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شد و خودبه خود قهرمانی سوپرجام را هم از آن خود کرد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به این عناوین قهرمانی رسیدند که یحیی گل محمدی را در رأس کادر فنی خود داشتند تا تاکتیک‌های او نسبت به ریکاردو ساپینتو در استقلال و ژوزه مورایس در سپاهان برتری داشته باشد.

علاوه بر کریم باقری، محمد عسگری و مهرداد خانبان دستیاران ایرانی یحیی، پپه لوسادا، ولسلی ننکا، اوسمار ویه‌را هم مربیان خارجی پرسپولیس بودند که این تیم را در قهرمانی‌های این فصل همراهی کردند.

این مریبان خارجی که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی به کشورهای خود بازگشته‌اند در صورت ماندن یحیی باز هم برای تمدید قراردادهایشان شرط دارند.

آنها نه تنها افزایش قرارداد خود را خواستار هستند بلکه حاضر به تبعیت از قانون منع عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ ایران به دلار نیستند و نمی‌خواهند فصل بعد قرارداد ریالی با پرسپولیس امضا کنند.

مربیان خارجی پرسپولیس در نامه‌های رسمی جداگانه توسط مدیر برنامه‌های ایرانی خود این موضوع را به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس منتقل کرده‌اند. آنها همچنین خواستار تسویه قرارداد فصل گذشته با توجه به آپشن های قهرمانی قبل از شروع فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر ایران هستند.

آخرین وضعیت بیرانوند از زبان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند قرارداد ۲ ساله دارد و اگر پیشنهادی هم بیاید، او کسی نیست که پرسپولیس را ول کند و برود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90699

ارسال نظر