ترفند ویژه فرهاد مجیدی برای بازی مقابل پیکان

فرهاد مجیدی تصمیم دارد ترکیب استقلال برای بازی بعدی تیمش را تغییر دهد.

ترفند ویژه فرهاد مجیدی برای بازی مقابل پیکان

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر قرار است از پنجشنبه شروع شود و استقلال در همین روز بازی بسیار حساسی با پیکان دارد. این تیم که در ۵ هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر بردی نداشته و تمامی بازیهایش را مساوی کرده نیاز مبرم به کسب سه امتیاز دارد.

استقلال با فرهاد مجیدی در این فصل هر چقدر کم گل خورده، گل هم کم زده است. انتقادات از سبک بازی مهاجمان این تیم به ویژه مهاجم جدیدتر یعنی رودی ژستد زیادتر شده و حالا فرهاد مجیدی تحت فشار است تا فکری به حال خط حمله تیمش کند. در همین راستا شایعه شده که فرهاد مجیدی ممکن است برای بازی با پیکان جهت شوک دادن به بازیکنان خارجی اش آن‌ها را روی نیمکت بنشاند و با ترکیبی متفاوت در خط حمله به میدان برود. البته یامگا بازیکن مورد علاقه فرهاد مجیدی است و هنوز به طور صد درصدی مشخص نیست که آیا قرار است او در بازی با پیکان روی نیمکت بنشیند یا خیر.

استقلال در این فصل مهاجمان زیادی خریده، ولی بر خلاف آن‌ها فقط یامگا که در اصل مدافع – هافبک راست است عملکرد خوبی داشته و سه گل زده دارد. در بین مهاجمان استقلال فقط ارسلان مطهری یک بار گلزنی کرده که او به همراه امین قاسمی نژاد، قربانی حضور بازیکنان خارجی شده و کمتر فرصت بازی به دست آورده اند./ فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3633

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر