تصاویری عجیب از مادر نیمار با عبا و نقاب و سوار شتر

عکس‌های مادر نیمار که در جام جهانی ۲۰۲۳ در قطر گرفته بود همزمان با پیوستن نیمار به الهلال عربستان کاربران شبکه‌های اجتماعی را گمراه کرده است.

تصاویری عجیب از مادر نیمار با عبا و نقاب و سوار شتر

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری به اشتراک گذاشتند که مادر نیمار ستاره برزیلی که به تازگی به الهلال عربستان پیوسته را با شکل و شمایلی عجیب نشان می‌دهد.به گزارش فرارو، تصاویر نیدین گونچالوس مادر ۵۸ ساله نیمار را نشان می‌دهد که عبایی مشکی پوشیده و در حالی که نقاب زده شتر سواری می‌کند. او با نوه‌اش، پسر نیمار، عکس‌هایی گرفت و لحظات شاد خانوادگی را که او تجربه می‌کند، برجسته کرد.کاربران سعودی به طور گسترده این تصاویر را با عنوان حضور مادر نیمار در ریاض و لذت بردن مادر نیمار از فرهنگ اصیل سعودی منتشر کرده‌اند، اما در واقع این عکس‌ها در عربستان نیست و در زمانی است که خانم گونچالوس همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۳ به قطر رفته بود.

نیدین گونچالوس مادر نیمار داسیلوا سانتوس جونیور است. نیدین گونچالوس در ۱۹ ژانویه ۱۹۶۵ متولد شد. او ۵۸ سال دارد. نیدین گونچالوس و نیمار سانتوس علاوه بر نیمار یک دختر به نام رافائلا که در ۱۱ مارس ۱۹۹۶ متولد شد.

گفته شده که این زوج از هم جدا شده و در سال ۲۰۲۰ نیدین گونچالوس تأیید کرد که با تیاگو راموس، که در آن زمان ۲۲ سال داشت و شش سال از پسرش نیمار کوچکتر بود، قرار ملاقات دارد. گمان می‌رود که این جوان اهل شهر پرنامبوکو برزیل در شمال شرق این کشور باشد و به عنوان یک مدل توصیف شده است. تیاگو در فوریه ۲۰۲۰ در جشن تولد ۲۸ سالگی نیمار در پاریس شرکت کرد و گفته می‌شود که از دوستان این فوتبالیست است.

نیدین گونچالوس مادر نیمار

نیدین گونچالوس مادر نیمار

نیدین گونچالوس مادر نیمار

نیدین گونچالوس مادر نیمار

نیدین گونچالوس مادر نیمار

نیدین گونچالوس مادر نیمار

نیدین گونچالوس مادر نیمار

نیدین گونچالوس مادر نیمار

گفتنی است نیمار پس از پیوستن به باشگاه الهلال عربستان از تیم فرانسوی پاری سن ژرمن وارد ریاض شد. نیمار در اظهارات خود با ابراز خوشحالی از پیوستن به الهلال، آن را باشگاهی بزرگ با تماشاگران زیاد و بهترین تیم آسیا توصیف کرد.

نیمار با انتقال پرسروصدایش به الهلال عربستان در روز‌های گذشته دوباره به صدر فهرست خبر‌های داغ فوتبالی بازگشته است. ستاره برزیلی با قراردادی دوساله با مبلغی در حدود ۹۸ میلیون دلار به علاوه امتیازات و پاداش‌های دیگر از پاری سن ژرمن فرانسه به الهلال عربستان سعودی منتقل شد.

پنج روز پس از امضای نیمار زیر قرارداد محبوب‌ترین و پرافتخارترین باشگاه عربستانی، این ستاره برزیلی در یک مراسم فوق‌العاده در میان ۶۹ هزار هوادار عاشق این تیم معارفه شد.

نیمار در بخشی از مراسم رونمایی‌اش گفت خوشحالم که اینجا در ریاض هستم و قول می‌دهم با این باشگاه بزرگ و هوادارانش به قهرمانی برسم. بیایید از این فصل و فصل آینده لذت ببریم و با کمک هم به قهرمانی‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

نیمار ستاره برزیلی

نیمار ستاره برزیلی

نیمار ستاره برزیلی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102568

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • علی اصغر

        فقط دروغ ۵۰ ساله دروغ میگین

      ارسال نظر