چرا وریا غفوری به تیم ملی دعوت نشد ؟ | اسکوچیچ: وریا را بهتر از خودش می شناسم!

اسکوچیچ بالاخره دلیل دعوت نکردن غفوری و رضاییان را گفت

چرا وریا غفوری به تیم ملی دعوت نشد ؟ | اسکوچیچ: وریا را بهتر از خودش می شناسم!

سرمربی تیم ملی می گوید: وریا و بازی اش را بهتر از خودش می شناسم! این تصمیم ورزشی و صرفا نظر من است.

اسکوچیچ در واکنش به اظهارات اخیر وریا غفوری کاپیتان استقلال،گفت: برای استقلال و پرسپلویس احترام قائلم ولی من مربی تیم ملی هستم. ممکن است دید من متفاوت باشد. در این مورد، تمرکز من روی کارهای دفاعی است. وریا نزدیک به ۳۵ ساله است. گفته بود در هر بازی ۱۰-۱۱ کیلومتر می دود. این برای من مهم نیست. مهم برای من جاگیری دفاعی و مشارکت در کار دفاعی است. وریا و بازی اش  را بهتر از خودش می شناسم! این تصمیم ورزشی و صرفا نظر من است.

وی ادامه داد: سال گذشته داشتم با مربی تیم ملی ژاپن و کسی که یوگوسلاوی را به جام جهانی برد، صحبت می کردم. او چیزی گفت که برای مربیگری کلیدی است. او گفت مربی تیم ملی هستی و امکان ندارد همه را راضی نگه داری. اگر تصمیمی می گیرم با نیت بد نیست چون تصویر بزرگتری می بینم.

با سبک بازی رامین رضاییان هم مشکل دارم

اسکوچیچ اظهار کرد: مشکل شخصی با وریا ندارم ولی با سبک بازی اش مشکل دارم. با رامین رضاییان هم همینطور. با شخص او مشکلی ندارم و با سبک بازی اش مشکل دارم. برای همین انتخابم بازیکن دیگری است. این مسئولیت من است.

وی در خصوص مشورت با مربیان باشگاهی برای دعوت بازیکنان به تیم ملی گفت: مشورت نه ولی با آنها صحبت می کنم. تصمیم نهایی با من است که چه کسی در لیست باشد ولی همیشه با مربیان در تماس هستیم. حتی به مربیان می گویم بازیکنانی که احساس می کنید با استعداد هستند را معرفی کنید تا روی آنها تمرکز بیشتری داشته باشیم. تمام اطلاعات را از نحوه بازی بازیکن در زمین می گیریم ولی مربیان در باشگاه ها هر روز با آنها زندگی می کنند. برای همین می توانند اطلاعات بدهند که بازیکن جای پیشرفت دارد یا نه و اینکه آیا به بالاترین سطح رسیده اند یا خیر. در همین چند روز گذشته با مربیان زیادی در تماس بودم و تبادل نظر کردیم ولی در نهایت خودم تصمیم گیرنده هستم.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6859

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر