خبر داغ گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

لیست جدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس به دست رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید.

خبر داغ گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که سرخ‌پوشان پایتخت را در فصل گذشته، صاحب سه‌گانه قهرمانی کرد، لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد. نقل و انتقالات پرسپولیس و لیست ورودی و خروجی یحیی گل محمدی، همچنان خبرساز و پربازدید است. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات، خواسته‌های خود برای تقویت این تیم را به مدیریت باشگاه اعلام کرد. لیست خرید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس تغییر کرد. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواستار جذب چند بازیکن جدید شد. 

بیشتر بخوانید: خبر مهم یحیی گل محمدی از نقل و انتقالات | این ۲ بازیکن را می‌خواهم

یحیی گل محمدی، پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان تصمیم خود برای ادامه همکاری با پرسپولیس را گرفت تا پس از کسب سه‌گانه قهرمانی با این باشگاه در فصل گذشته، برنامه‌های پیش فصل آینده خود را نیز ارائه دهد. لیست جدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس به دست رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید. آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس و لیست بازیکنان ورودی و خروجی یحیی گل محمدی را در عرشه آنلاین بخوانید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

کاپیتان دوم پرسپولیس در لیست یحیی گل محمدی

بازیکن قدیمی پرسپولیس در لیست رزرو یحیی گل محمدی، سرمربی تیم برای ماندن در این تیم قرار دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمدید قرارداد بازیکنان خود را در برنامه دارد که چند تن از با تجربه‌های این تیم جایی در لیست یحیی گل محمدی برای فصل آینده ندارند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در جلسه با رضا درویش اعلام کرده است لیست خروجی خود را بر اساس بازیکنانی که جذب می‌شوند تنظیم می‌کند اما تمایلی به ادامه همکاری با بازیکنانی همچون شیخ دیاباته، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا ندارد.

گل محمدی، قلم قرمز قطعی خود را روی اسم نعمتی کشیده است تا این بازیکن در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان قرار بگیرد. همچنین یحیی منتظر خرید بازیکن در خط میانی است تا کامیابی نیا را نیز به طور قطعی در لیست مازاد قرار دهد. در صورتی که او بتواند گزینه‌ای همچون سعید عزت الهی یا رضا اسدی را جذب کند بدون شک کامیابی نیا از جمع سرخپوشان خواهد رفت. گل محمدی تصمیم دارد روی حضور سینا اسدبیگی و میلاد سرلک در خط میانی انرژی بگذارد و لیست هافبک‌هایش را با بازیکنانی که سن جوان‌تری دارند ببندد.

باید دید روزهای نقل و انتقالاتی پیش روی پرسپولیس چه تأثیری در آینده بازیکنان باتجربه این تیم می‌گذارد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

رونمایی یحیی گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

حال پرسپولیسی‌ها برای جانشینی بازیکنان خط میانی خود به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی هستند. هافبک تیم ملی با وایله دانمارک قرارداد دارد و در تماسی که مدیران پرسپولیس با عزت‌اللهی داشتند، او از آنها خواسته تا رضایتنامه‌اش را از باشگاه دانمارکی بگیرند تا مشکلش برای پیوستن به پرسپولیس حل شود.

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

پس از پایان لیگ بیست و دوم به نظر می‌رسید میلاد سرلک از جمع سرخپوشان تهرانی جدا خواهد شد و به قطر خواهد رفت. سرلک که یکی از ارکان مهم قهرمانی پرسپولیس در فصل اخیر بود، از چند تیم قطری پیشنهاد دارد و زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او شنیده می‌شود.

همچنین خبر رسیده که باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی تمایلی برای ادامه همکاری با کمال کامیابی‌نیا ندارند و این بازیکن هم قرار است راهی تراکتور شود.

حال پرسپولیسی‌ها برای جانشینی بازیکنان خط میانی خود به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی هستند. هافبک تیم ملی با وایله دانمارک قرارداد دارد و در تماسی که مدیران پرسپولیس با عزت‌اللهی داشتند، او از آنها خواسته تا رضایتنامه‌اش را از باشگاه دانمارکی بگیرند تا مشکلش برای پیوستن به پرسپولیس حل شود.

این بازیکنان از لیست یحیی گل محمدی خط خوردند

تیم فوتبال تراکتور چهار بازیکن جدید به خدمت گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پس از مذاکره و توافق طرفین، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و سعید آقایی با امضای قرارداد همکاری به طور رسمی به جمع شاگردان «پاکو خمز» اضافه شدند. این سه بازیکن سابقه حضور در پرسپولیس را داشته‌اند.

همچنین حسین پورحمیدی که به‌صورت قرضی در آلومینیوم اراک حضور داشت، در فصل بیست‌وسوم سنگربان تراکتور خواهد بود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

دردسر جدید برای یحیی گل محمدی

انتقاد یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نشان از عدم حمایت عملی باشگاه از این سرمربی دارد.

یحیی گل محمدی، پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان تصمیم خود برای ادامه همکاری با پرسپولیس را گرفت تا پس از کسب سه‌گانه قهرمانی با این باشگاه در فصل گذشته، برنامه‌های پیش فصل آینده خود را نیز ارائه دهد.

گل محمدی در گام اول از درویش مدیرعامل باشگاه خواست تا قرارداد بازیکنان فصل گذشته تمدید شود. همچنین نام سه بازیکن در خطوط مختلف میدان را که اعلام کرده است جذب کنند.

همچنین سرمربی پرسپولیس خواستار برپایی اردوی ۱۰ روزه پرسپولیس در ترکیه از بیستم تیرماه شده است تا برنامه‌های بدنسازی پیش فصل را برگزار کند.

خواسته‌های گل محمدی از باشگاه پرسپولیس در حالی مطرح شده است که باشگاه اقدامی برای تمدید قرارداد با بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، سعید صادقی و امید عالیشاه نکرده است.

این در حالی است که غیر از بیرانوند که در اردوی تیم ملی ایران است بقیه بازیکنان در استراحت به سر می‌برند و مشکلی برای نشستن پای میز مذاکره ندارند.

از سوی دیگر سه بازیکن مورد نظر یحیی گل محمدی نیز هنوز به توافق نهایی برای امضای قرارداد نرسیده‌اند تا قهرمان فصل گذشته فوتبال باشگاهی ایران با مسائلی از این دست روبرو بشود.

مدیرعامل پرسپولیس برای اینکه خواسته‌های گل محمدی را برآورده کند، چاره‌ای جز تلاش بیشتر در فراهم آوری خواسته‌های او ندارد. گل محمدی تنها یک روز پس از ارائه لیست خرید خود دم از نارضایتی بابت عدم تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته زد تا نشان دهد برای پیاده کردن خواسته‌های فنی‌اش نیاز فوری به حضور این نفرات دارد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که نگران نیامدن یحیی برای ادامه همکاری در قامت سرمربی بود حالا با ماندن او باید خواسته‌هایش را فراهم کنند تا رؤیای بزرگ قهرمانی این تیم در آخرین دوره برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برآورده شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94185

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر