سرمربی خارجی شهرخودرو کیست؟ | امروز تکلیف میثاقیان مشخص می‌شود

شهر خودرو درصدد جذب یک مربی خارجی برای سرمربیگری این تیم است.

سرمربی خارجی شهرخودرو کیست؟ | امروز تکلیف میثاقیان مشخص می‌شود

اسماعیل حیدر پور، قائم مقام باشگاه شهر خودرو درباره ماندن میثاقیان در شهرخودرو گفت: میثاقیان پیشکسوت فوتبال خراسان محسوب می‌شود. او ۶، ۷ تیم را به لیگ برتر فوتبال آورده است. این مربی عملکرد خوبی داشته است. میثاقیان در تیم شهر خودرو می‌ماند و شان او خیلی بالا است. او با باشگاه همکاری داشته است، اما نوع برنامه ما این است که از میثاقیان به عنوان مدیرفنی استفاده کنیم و یک مربی خارجی به خدمت بگیریم.

بعد از شکست تیم شهر خودرو برابر گل گهر سیرجان اعلام شد که اکبر میثاقیان از سرمربیگری این تیم مشهدی برکنار شده است.

او درباره این که مربی خارجی حاضر می‌شود با تیم شهر خودرو کار کند، گفت: با توجه به این که با مربی خارجی مذاکره داشته ایم، امروز وضعیت کادر فنی تیم نهایی می‌شود و تصمیم هیئت مدیره درباره اضافه شدن مربی خارجی به کادر فنی را اعلام می‌کنیم.

حیدرپور درباره این که تغییرات در کادر فنی شهر خودرو قطعی است، گفت: در کادر فنی تغییرات خواهیم داشت.

او درباره شکست تیم شهر خودرو برابر گل گهر گفت: تیم ما بازی خوبی برابر گل گهر سیرجان انجام داد و به گفته قلعه نویی، موقعیت‌های خوبی هم در این بازی  داشتیم. بازی‌های خوبی در چند وقت اخیر انجام دادیم و پرداختی به بازیکنان هم داشتیم و شرایط عمومی تیم بهتر شده است. حمیداوی، مالک باشگاه و اعضای هیئت مدیره تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط تیم انجام می‌دهند.

او افزود: میثاقیان از باشگاه شهر خودرو خواسته است که به کادر فنی نفراتی اضافه شوند و هدف ما تقویت تیم است. ان شاءالله در جلسه‌ای که بعدازظهر خواهیم داشت وضعیت تیم خود را مشخص می‌کنیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3947

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر