نیمار در اتاق کریستیانو رونالدو در اسپیناس /جزییات استقبال نساجی از ستاره برزیلی

کارگروه برگزاری بازی نساجی مازندران و الهلال عربستان در فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد.

 نیمار در اتاق کریستیانو رونالدو  در اسپیناس /جزییات استقبال نساجی از ستاره برزیلی

کارگروه برگزاری بازی نساجی مازندران و الهلال عربستان در فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد.

، تیم فوتبال نساجی مازندران میزبان الهلال عربستان در یازدهم مهرماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود. نساجی پس از پیروزی مقابل مومبای سیتی هند حالا با اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری برای بازی هفته دوم آماده می‌شود.

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران صبح امروز با حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال در جلسه کارگروه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و در این نشست که مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند در خصوص نحوه استقبال و هماهنگی‌های لازم در راستای آئین نامه‌های ACL۲۰۲۳ هماهنگی لازم انجام شد.

باشگاه نساجی خواستار استفاده از حداکثر امکان میزبانی خود در بازی با الهلال عربستان شده است. طبق توافق و هماهنگی صورت گرفته تمام مراحل مرتبط به استقبال از باشگاه الهلال و هماهنگی‌های لازم برای حضور این تیم توسط باشگاه نساجی صورت می‌پذیرد و فدراسیون فوتبال تنها به عنوان نهاد ناظر حضور خواهد داشت.

همچنین با توجه به اهمیت این دیدار باشگاه الهلال عربستان به احتمال فراوان هتلی که کاروان النصر حضور داشت را انتخاب خواهد کرد و نیمار ستاره برزیلی‌اش نیز در اتاقی که کریستیانو رونالدو حضور داشت اسکان پیدا می‌کند

مسئولیت بلیت فروشی بازی با الهلال نیز بر عهده باشگاه نساجی مازندران است که به احتمال فراوان ۵۰ هزار بلیت برای حضور زنان و مردان برای این دیدار پیش فروش خواهد شد.

شایان ذکر است دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه یازدهم مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع طرفداری

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107586

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر