مدیرعامل نساجی:

یک کشتی‌گیر هم با حواله خودرو وارد کرد

مدیرعامل نساجی قائمشهر در واکنش به اظهارات کشتی‌گیران درباره کنعانی زادگان گفت: من به رشته‌های دیگر حق می‌دهم که مطالباتی داشته باشند، اما مگر آقای حمید سوریان از همین جامعه کشتی نرفت و با حواله خودرو وارد کرد؟ آیا آن روز جامعه فوتبال علیه ایشان موضع گرفت؟ شخصا با صحبت‌هایی که اخیرا در فضای مجازی از سوی کشتی گیران عزیزمان شده موافق نیستم.

یک کشتی‌گیر هم با حواله خودرو وارد کرد

مدیرعامل نساجی قائمشهر گفت: تماشاگر احساساتی است. وظیفه ما این است به تماشاگر توضیح دهیم و تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

به گزارش عرشه آنلاین، نساجی قائمشهر به عنوان یکی از سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد پر نوسانی را در آن مسابقات و همچنین در لیگ برتر داشته است، اما هیات مدیره باشگاه شمالی همچنان از سرمربی جوان و پر تلاش خود خود حمایت می‌کنند.

درباره این موضوعات و همچنین تقابل برخی از چهره‌های کشتی با چند شخصیت فوتبالی، با صادق درودگر مدیرعامل نساجی گفت‌وگویی انجام شده است.

درودگر در ابتدا درباره عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر گفت: ما باید تیم را به اندازه خودش نگاه کنیم. ما باید ببینیم اهداف مان چه بوده است و الان کجا هستیم و بعد نتایج را بسنجیم. ما در لیگ برتر دنبال تک رقمی بودن بودیم و الان هم از هدف مان دور نشده ایم. نتایج نساجی نشان می‌دهد که ما در هیچ مسابقه‌ای شکست فاحش نداشتیم. بازی‌های برابری داشتیم و در دو بازی در آخرین دقایق باختیم؛ به تعبیر دیگر برابر رقبا بازی یکطرفه به نفع آن‌ها نداشتیم.

وی افزود: در آسیا به نوبهاری را باختیم که الهلال در دقیقه آخر با آن‌ها مساوی کرده بود. در بازی آخرمان برابر نوبهار بازیکن مان مصدوم شد و بازیکن دوم هم مصدوم شده و بازیکن سوم اخراج شد؛ این‌ها حوادث فوتبالی و به نوعی بدشانسی است، در واقع اسیر حوادث نادر شدیم. در بازی با الهلال هم تیم سه و نیم میلیون دلاری با تیمی بازی داشت که ۲۷۶ میلیون دلار برایش هزینه شده بود و این یک جنگ نابرابر به حساب می‌آمد.

واکنش نساجی به اعتراض هواداران؛ تماشاگر احساساتی است!

مدیرعامل نساجی درباره اعتراضات هواداران نساجی به کادر فنی این تیم نیز گفت: تماشاگر احساساتی است و این کارها را انجام می‌دهد. وظیفه ما این است به تماشاگر توضیح دهیم و تلاش مان را بیشتر نمائیم. شاید ۷۰، ۸۰ درصد تماشاگران ما اینگونه نباشند و با منطق با مسایل برخورد کنند.

درباره جنگ رسانه‌ای این روزها میان برخی چهره‌های غیرفوتبالی و مشخصا کشتی گیران با چند شخصیت فوتبالی بر سر حواله‌های خودرو، از درودگر پرسیدیم که وی پاسخ داد: ریشه این مسایل، در فقدان استراتژی درست برای ورزش کشورمان است.فدراسیون فوتبال ژاپن ۲۰۰ میلیون بودجه لیگش است و ۸ میلیون دلار هم برای تیم ملی خود هزینه می‌کند. این رقم از کل بودجه ورزش ایران بیشتر است. توجه به ورزش و فوتبال در کشور ما منطقی نیست. مجلس برای خیلی از دستگاه‌ها بودجه تعیین می‌کند که در زندگی مردم اثری ندارند، اما برای ورزش با این حجم از اثرگذاری توجهی قائل نیستند.

مگر حمید سوریان خودرو وارداتی نگرفت؟

وی در پایان گفت: من به رشته‌های دیگر حق می‌دهم که مطالباتی داشته باشند، اما مگر آقای حمید سوریان از همین جامعه کشتی نرفت و با حواله خودرو وارد کرد؟ آیا آن روز جامعه فوتبال علیه ایشان موضع گرفت؟ شخصا با صحبت‌هایی که اخیرا در فضای مجازی از سوی کشتی گیران عزیزمان شده موافق نیستم. حالا یک جوان از روی احساسات حرفی زده است و این نباید موجب شود که ما از اصل ماجرا که همان اهمیت نداشتن ورزش است غافل شویم. ضمن اینکه شخصا با اهدای آن حواله‌های به فوتبالیست‌ها موافق نیستم و معتقدم پرداخت پاداش‌ها باید بر اساس یک آئین نامه مشخص باشد تا این موارد را به دنبال نداشته باشد. / اطلاعات

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111689

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر