سردار سلامی: دشمنان، ایران را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند

سردار سلامی گفت: شهرهای سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.

سردار سلامی: دشمنان، ایران را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند

شهرهای سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای ‌برهم زدن "امنیت"‌ برنامه‌‌ دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مدیران و مقامات ارشد لشکری و کشوری در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حضور در میان مدیران و مسئولان دلسوز، علما و روحانیون گرانقدر، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح منطقه شمالغرب افتخار بزرگی است که نصیب انسان می‌شود.

به نوشته تسنیم، وی با برشمردن گوشه‌ای از اقدامات و مأموریت‌های رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر دشمنان افزود: ایثار و از‌خود‌گذشتگی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر تفرقه‌افکنی معاندان رمز اقتدار این قرارگاه است و بحمدالله در برابر دشمنان همیشه پیروز بوده‌اند و دشمن هیچ‌گاه جرأت تجاوز به مرزهای غربی‌ ایران را ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته‌ تاکید کرد: شهرهای سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.

وی ادامه داد: منش و آیین استعمار برای مسلمانان چیزی جز این نیست چون سرزمین‌های اسلامی سرزمین برکت و ثروت هستند؛ بلاد اسلامی اقتصاد، فرهنگ، دین و حریت دارند و عدالت و کرامت انسان را دنبال می‌کند. دشمنان برای بر هم زدن آرامش و امنیت مسلمانان برنامه‌ریزی دارند، چرا دشمنان نمی‌توانند "آرامش و امنیت" مسلمانان را تحمل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند پیشرفت مسلمانان را تحمل کند و برای همین اندوخته‌های "سیاسی، ذخایر راهبردی و استعدادهای تفرقه‌افکن و ناامن‌ساز" خود را به سمت سرزمین‌های اسلامی گسل می‌کنند و خواهان تجزیه و عقب‌ماندگی کشورها هستند، ادامه داد: این نقشه استکبار، آمریکا، صهیونیزم و شرکای آن‌هاست؛  آوارگی به سادگی خاتمه نمی‌یابد و باید مرزهای ما امن و طیب باشد.

وی با بیان اینکه برای تبدیل سرزمین به محل ایثار و سلامت و صلاح نیازمند آرامش و امنیت هستیم، تصریح کرد: ‌این با جانفشانی مردانی میسر می‌شود که رفاه ملت را به رفاه خود ترجیح داده و همواره در معرض خطر باشند تا خطر از دیگران دور شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما با دشمنان بزرگی روبه‌رو هستیم که در مقابلمان صف کشیده و برایمان برنامه‌ریزی دارند، اضافه کرد: آن‌ها نقشه دارند و برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان نقشه می‌کشند، اما در نیروهای مسلح مدام از نقشه آن‌ها مدام آگاه می‌شویم و به همین دلیل مقابله می‌کنیم و بحمدالله همیشه در برابر ما شکست خورد‌ه‌اند.

وی بی‌ثباتی، جنگ رسانه‌ای قوی، دروغ، شایعه‌پراکنی و تلاش برای بحران‌سازی از حوادث عادی را نقشه‌های دشمن دانست و گفت: این موضوعات یک جریان ‌دائمی از سوی دشمنان است و ‌برای یک لحظه و موقت نیست. ‌

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94165

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر