زمان حضور نیمار و الهلال در تهران مشخص شد

زمان رسیدن نیمار و الهلال به تهران مشخص شد.

زمان حضور نیمار و الهلال در تهران مشخص شد

کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان برای دیدار با نساجی ایران در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب وارد تهران می شود.

تیم‌های فوتبال نساجی ایران و الهلال عربستان در چارچوب هفته دوم گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید روز سه شنبه یازدهم مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم قرار گیرند.

از همین رو قرار است کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان امشب وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شود و صادق درودگر مدیرعامل این باشگاه نیز برای استقبال از اعضای الهلال در فرودگاه حضور خواهد داشت.

جلسه هماهنگی این بازی فردا ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود و نشست خبری سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۳۰ فردا در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. همچنین آخرین تمرین تیم نساجی پیش از بازی از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در زمین اصلی ورزشگاه آزادی خواهد بود و حضور خبرنگاران در ۲۰ دقیقه ابتدایی بلامانع است.

نشست خبری «ژرژه ژسوس» سرمربی الهلال نیز از ساعت ۱۷:۴۵ تا ۱۸:۱۵ در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و تمرین نماینده عربستان در زمین اصلی ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ خواهد بود.

این بازی در ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه برگزار می‌شود. تیم نساجی با سه امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الهلال با یک امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108164

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر