فوری؛ نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر کرد

رئیس پلیس راهور فراجا گفت از این پس حق بیمه براساس نمره منفی و تعداد جریمه ها باید پرداخت شود.

فوری؛ نحوه پرداخت حق بیمه  خودروها تغییر کرد

رئیس پلیس راهور فراجا  گفت  از این پس حق بیمه براساس نمره منفی و تعداد جریمه ها باید پرداخت شود.

به گزارش عرشه آنلاین، حسینی با بیان اینکه براساس توافقی که با بیمه‌ها صورت گرفته  دیگر حق بیمه افراد براساس یک فاکتور تصادف نخواهد بود گفت: این عادلانه نیست که یک فرد زرنگی در سال ده‌ها و صدها تخلف کند اما تصادف نکند او یک میزان حق بیمه پرداخت کند و یک فرد بدشناس و بخت برگشته‌ای که در اولین تخلفش تصادف می‌کند هم یک میزان حق بیمه بدهد و آن وقت تاوانش را بیمه بدهد.در همین راستا با بیمه ها هماهنگ کردیم، سامانه‌ها و دیتاها را در اختیارشان قرار دادیم و از این پس حق بیمه براساس نمره منفی و تعداد جریمه ها باید پرداخت شود.

وی افزود: کمک دیگری که مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک می توانند انجام دهند  پوشش ترافیکی پیرامون مراکز تجاری است و در این خصوص  مصوبه آن را از هیئت دولت می‌گیریم که مراکز تجاری موظف شوند با یکی از این مؤسسات قرار داد ببندند تا کارشناسان این مؤسسات با دست افزاری که از ما می‌گیرند ترافیک پیرامونی آن مرکز تجاری را پوشش دهند و ان‌شاء‌الله این اتفاق به زودی رخ می‌دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله به زودی و نهایتاً تا خرداد ماه  راه اندازی این مؤسسات رابه صورت رسمی اعلام کرده و فراخوان آن را هم می‌دهیم. انتظار ما این است که حداقل در کلانشهرها شهرداری ها به میدان بیایند و این اتفاق را رقم بزنند.

رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه نگاه  و رویکرد پلیس راهور فقط سلبی و مجازاتی و متکی به جریمه نیست گفت: ما به دنبال این هستیم که با ابزارهای تشویقی و ایجابی و سازوکارهای هوشمند تخلفات را کنترل کرده و در یک نظام دقیق تشویق و تنبیه در اصلاح رفتار کاربران ترافیک تلاش کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135943

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر