تصمیم سرنوشت ساز آجرلو برای بازسازی کمپ ناصر حجازی

بازسازی کمپ ناصر حجازی منوط به تصمیم مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال شد.

تصمیم سرنوشت ساز آجرلو برای بازسازی کمپ ناصر حجازی

کار بازسازی کمپ مرحوم ناصر حجازی که از مهرماه سالجاری آغاز شده بود بنا بر دلایلی متوقف شده است تا مدیر عامل باشگاه استقلال در این مورد تصمیم بگیرد. کمپ مرحوم ناصر حجازی که وضعیت مناسبی نداشت از مهرماه سال جاری در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت تا ضمن بازسازی، در برخی بخش ها توسعه یابد که تاکنون حدود ۷۰ درصد کار پیش رفته و بخش های مهم و حرفه ای به آن اضافه شده است.

با وجود پیشرفت خوبی که در بازسازی و تکمیل این کمپ صورت گرفته بود و یک زمین چمن مصنوعی جدید به این مجموعه اضافه شده است و سالن همایش ها و ... نیز در نظر گرفته شده اما بنا بر دلایلی این روند متوقف شده است.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال باید در این مورد تصمیم بگیرد و با افرادی که مانع از پیشرفت این کار می شوند برخورد کند تا این کمپ تکمیل و در اختیار باشگاه قرار گیرد./ مهر

سکوت آجورلو، مدیرعامل استقلال بعد از توقف ترمیم کمپ حجازی

 
سکوت آجورلو، مدیرعامل استقلال بعد از توقف ترمیم کمپ حجازی
روزی که مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال برگزیده شد، ترمیم کمپ ناصرحجازی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد. آجورلو حتی برای بازدید از این مجموعه نیز اقداماتی انجام داد تا بیشتر از وضعیت موجود اطلاع یابد.

چند روز بعد از حضور مدیرعامل استقلال در کمپ کار ترمیم این مجموعه آغاز شد و حتی تصاویری از خاک بردای نیز در رسانه‌ها به انتشار رسید تا مشخص شود این موضوع کاملا جدی گرفته شده است. از اولین روز شروع تا کار تا زمانی که به دلایل نامعلوم ترمیم کمپ متوقف شده، براساس برآورد‌هایی که شده حدود ۷۰ درصد از مساحت کمپ بازسازی شده و حتی یک زمین چمن مصنوعی تازه نیز احداث شده است، اما درکمال ناباوری یک هفته است که ادامه فعالیت دراین مجموعه متوقف شده است.

دراین راستا خبر‌های ضد و نقیض بسیاری به گوش می‌رسد و سکوت مدیرعامل استقلال درباره چرایی توقف ترمیم کمپ ناصرحجازی بردایره شایعات افزوده است. حتی رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال که  خبر شروع ترمیم کمپ را در روز‌های نخست رسانه‌ای کرده بودند این روز‌ها درسکوت به سرمی‌برند وهیچ اطلاعاتی درباره اینکه چرا روند مطلوبی که درپیش گرفته شده بود، متوقف شده نمی‌دهند.

برخی از مشکلات مالی درراه تکمیل و ترمیم مجموعه ناصرحجازی خبرمی‌دهند وبرخی هم سنگ اندازی‌ها و کم کاری‌ها را دلیل بروز این مشکل می‌دانند.

با توجه به اینکه وضعیت چمن ورزشگاه آرارات تهران با وجود آرامشی که درآن منطقه حاکم است، مطلوب بازیکنان نیست و آبی‌ها سعی می‌کنند دراین باره اعتراضی نداشته باشند تا فضای تمرینی ملتهب نشود، ترمیم مجموعه‌ای که جزو دارایی‌های باشگاه استقلال محسوب می‌شود، باید دراولویت قرار بگیرد و آجورلو مانع تراشی‌های احتمالی را به هرترفندی شده کنار بزند تا استقلال دوباره در محلی تمرین کند که متعلق به خودش است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3938

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر