فال تاروت

فال تاروت امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403​ | فال تاروت می خوای بیا اینجا بخوان

فال تاروت دوشنبه 10 اردیبهشت 1403​ را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

فال تاروت امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403​ | فال تاروت می خوای بیا اینجا بخوان

فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت‌‌‌ انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل‌ فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت‌ اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید.

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳​ | فال تاروت می خوای بیا اینجا بخوان

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت سه سکه

فروردینی ماهی جان، کار بیشتر، مسئولیت های بیشتر بر روی کارت است. امروز روز پرمشغله ای برای شما خواهد بود، اما اهمیتی ندارد زیرا سود بیشتری خواهید داشت و پول بیشتری نیز به شما سرازیر خواهد شد. شما نیز جوایز را دریافت خواهید کرد. نگرش مثبت خود را حفظ کنید، به همراه خود ادامه دهید، و پاداش ها خواهد آمد. همه چیز رو به جلو است. اگر دلبسته نیستید و به دنبال عشق هستید، احتمالاً از طریق کارتان با کسی ملاقات خواهید کرد، ممکن است همکار شما باشد که به آن توجه نکرده اید. حواست رو جمع کن!

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ملکه سکه

اردیبهشت ماهی، امروز ممکن است یک پول بادآورده وجود داشته باشد. احتمالاً از زمان مراقبت از کسی لذت خواهید برد یا با خوشحالی از کسی مراقبت می کنید. شما احساس برکت و پرورش می کنید. شما هم در سطح ذهنی و هم در سطح جسمی احساس موفقیت می کنید. امروز منافع مالی بسیار بهتر است و ممکن است برای دکوراسیون خانه و ایجاد محیط راحت برای خانواده و خودتان پول خرج کنید. بخت به تو لبخند می زند!!!

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد​

کارت تاروت: کارت نوباوه شمشیر

خرداد ماهی عزیز، شما امروز انرژی ذهنی و جسمی زیادی دارید که به شما امکان می دهد با چالش هایی که روز برای شما ذخیره کرده است روبرو شوید. اگر اخیراً شغلی را شروع کرده اید، سایر کارمندان ممکن است نسبت به شما حسادت کنند و سعی کنند به شما آسیب برسانند. اگر به دنبال کار هستید و امروز با مصاحبه روبرو هستید، ممکن است لازم باشد در مصاحبه ها با فروتنی زیادی رفتار کنید تا موقعیتی را که انتظارش را داشتید به دست آورید. در قراردادها محتاط باشید

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت شش سکه

تیرماهی جان، شما مقداری پول یا چیزی که اعتبار داده اید مدیون هستید، اکنون زمان بازگشت است. اگر پول داده اید به شما برمی گردد. در رابطه باید بیشتر از اینکه بخواهید ببخشید. نیازهای عاطفی شریک زندگی خود، محدودیت های او را درک کنید. در صورت نیاز به کمک مالی دست کمک خود را دراز کنید. افزایش یا ارزیابی در حقوق شما می تواند برای شما پاداش و تقدیر به همراه داشته باشد.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت اعتدال

مرداد ماهی، شما می دانید چگونه بر موقعیت، تصمیمات اشتباه و انتخاب های اشتباه در زندگی غلبه کنید. راه میانی تعادل و اعتدال را برای رسیدن به اهداف بیابید. به آنچه احساس گناه می کنید، به اشتباهاتی که احساس می کنید در گذشته مرتکب شده اید نگاه کنید. سپس خود را ببخش و آنها را رها کن. این را می توان برای علاقه به خرید نیز اعمال کرد. شما می توانید با ترکیب و تطبیق فرمول برای مجموعه تابستانی خود، انتخاب های فوق العاده ای داشته باشید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت هیروفانت

شهریور ماهی، سنت های خانوادگی، مذهب اکنون برای شما مهم است. شما باید یک برنامه را دنبال کنید یا به جای پیروی از سنت خود، از سنت پیروی کنید. ممکن است احساس کنید مجبور هستید به نوعی گروه یا موسسه بپیوندید. نمازهای اجتماعی، طرح های رفاهی، سازمان های غیردولتی توجه شما را جلب می کند. هم ذات پنداری با گروه و طرز فکر برای شما مفید خواهد بود. انرژی و مهارت های خود را در جستجوی دانش به کار ببرید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مهر​

کارت تاروت: کارت پنج چوبدست

مهرماهی عزیز، از افراد منفی نگر دوری کنید زیرا آنها فقط درد شما را افزایش می دهند. ممکن است در خانه با مخالفت همکاران یا عزیزانتان روبرو شوید. ایده ها و دیدگاه های شما مورد استقبال قرار نخواهد گرفت. در ارتباط با سالمندان مراقب باشید. به دنبال گزینه های بهتر در زمینه مالی، نسبت به آنچه به شما پیشنهاد می شود، بروید. مدیتیشن بهترین راه درمان است.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

آبان ماهی ها، شما در جایی که دیگران شکست می خورند امتیاز می گیرید، انتظار دارید که اوضاع در جبهه تحصیلی روشن شود زیرا امروز از نظر ذهنی تیز و جاه طلب هستید. در محل کار، افراد بالاتر ممکن است از شما بیشتر از آنچه در حال حاضر ارائه می دهید، انتظار داشته باشند. ممکن است از شما خواسته شود تا کاری را انجام دهید که تصویر شما را در جبهه اجتماعی بالا ببرد. در ارتباطات خود مراقب باشید زیرا تمایل به صحبت انتقادی یا ارسال نظرات طنز دارید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت نه سکه

آذر ماهی جان، این زمانی است که باید خود را با ظرافت و ظرافت تحمل کنید و در برخورد با دیگران با درایت و دیپلماسی رفتار کنید. شما در نقطه ای از زندگی خود قرار دارید که در آن احساس اعتماد به نفس، خودکفایی، مستقل و آزاد می کنید. اگر امروز قصد خرید خانه یا ملکی در منطقه شیک را داشتید، ممکن است آرزوی شما برآورده شود. لقاح یا گسترش در خانواده امکان دیگر است.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت چهار جام

دی ماهی عزیز ؛ بیدار شوید!!! روی نقاط قوت خود تمرکز کنید، روی کارهایی که دارید و می توانید انجام دهید، نه کارهایی که نمی توانید انجام دهید و ندارید. وضعیت مالی خود را نگاه کنید. باید اسناد مالی خود را به روز کنید. فرصت های بهتری در زندگی دارید و اگر هوشیار نباشید آنها را از دست خواهید داد. دانش و رزومه خود را تقویت کنید، آنها را بازسازی کنید، زیرا ممکن است در آینده نزدیک به آنها نیاز داشته باشید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت نه شمشیر

بهمن ماهی عزیز، امروز می توانید محدودیت هایی را در تمام تلاش های خود احساس کنید. مسائل مربوط به سلامتی، ثروت و شغل نیاز به توجه شما دارد. وقت و انرژی گرانبهای خود را برای طرح انتقام هدر ندهید. کافیست مرحله بعدی زندگی خود را ادامه دهید. اگر به دنبال کار یا موقعیت بالقوه ای هستید که به آن امید بسته بودید، ممکن است به نتیجه نرسد. تضادهای درونی خود را کنترل کنید، نگرش مثبت شما به شما قدرت می دهد.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت چهار سکه

اسفند ماهی ها، توصیه های احتیاطی برای سلامتی روی کارت ها وجود دارد. خودتان معاینه شوید و از در میان گذاشتن مشکلات خود با پزشک دریغ نکنید. احتمال عشق نیز به توجه شما نیاز دارد. شما باید در مسائل دل باز فکر کنید. احساسات و نگرانی خود را به فرد مورد علاقه خود بیان کنید. شما در مورد پول اضطراب قابل درک دارید و سعی می کنید هر پنی را نگه دارید، این ممکن است شما را به عنوان خسیس نشان دهد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135388

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر