اتفاقی که یحیی گل‌محمدی را عصبانی کرد

اولویت اول یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع سرخپوشان به سپاهان پیوست و این موضوع موجب عصبانیت شدید سرمربی این تیم شده است.

اتفاقی که یحیی گل‌محمدی را عصبانی کرد

اولویت اول یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع سرخپوشان به سپاهان پیوست و این موضوع موجب عصبانیت شدید سرمربی این تیم شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در شرایطی که تاکید زیادی دارد تا برنامه‌هایش برای نقل و انتقالات عملی شود، اما در آن طرف مسوولان باشگاه تا کنون نتوانستند هیچ یک از خواسته‌های او را برآورده کنند.

سرمربی سرخپوشان هفته قبل خواهان تمدید قرارداد بازیکانانش شد که هیچ یک از این نفرات قراردادشان تمدید نشد. پس از این اتفاق هم سرمربی سرخپوشان نام سه بازیکن را به باشگاه داد که رضا شکاری ستاره فصل قبل گل‌گهر سیرجان در صدر این فهرست بود.

مسوولان باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شرایط حضور او را جویا شدند اما با تعللی که از سوی رضا درویش به وجود آمد، شکاری تصمیم گرفت تا به اصفهان رود و با سپاهانی‌ها وادر مذاکره شود.

این بازیکن ابتدا از مسئولان پرسپولیس خواسته تا رضایت گل‌گهر را دریافت کنند. باشگاه پرسپولیس در ابتدا به شکاری اعلام کردند که اگر پول رضاتنامه که حدود ۲۰۰ هزار دلار بوده را پرداخت کنند، دیگر پولی ندارند تا به او بدهند. شکاری بعد از این گفته مدیران پرسپولیس، تصمیم می‌گیرد که با سپاهانی‌ها وارد مذاکره شود.

در این میان تعلل بیش از حد مدیرعامل پرسپولیس و دادن پیشنهادهای غیرمنطقی او به شکاری باعث شد تا این بازیکن علی‌رغم صبری که برای پیوستن پرسپولیس داشت، کسیر خود را تغییر دهد و به سپاهان بپیوندد.

یحیی گل‌محمدی بعد از فهمیدن این موضوع به شدت از دست مدیران باشگاه ناراحت شده که چرا بازیکنی که در صدر فهرست این تیم قرار داشته، به راحتی از چنگ پرسپولیس پریده و به تیم رقیب آن‌ها پیوسته است. / ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93420

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر