خبر داغ از بمب خارجی نقل و انتقالات پرسپولیس

هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی خواستار جذب این مهاجم شده‌اند. پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود برای فصل جدید لیگ برتر به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ است.

خبر داغ از بمب خارجی نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی خواستار جذب این مهاجم شده‌اند و پیش بینی می‌شود که پرسپولیس ایران پیشنهاد رسمی به این بازیکن ارائه دهد. این بازیکن بارها برابر تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و موفق به گلزنی شده است.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود برای فصل جدید لیگ برتر و همچنین حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ است.
عبدالرزاق حمدالله مهاجم خارجی پرسپولیس

طبق اعلام سایت عربستانی پرسپولیس قصد دارد که بعد از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد مهاجم مراکشی این تیم را جذب کند.

کریم بنزما بعد از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود تا پیراهن الاتحاد را برتن کند.

بیشتر بخوانید: خبر جنجالی درویش از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

بعد از پیوستن بنزما به الاتحاد، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی الاتحاد چاره ای جز جدایی از این تیم ندارد. سایت MSN عربستان با تیتر «مقصد عجیب برای حمدالله» مدعی شد که پرسپولیس به دنبال جذب این مهاجم مراکشی است.

این سایت عربستانی نوشت: بعد از اینکه کریم بنزما به الاتحاد پیوست حمدالله جدا خواهد شد. هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی خواستار جذب این مهاجم شده‌اند و پیش بینی می‌شود که پرسپولیس ایران پیشنهاد رسمی به این بازیکن ارائه دهد.

حمدالله بارها برابر تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و موفق به گلزنی شده است. او فصل گذشته بعد از جدایی از النصر راهی الاتحاد شد و توانست این تیم را به قهرمانی در لیگ عربستان برساند.

مذاکره پرسپولیس با یک مهاجم اروپایی

باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم اروپایی که سابقه آقای گلی لیگ ولز رو در کارنامه داره درحال مذاکره است.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود برای فصل جدید لیگ برتر و همچنین حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ است.

آنها فصل پیش لوکادیا هلندی را جذب کردند و این مهاجم عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد اما مهاجم سابق برایتون یکدفعه از ایران خارج شد و قراردادش را با پرسپولیسی‌ها لغو کرد.

مدیران پرسپولیس برای جایگزینی لوکادیا با لئاندرا پریرا قرارداد امضا کردند اما این مهاجم برزیلی کیفیت لازم را نداشت و حالا آنها به دنبال جذب یک مهاجم گلزن هستند.

گفته می‌شود مدیران پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود با دکلان مک‌مانوس مهاجم اسکاتلندی به توافق رسیدند. این مهاجم ۱۸۰ سانتی متری نیوسِینتس بازی می‌کند و در دو سال اخیر در ۵۱ بازی ۵۰ گل به ثمر رسانده است. او همچنین فصل گذشته آقای گل لیگ ولز شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91495

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر