به ایران تعهد دارم، اما رویای من اسپانیا است | در بازی مقابل کرواسی گریه می‌کنم

دراگان اسکوچیچ می‌گوید: رویای من اسپانیا است؛ جایی که در تیم‌های لاس پالماس و کامپوستلا بازی کرده‌ام.

به ایران تعهد دارم، اما رویای من اسپانیا است | در بازی مقابل کرواسی گریه می‌کنم

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با سایت sportske در ارتباط با شرایط صعود به جام جهانی فوتبال با تیم ملی ایران گفت: برای اطمینان از صعود به جام جهانی، از چهار بازی پیش رو نیاز به یک پیروزی داریم. امارات باید هر چهار بازی را پیروز شود و ما باید هر چهار بازی را واگذار کنیم. نمی‌دانم چقدر واقع بینانه است. من باید حرفه‌ای باشم و اجازه آسوده بودن ندهم. در ۲۷ ژانویه با عراق و سپس با امارات بازی می‌کنیم. هر دو بازی در خانه است. هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم.

اسکوچیچ ادامه داد: هدف ما این است که از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم. ایران تاکنون نتوانسته این کار را انجام دهد و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم یک موفقیت بزرگ خواهد بود. ایران می‌تواند با هر تیمی رقابت کند، زیرا با تجربه شده است.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد مقابل کرواسی در جام جهانی بازی کند، گفت: بله، ولی کارم سخت خواهد بود. قلبم قطعا به ۲ تکه تقسیم خواهد شد. هدایت تیمی که ۸۰ میلیون ایرانی پشت سرش ایستاده‌اند و تقابل با تیم ملی کشورم برایم بازی خاطره‌انگیزی خواهد شد. نمی‌دانم اتفاقا چگونه باید با آن رقابت کنم. ورزشگاه پر خواهد شد از طرفداران ایرانی و اهل کشور کرواسی و به نظرم یک بازی دیوانه‌وار خواهد شد. ایران در قطر احساس خانه می‌کند و شاید به مانند کرانچار در سال ۲۰۰۶ در بازی کرواسی مقابل برزیل گریه هم بکنم.

اسکوچیچ درباره پیشنهاد مربیگری سایر تیم‌ها افزود: من کاملاً به ایران متعهد هستم. تحقیقات و پرس و جو‌هایی شده است، اما من در حال حاضر یک کار دارم و جام جهانی برای من مهمتر از پول و هر چیز دیگری است.

اسکوچیچ در انتها افزود: رویای من اسپانیا است؛ جایی که در تیم‌های لاس پالماس و کامپوستلا بازی کرده‌ام. اسپانیا از نظر من کشور ایده آلی است. وقتی صحبت از فوتبال باشگاهی به میان می‌آید، این رویای من خواهد بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5087

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر