نیمار تا این جام را نبرد، دست بردار نیست

نیمار می‌خواهد آخرین شانس خودش برای فتح جام جهانی را امتحان کند و گفت که در جام جهانی ۲۰۲۶ حاضر خواهد بود.

نیمار تا این جام را نبرد، دست بردار نیست

نیمار می‌خواهد آخرین شانس خودش برای فتح جام جهانی را امتحان کند و گفت که در جام جهانی ۲۰۲۶ حاضر خواهد بود.

به گزارش عرشه آنلاین، نیمار امید خود را برای بالا بردن جام جهانی از دست نمی‌دهد و از هم اکنون به حضور با برزیل در سال ۲۰۲۶ در مکزیک، آمریکا و کانادا فکر می‌کند. در تیزر مستندی که قرار است توسط گلوبو اسپورته پخش شود، این ستاره برزیلی خود را با زیکو، اسطوره‌ای که هرگز قهرمان جام جهانی نشد، مقایسه کرده است.

نیمار

بازیکن سابق پی اس جی و حال حاضر الهلال، در سه دوره اخیر جام جهانی به کارش بدون موفقیت پایان داده است. در جام جهانی ۲۰۱۴ او به دلیل مصدومیت بازی نیمه نهایی برابر آلمان را از دست داد و سلسائو ۷-۱ شکست خورد. در جام جهانی ۲۰۱۸ برزیل با شکست در یک چهارم نهایی برابر بلژیک حذف شد و در سال ۲۰۲۲، برزیل در مرحله یک چهارم نهایی توسط کرواسی حذف شد.

نیمار که گفته بود شاید بازنشسته شود و در جام جهانی بعدی حاضر نباشد، حالا نظرش را تغییر داده است: «امیدوارم روزی بتوانم به بزرگترین آرزویم که قهرمانی در جام جهانی است، برسم، اما گاهی اوقات این امکان برای ستاره‌های بزرگ فوتبال ما میسر نبوده تا به رویای بزرگشان برسند. ما یک اسطوره برتر در برزیل داریم، یکی از بزرگترین نام‌های تاریخ کشور، که زیکو است. او نتوانست قهرمان جام جهانی شود. من اما هنوز یک شانس دیگر دارم و می‌خواهم از آن استفاده کنم.»

نیمار

نیمار اخیرا پس از بهبودی از آخرین مصدومیت عضلانی، همه را با تعویض فوتبال اروپا با عربستان سعودی در ۳۱ سالگی شگفت زده کرد. برزیل هفته بعد در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ دو بازی مقابل پرو و ​​بولیوی انجام خواهد داد.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104306

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر