خبر خوش برای هواداران استقلال | وضعیت وریا برای بازی مقابل مس کرمان مشخص شد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال که مدتی است از مصدومیت رنج می‌برد، می‌تواند آبی‌پوشان را در دیدار مقابل مس رفسنجان همراهی کند.

خبر خوش برای هواداران استقلال | وضعیت وریا برای بازی مقابل مس کرمان مشخص شد

 وریا غفوری کاپیتان استقلال مشکلی برای همراهی این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: خوش به حال فرهاد شد | سوگلی مجیدی به بازی استقلال مقابل مس رفسنجان می‌رسد

وریا غفوری حضور در تمرینات گروهی را شروع کرده و می‌تواند آبی پوشان را در دیدار مقابل مس رفسنجان همراهی کند. کاپیتان آبی‌ها ۷ بازی استقلال در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

مصدومیت وریا غفوری در بازی مقابل صنعت نفت

آنطور که رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرده، وریا غفوری که در جریان بازی صنعت نفت، در دقیقه ۷۹ از ناحیه دوقلوی پا راست دچار کشیدگی شد تا بازی حساس برابر پرسپولیس در هفته هشتم را از دست بدهد، برای بازگشت به شرایط مسابقه، سه هفته زمان می‌خواهد. با این حساب وریا نه تنها بازی با پیکان را از دست خواهد داد بلکه به دیدار بسیار حساس مقابل سپاهان که ۲۳ آذر برگزار خواهد شد نخواهد رسید و از طرف دیگر دیدار مقابل نود ارومیه در جام حذفی را هم از دست خواهد داد. دیداری که ۲۸ آذر برگزار می‌شود. اگر قرار باشد سه هفته زمان مورد نظر وریا برای بازگشت به میادین را از زمان انتشار خبر در کانال رسمی باشگاه استقلال  حساب کنیم، او دیدار مقابل شهرخودرو در تاریخ ۳ دی را هم از دست خواهد داد و معلوم نیست به بازی با فولاد در تاریخ ۸ دی خواهد رسید. کاپیتان استقلال، یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش در این فصل بوده و جلوی صنعت نفت نمایش بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت.

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش برابر پیکان، اینچنین به دوری کاپیتان تیمش واکنش نشان داد: وریا در بازی با پرسپولیس واقعاً به درد ما می‌خورد و با توجه به اینکه شرایط بدنی خوبی داشت و بازی با صنعت نفت هم فوق‌العاده بازی کرد، ولی متأسفانه مصدوم شد و به دربی نرسید. بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند جایگزین وریا شوند.

امروز یکی از رسانه‌ها به این نکته اشاره کرد که مجیدی در نبود وریا، دوباره مجبور است سراغ سیستم ۴ دفاعه برود چرا که جلوی نساجی که از یامگا به جای غفوری استفاده کرد، بازیکن خارجی استقلال اصلا نمایش خوبی در پست جدیدش نداشت./ فوتبالی

غیبت وریا مصدویت یا تنبیه انضباطی

دوری چند هفته‌ای وریا غفوری از تمرینات استقلال باعث ایجاد شایعاتی پیرامون غیبت این بازیکن شده است.

 وریا غفوری که در بازی مقابل صنعت نفت آبادان به علت مصدومیت در اواسط بازی زمین مسابقه را ترک کرد، چند هفته‌‌ای را به دور ترکیب اصلی آبی‌پوشان سپری کرده است.

بعد از دوری طولانی مدت غفوی چند کانال تلگرامی با منتشر کردن کلیپی از مصاحبه وریا غفوری مربوط به اعتراض وی به شرایط حال حاضر خود، غیبت چند هفته‌ای غفوری را به اختلاف این بازیکن با فرهاد مجیدی ربط می‌دهند.

مدافع تیم فوتبال استقلال ادامه داد: متأسفانه من خودم این روزها در شرایط فوق‌العاده سختی فوتبال بازی می‌کنم، هم داخل تیم و هم بیرون تیم فشارهای عجیب و غریبی روی من است. ان‌شاءالله بتوانم از این روزهای سخت عبور کنم و شرایط خوبی پیدا کنم و در شرایط نرمالی فوتبال بازی کنم.

غفوری درباره اینکه آیا بهتر نیست درباره شرایط سختی که می‌گوید بیشتر توضیح بدهد، گفت: اگر لازم باشد در هفته‌های آینده بیشتر توضیح می‌دهم، اما شرایط خیلی سختی دارم و این مسئله خیلی عجیب است.

وی در واکنش به این سؤال که آیا این مسئله به کادر فنی مربوط است، سکوت کرد و پاسخی به سؤال نداد.

اما شواهد نشان می‌دهد که وریا غفوری از ناحیه دوقلو پای خود آسیب دیده و در این روزها مشغول مداوای پای مصدوم خود است. بنا بر اعلام باشگاه استقلال هم این بازیکن سه هفته دیگر از تمرینات به دور خواهد بود و بازی حساس آبی‌پوشان مقابل سپاهان را هم از دست داده است.

فرهاد مجیدی هفته پیش در این باره گفت :وریا در بازی با پرسپولیس واقعا به درد ما می‌خورد و با توجه به اینکه شرایط بدنی خوبی داشت و بازی با صنعت نفت هم فوق‌العاده بازی کرد ولی متاسفانه مصدوم شد و به دربی نرسید. بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند جایگزین وریا شوند.

این بازیکن حتی در هفته گذشته در تمرینات آبی‌پوشان حاضر شد و در جلسه‌ای با سرمربی استقلال گزارشی را از میزان مصدومیت خود به فرهاد مجیدی ارائه کرد تا به نوعی هم به شایعات اختلاف خود را با مجیدی پایان داده باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2273

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • امین

        وریااینقدرخوب وآماده هست که فرهادمجیدی دست به همچنین کاری بزند

      • کیکاووس ۵۷

        سلام . متاسفانه چون تیم ما امسال تو مسیر موفق و درستی قرار گرفته و حاشیه کمتری داره ، دوباره به جان این تیم افتاده اند چون احساس خطر میکنن

      • مجید

        سلام عرض ادب
        آخه کی همچین کاری میکنه
        مگه میشه وریا غفوری رو کنار گذاشت
        شاه فرهاد هم میدونه کنارگذاشتن وریا اشتباه بزرگیه
        به امید موفقیت و سر بلندی استقلال ایران

      • علی

        هوادار استقلال باید متوجه باشد باند رسانه رقیب هروز برای تضعیف استقلال خبر تفرقه ای شایعه می کنند هر خبری که بوی تفرقه نی دهد رسانه رقیب استقلال است واز این طریق رسانه‌های رقیب شناخته می شود پس رسانه رقیب را بشناسید رقیب استقلال که از استقلال تعریف نمی کند باید برای تضعیف استقلال فتنه کنند حواستان جمع باشد

      • ناشناس

        استقلال اصلا مگه تیم که وریا بازیکن باش از چی باید بترسن

        • ناشناس

          وریا بدون شک تو استقلال می ماند استقلال یعنی وریا💙 به امید قهرمانی استقلال💙

      • فرهان

        سلام
        این نظر فقط برای جلب توجه ساختین!
        وریا بازیکن اماده به طوری فرهاد بهش اعتماد داره نیمکت نشینی شاید اما رفتن او هیچ صحتی نداره

      • مرتضی گروسی

        تمام این شایعات رو خبرورزشی ولنگیها درست میکنند دشمنان وریا خط قرمز ماست

      • abbas mirhashemi

        تاریخ نشون داده در شرایط حتی نیمه برابر تیم بی اصالت پیروزی توان رقابت نداره و همیشه دنبال ایجاد حواشی ناجوانمردانه علیه رقبا و بخصوص استقلاله و خبرنهارهاش بیشترین ضربه به رقبا را در این حوزه وارد می کنند به امید نابودی این تیم بی اصالت

      • امیرحافظ

        لعنت به حاشیه سازی،که هدفش به هم زدن آرامش استقلاله،،

      • آیرین

        استقلال یعنی وریا غفوری بدون وریا مفهومی نداره

      • عمادی

        چطور آقایون دست‌اندرکاران تیم استقلال توی این بخصوص چند سالی با توجه به اینکه بهترین نفرات داشت نتوانست نتیجه آیی بگیرد مربی عوض کرد بازیکن مورد نیازش رو گرفت ولی نتوانست حداقل به قهرمانی لیگ برتر برسد وحالا‌که باز‌نفراتی خوبی دارد نخی به توخی میخورد مسولان استقلال که در گرفتن نتیجه کاملا عاجزند گردن حاشیه می اندازند آقا بازی باید بازیکن در زمین انجام بدهد چرا ناتوانی خودتان در گرفتن نتیجه به مسایل دیگری ربط میدهید همین بی پولی وگرفتاری‌رو‌ پرسپولیس خیلی بیشتر داشت اما مربی خوب وبتزیکن خوب با تعصب که مبلغ قراردادشان خیلی از بازیکنهای استقلال کمتر بود بازی در وسط میدان تعیین میشود حاشیه بیرونی چه ربطی به بتزی‌کردن دارد ما هم دوست داریم استقلال هم بیاید ۵ستل پشت سر هم قهرمان لیگ بشود ای گوی واین میدان امسال در تمام پستهای حداقل سه بازیکن دارد

      • ممد

        هنوزم میخواد بازیکن بگیره استقلال😶
        چخبره #وزیر ابی
        #دولت ابی

        • امیر

          شما چتونه؟خارجی اوردید گرونترین بازیکن لیگ و مربی رو دارید بهترین امکانات رو دارید مشکلتون چیه؟

        • امیر

          استقلال بیشترین خروجی رو در بین تیم های لیگ داشته گفتم بدونید

      • Ebrahimi

        بدون شک وریا غفوری بهترین بازیکن وآماده ترین ورزشکاره استقلاله وآقای فرهاد مجیدی هیچ وقت همچین اشتباه بزرگی رو انجام نمیده به امید قهرمانی استقلال

      ارسال نظر