ویدئوی جدید گل محمدی خبرساز شد + فیلم

انتشار یک ویدئوی جدید از یحیی گل محمدی خبرساز شد.

ویدئوی جدید گل محمدی خبرساز شد + فیلم

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار درگیر خبرساز شد. یحیی گل محمدی، سرمربی محبوب پرسپولیس که این روزها همه منتظر ادامه همکاری او با سرخپوشان پایتخت هستند، پس از انتشار یک ویدئو که توسط عادل فردوسی‌پور منتشر شد، بار دیگر خبرساز شد. عادل فردوسی‌پور، کارشناس فوتبال و گزارشگر سابق تلویزیون و مجری محبوب برنامه «۹۰»، یک ویدئوی جالب از یحیی گل محمدی منتشر کرده است. انتشار این ویدئوی قدیمی از یحیی گل محمدی و عادل فردوسی‌پور، خبرساز و پربازدید شده و واکنش‌های جالبی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: خبر فوری یحیی گل محمدی از پرسپولیس

عادل فردوسی‌پور، در این ویدئو، یک خاطره و جمله معروف از یحیی گل محمدی را روایت کرده است. عادل فردوسی‌پور از دیالوگ جالبی گفته است که بین یحیی گل محمدی و او، پس از آن جمله شکل گرفته است.

یحیی گل محمدی

در روزهای اخیر، اخبار جدایی و خداحافظی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، بازیکنان و هوداران پرسپولیس را نگران کرده است. یحیی گل محمدی این بار در اوج موفقیت خودش و پرسپولیس و در شرایطی که همه‌چیز رو به راه به‌نظر می‌رسد، وارد این فاز شده است. یحیی گل محمدی در فصل بیست‌ودوم، بهترین دوران فوتبالی خود را پشت سر گذاشت.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی موفق این روز‌های پرسپولیس که در همین فصل در بردن جام‌ها دبل کرده است، روزگاری یکی از بازیکنان خوب تیم ملی ایران بود.

البته که وقتی صحبت از بازی‌های ملی یحیی گل محمدی می‌شود، بسیاری بی‌درنگ به یاد همان پنالتی چیپ او می‌افتند که هدر رفت.

عادل فردوسی‌پور، گزارشگر سابق تلویزیون و مجری محبوب برنامه «90»، یک ویدئوی جالب از یحیی گل محمدی منتشر کرد و از بلایی گفت که سر یحیی گل‌محمدی آورد.

عادل فردوسی‌پور، به عنوان گزارشگر آن جمله معروف را درباره‌اش روایت کرد. حالا خود عادل فردوسی‌پور از دیالوگ جالبی گفته که بین یحیی گل محمدی و او پس از آن جمله شکل گرفته است.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را ببینید.

ماجرای تماس شبانه یحیی گل محمدی با مدیرعامل پرسپولیس

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رضا درویش، مدیرعامل تماس گرفت و از او درخواست مهلت بیشتری کرد.

یحیی گل محمدی در تماسی با رضا درویش به او اعلام کرده که چند روز دیگر از سفر برگشته و با حضور در باشگاه با وی در مورد مسائل مختلف گفتگو خواهد کرد.

یحیی گل‌محمدی پس از چند روز استراحت در حاشیه خلیج فارس، حالا به ایران بازگشته و هواداران پرسپولیس در انتظار گام بعدی او هستند تا تکلیف تیمشان برای فصل بیست و دوم روشن شود.

در حالی که در ابتدا تقریبا تمام اخبار و شواهد حاکی از جدایی سرمربی سرخپوشان از این تیم بود، حالا طرفداران پرسپولیس امید بیشتری به ادامه همکاری یحیی با پرسپولیس در یک سال باقیمانده قرارداد هستند.

یحیی و درویش هنوز ملاقاتی با یکدیگر نداشته‌اند و جلسه‌ای بین مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس برگزار نشده، اما ابقای درویش در سمت مدیرعاملی، این ماموریت را بر روی دوش او می‌گذارد تا هرچه زودتر پای میز مذاکره با گل‌محمدی بنشیند و او را برای فصل آینده مجاب کند.

این در حالی است که سرمربی سرخپوشان هیچ هنوز هیچ لیست خریدی به باشگاه پرسپولیس نداده، اما موافقتش را با تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده اعلام کرده است. گولسیانی، عالیشاه، سرلک، آل کثیر و صادقی نفراتی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده و این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با آنهاست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92320

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر