زلزله در باشگاه پرسپولیس | استعفای جنجالی در اوج نقل و انتقالات

پشت پرده یک خبر و راز یک استعفای بزرگ در پرسپولیس افشا شد.

زلزله در باشگاه پرسپولیس | استعفای جنجالی در اوج نقل و انتقالات

محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس استعفا کرد. محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد. استعفای محمد محمدی، در اوج نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس، جنجالی و خبرساز شد. محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با انتشار یک پست در اینستاگرام، خداحافظی کرد و از سمت خود استعفا داد. محمد محمدی، در این پست و بیانیه‌اش، از دلایل استعفای‌اش صحبتی نکرده است اما موضع عجیب رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا حدودی دلیل این استعفا را مشخص کرده است.

محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس صبح پنج‌شنبه «اول تیر ماه ۱۴۰۲» در یک پست اینستاگرامی از خداحافظی با پرسپولیس خبر داد و از سمت خود استعفا کرد تا آتش زیر خاکستر پرسپولیس نمایان شود.

محمد محمدی پرسپولیس

محمد محمدی در بیانیه خود از دلایل استعفایش صحبتی نکرده است اما آنطور که خبردار شده ایم این استعفا بالافاصله پس از قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی طی دو نسخه به مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه ارائه می شود اما موضع عجیب مدیریت به این استعفا و سکوت آنها سبب می‌شود تا محمدی خودش اقدام به رسانه ای کردن کناره گیری اش نماید.

وی در متن استعفای خود نوشت: هواداران عزیز و ارتش سرخ؛ سلام. بیشتر از یک سال و نیم این افتخار را داشتم تا در کنار شما روزهای سخت و طاقت فرسا را در پرسپولیس سپری کنم؛ روزهایی پر از امید و استرس. البته که خدا را شکر این روزهای سخت در نهایت با خوبی و شادی به پایان رسید تا شرمنده شما عزیزان به عنوان صاحبان اصلی پرسپولیس نشویم. این روزهای خاطره انگیز تا همیشه با من خواهد ماند تا به پرسپولیسی بودنم ببالم.

باید بگویم که صبر، سکوت و تلاش، ما را به جایی رساند تا پرسپولیس در قله فوتبال ایران قرار بگیرد. با این همه موضوعات و مسائلی وجود داشت که تصمیم گرفتم مدتی را از خانه خودم دور باشم. قصد باز کردن خیلی از مسائل را ندارم چون الان وقتش نیست اما شرایطی وجود داشت تا تصمیم به جدایی بگیرم؛ هر چند که این روزهای خوب مثل برق و باد گذشت. احساس می‌کنم که الان پرسپولیس بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد.

آرامش پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت، موضوع مهمی است و من هم خدشه ای به آن وارد نخواهم کرد. به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ و کبیر و به امید دیدار دوباره شما هواداران عزیز؛ خیلی زود…

اما این استعفا چه پشت پرده ای دارد؟

یکی منبع آگاه به خبرنگار «اطلاعات آنلاین» گفت: اختلافات محمد محمدی با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دلیل اصلی این استعفا بوده است. آنها از اواسط فصل به مشکل خوردند و یکی از عوامل باشگاه نقش زیادی در عمیق تر شدن اختلافات داشت.

وی افزود: اختلافات آنها چند بار به مکالمات جنجالی کشیده می شود و در نهایت محمدی تصمیم می گیرد قطع همکاری کند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد.

وی نوشت: «هواداران عزیز و ارتش سرخ؛ سلام. بیشتر از یک سال و نیم این افتخار را داشتم تا در کنار شما روزهای سخت و طاقت فرسا را در پرسپولیس سپری کنم؛ روزهایی پر از امید و استرس. البته که خدا را شکر این روزهای سخت در نهایت با خوبی و شادی به پایان رسید تا شرمنده شما عزیزان به عنوان صاحبان اصلی پرسپولیس نشویم. این روزهای خاطره انگیز تا همیشه با من خواهد ماند تا به پرسپولیسی بودنم ببالم. باید بگویم که صبر، سکوت و تلاش ما را به جایی رساند تا پرسپولیس در قله فوتبال ایران قرار بگیرد. با این همه موضوعات و مسائلی وجود داشت که تصمیم گرفتم مدتی را از خانه خودم دور باشم. قصد باز کردن خیلی از مسائل را ندارم چون الان وقتش نیست اما شرایطی وجود داشت تا تصمیم به جدایی بگیرم؛ هر چند که این روزهای خوب مثل برق و باد گذشت. احساس می‌کنم که الان پرسپولیس بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد. آرامش پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت، موضوع مهمی است و من هم خدشه ای به آن وارد نخواهم کرد. به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ و کبیر و به امید دیدار دوباره شما هواداران عزیز؛ خیلی زود...».

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93506

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر