یسنا زنده پیدا شد

چند روزی است که موضوع مفقودشدن یسنا دیدار، دختر ۴ ساله در روستای یلی‌بدراق کلاله در گلستان در صدر اخبار قرار داشت

 یسنا زنده پیدا شد

 یسنا زنده پیدا شد

«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت.اولین تصویر از یسنا را بببینید

جزییات پیدا شدن یسنا را در این ویدئو ببینید 

چند روزی بود که موضوع مفقودشدن یسنا دیدار، دختر ۴ ساله در روستای یلی‌بدراق کلاله در گلستان در صدر اخبار قرار داشت؛ اما ماجرای مفقودشدن این دختر چه بود؟

مادر یسنا بعد‌ازظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت به‌همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش، بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به‌دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده، کودک مفقود می‌شود.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی‌بدراق کلاله» ازسوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد و از همان دقایق اولیه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امدادونجات هلال‌احمر دست‌به‌کار شده و تلاش برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل شده و کار تجسس را انجام دادند، تا اینکه دقایقی پیش خبر پیدا شدن این دختر منتشر شد

یسنا دیداری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135975

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر