اخبار دربی | استقلال و پرسپولیس

هیاهو بر سر هیچ | استقلال و پرسپولیس در دربی بی جان و بی برنده

ترکیب دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال برای دربی 97 اعلام شد.

هیاهو بر سر هیچ |  استقلال و پرسپولیس در دربی بی جان و بی برنده

دیدار  استقلال و پرسپولیس در دبی ۹۷ که از چند روز پیش با رد و بدل شدن پیام های مدیران دوتیم، دعوای استقلال و سازمان لیگ ، ماجرای ورود تماشاگران و تبلیغات محیطی جنجالی شده بود ، وارد حساس ترین مرحله خود شد.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ امروز شنبه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

ترکیب دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در حالی اعلام شد که یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی دو بازیکن باتجربه خود را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داده‌اند.

تیم استقلال برای این بازی که دربی نود و هفتم محسوب می شود با ترکیب سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد وارد زمین می شود.

استقلال در این بازی وریا غفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. بازگشت سیدحسین حسینی به درون دروازه به جای علیرضا رضایی نکته اصلی ترکیب آبی پوشان است.

برای پرسپولیس هم حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، وحید امیری، عیسی آل کثیر و سعید آقایی بازی می کنند.

بزرگترین غایب پرسپولیس سیدجلال حسینی است که به خاطر مصدومیت به بازی نمی رسد. مهدی عبدی هم از روی نیمکت کار را آغاز می کند.

دقایق حساس بازی استقلال و پرسپولیس

۱۶:۲۰ - بازی با ۶ دقیقه تاخیر آغاز شد

۱۶:۲۲ - دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان شهرآورد ۹۷ را از نزدیک تماشا می‌کنند.

۱۶:۲۳- دقیقه نخست این بازی نیز با نتیجه بدون گل سپری شد تا همچنان رکورد سریعترین گل تاریخ دربی به نام علی سامره باقی بماند

۱۶:۲۶- تاکنون شش دربی در ماه آذر برگزار شده که تنها یک بار آن با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. ۴ برد از آن پرسپولیس و یک پیروزی نیز از آن استقلال بوده است.

۱۶:۳۳ - دربی را چگونه تماشا کردید؟ با ۱۲ تابلوی تبلیغاتی + تبلیغات تلویزیونی!

۱۶:۳۶- پس از تذکر داور چهارم به مهدی مهدی پور، او گردنبند خود را درآورد و به فرهاد مجیدی داد.

۱۶:۴۱- نخستین صحنه مشکوک بازی که کمک داور آفساید حسین‌زاده را اعلام کرد.

۱۶:۴۲ - در حاشیه دربی ۹۷ گرامیداشت از اعضای کادر درمان با تراکم حداکثری نفرات در اطراف زمین برگزار شد.

۱۷:۱۱- نیمه نخست یکی از کسل کننده‌ترین دربی های اخیر بدون موقعیت جدی برای دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

۱۷:۵۰ - در دقیقه ۷۰ سرنگونی امید عالیشاه و در ادامه سوت داور به سود استقلال باعث شد تا کادرفنی پرسپولیس نیز معترض شود.

۱۷:۵۲ - پس از اعتراض عالیشاه، داور یک کارت زرد به او نشان داد.

۱۷:۵۵ - یحیی گل‌محمدی نیز یک کارت زرد گرفت.

 

اعتراض مجیدی و شرط کناره گیری از مربی گری

 

 در دقیقه ۱۵ رضا آذری از زمین خودی با پاسی بلند و دیدنی از پشت مدافعین، امیرحسین حسین زاده را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن تند و تیز و سرعتی با عبور از خط دفاعی، درون محوطه جریمه توسط مدافعین پرسپولیس سرنگون شد ولی پیش از آن، بازی متوقف شده بود.

علیرضا ایلدروم کمک داور مسابقه در این لحظه با بالا بردن پرچم خود آفساید امیرحسین حسین زاده را اعلام کرد که این مسئله با اعتراض شدید فرهاد مجیدی همراه شد. سرمربی استقلال با فریاد و رو به داور چهارم اعلام کرد که کنار خط بوده و صحنه را دیده که آفساید نبوده است.

فرهاد مجیدی

مجیدی رو به محمد راهی داور چهارم مسابقه کرد و گفت: «اگر این صحنه آفساید باشد من مربیگری را کنار می‌گذارم». اعتراضی که با تذکر شدید داور چهارم نیز همراه شد و او اعلام کرد که سرمربی آبی ها باید به روی نیمکت تیمش بازگردد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3376

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر