آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آموزگاری در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، مطابق اطلاعیه منتشر شده از سوی آموزش و پرورش محل قبولی خود به اندازه چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند.

زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آموزگاری در  آزمون استخدامی آموزش و پرورش در  ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، مطابق اطلاعیه منتشر شده از سوی آموزش و پرورش محل قبولی خود به اندازه چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند و می بایست در زمان تعیین شده برای مصاحبه حاضر شوند. معمولا زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در هر یک از استان ها به صورت جداگانه انجام می شود.

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

به گزارش عرشه آنلاین، با اعلام شدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پروش از سوی سازمان سنجش، اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته محل های استخدام آموزش و پرورش اعلام می شود. این دسته از داوطلبان باید برای شرکت در مرحله دوم گزینش متقاضیان یعنی مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 آماده شوند.

برخلاف سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ که از سایت سازمان سنجش انجام می پذیرد، مرحله مصاحبه و آزمون شفاهی از سوی آموزش و پرورش برگزار می شود. با توجه به تعداد بالای متقاضیان و گستردگی رشته های شغلی معمولا مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر استان به صورت مجزا انجام می شود.

پس از اعلام شدن نتایج اولیه آموزش و پرورش هر استان با انتشار اطلاعیه ای مهلت مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را اعلام می کند. در ادامه به تفکیک تاریخ گزینش مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ارائه شده است.

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 در سایت آموزش و پرورش هر استان اعلام می شود.

منبع: استخدامی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135386

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر