یحیی خوشحال شد | چراغ سبز کنعانی زادگان به پرسپولیس

هرچند محمد حسین پیشنهاد تمدید قرارداد از الاهلی داشت، ولی ترجیح داد از این تیم جدا شود و راهی تیم دیگری شود.

یحیی خوشحال شد | چراغ سبز کنعانی زادگان به پرسپولیس

 باشگاه پرسپولیس در صورت جذب محمدحسین کنعانی زادگان یک سهمیه خارجی اش از دست می دهد.

فصل نقل و انتقالات آغاز شده و تیم ها در حال یارگیری هستند. در این فصل قوانین جدیدی از طرف فدراسیون فوتبال وضع شده که بعضی از آن ها حواشی زیادی را ایجاد کرده است. یکی از تیم هایی که  از این قوانین جدید ضرر می کند، پرسپولیس است. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی که می خواهد برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا تیم ببندد، با مشکلات زیادی از جمله قانون سقف بودجه، کم شدن تعداد بازیکنان بزرگسال و البته سهمیه های خارجی مواجه است.

محمدحسین کنعانی زادگان ستاره تیم ملی که یکی از بهترین مدافعان چند سال اخیر فوتبال ایران به حساب می آید، مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است. این بازیکن ملی پوش که سابقه بازی برای پرسپولیس و استقلال (در مقطعی کوتاه) در کارنامه دارد، در دو فصل اخیر در فوتبال قطر و باشگاه الاهلی این کشور حضور داشت. کنعانی زادگان در فصلی که گذشت با وجود اینکه یک مدافع آخر به حساب می آید، گل های زیادی برای تیمش زد و بهترین گلزن الاهلی بود.

با این حال با اتمام قراردادش با این باشگاه قطری از این تیم جدا شد. هرچند محمد حسین پیشنهاد تمدید قرارداد از الاهلی داشت، ولی ترجیح داد از این تیم جدا شود و راهی تیم دیگری شود. کنعانی زادگان که در تیم ملی، پرسپولیس و الاهلی زوج خوبی را با شجاع خلیل زاده تشکیل دادند، هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است و منتظر است بعد از اتمام بازی های تیم ملی به یکی از پیشنهاداتش پاسخ مثبت دهد.

درحالی که کنعانی زادگان از یک تیم اماراتی پیشنهاد دریافت کرده، پرسپولیس هم به بازگشت این بازیکن علاقه نشان داده و گفته می شود کنعانی زادگان با پیشنهاد از پرسپولیس هم مواجه شده است. حالا مدافع فیکس تیم ملی باید از بین قطر و تیم محبوبش یکی را برای فصل آینده انتخاب کند. کنعانی زادگان در حالی با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده که این باشگاه در صورت خرید این بازیکن یکی از سهمیه های خارجی اش را از دست می دهد.

طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی چون کنعانی زادگان فصل قبل در یک لیگ آسیایی (قطر) بازی کرده، سهمیه آسیایی محسوب می شود و پرسپولیس با خرید این بازیکن یکی از سهمیه های خارجی خود را از دست خواهد داد. کنعانی زادگان چندی قبل با تماش باشگاه پرسپولیس مواجه شده و مدیران پرسپولیس خواهان مذاکره با این مدافع ملی پوش شدند.

یحیی علاقه زیادی به کنعانی دارد و قبلا سابقه همکاری با این بازیکن را دارد. از همین رو برای تقویت تیمش برای فصل آینده و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا،می خواهد کنعانی زادگان را به پرسپولیس بیاورد. خود این بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس بی میل نیست ولی ابتدا می خواهد منتظر پیشنهادات خارجی بماند و بعد از آن در خصوص برگشت به پرسپولیس تصمیم بگیرد.

منبع: صدآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93547

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر