فرمانده کل سپاه: صهیونیست‌ها دو نفر از ما را شهید کردند اما هفت نفر از آن‌ها کشته شدند

فرمانده کل سپاه: اسرائیل امروز از سوریه، لبنان و نوار غزه مورد حمله موشکی قرار می‌گیرد و از کرانه باختری شعله‌های خشم زبانه می‌کشد.

فرمانده کل سپاه: صهیونیست‌ها دو نفر از ما را شهید کردند اما هفت نفر از آن‌ها کشته شدند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه طی یک هفته گذشته فلسطینیان ۱۶۵ عملیات انجام دادند که ۵۰ درصد آن تیراندازی بود، گفت: اخیراً صهیونیست‌ها دو نفر از نیرو‌های ما را شهید کردند؛ اما با دست‌های غیبی، هفت نفر از آن‌ها کشته شدند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خامنه‌ای در این دیدار به خانواده‌های نیرو‌های مسلح اشاره‌ای داشتند و فرمودند که خانواده این نیرو‌ها در جهاد این عزیزان شریک هستند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: جنگ ما ادامه دارد و نبرد خاتمه نیافته، بلکه چهره آن عوض شده است. ما در قلب میدان هستیم و در وسط یک معرکه جهانی سخت، بسیار جدی و واقعی هستیم.

وی افزود: شما تصویر این پیکار را ظرف شش ماه گذشته دیدید؛ این آرایش جهانی قدرت از دورترین نقاط عالم و از درون کاخ‌های مستکبران تا درون شهر‌ها و خیان‌های ما مساحت وسیعی از یک جغرافیای جهانی با تصورات، آرزو‌ها و رویا‌های بزرگ در حد براندازی و فروپاشی نظام این‌گونه باور کرده بودند که با دست به دست هم دادن و مجتمع شدن در برابر جنود الهی، نظام را در لبه پرتگاه قرار دهند.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: این تصور در ذهن آن‌ها نقش بسته بود و بر همین اساس عمل کردند. محاسبات غلط، قضاوت‌های نادرست و برآورد‌های فاصله‌دار از حقیقت، همیشه صاحبان آن را به هلاکت می‌رساند؛ دشمنان ما بر اثر خطا‌های خودشان هلاک می‌شوند.

سردار سلامی ادامه داد: این معرکه کاملاً ارکان نظام را هدف قرار داده بود؛ اما با درخشش قوای دفاعی و امنیتی کشور و هنرنمایی ملت تحت حمایت‌های رهبری، همه رویا‌های دشمنان به خواب‌های پریشان تبدیل شد.

وی با بیان اینکه آن‌ها ما را در چهارراه تحریم، انزوای سیاسی، عملیات روانی و بی‌ثبات‌سازی داخلی قرار داده بودند، گفت: در تقاطع این‌گذرگاه‌های سخت، دشمنان تصور می‌کردند که با افزایش فشار‌ها می‌توانند کاری کنند؛ اما همه دیدیم که فاصله زمانی احساس اقتدار دشمن و درهم‌شکستن چهره او برای ما بسیار کوتاه بود.

فرمانده کل سپاه گفت: دیدید که «بنت» در فرودگاه دبی ژست می‌گرفت؛ رژیم‌های عربی هم برای عادی‌سازی صف بسته بودند و در این زمینه از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و رژیم صهیونیستی را رکن و تکیه‌گاه قراره داده بودند. رژیم صهیونیستی برای حمله به ما رجز می‌خواند و احساس می‌کرد که در صحنه بین‌المللی توانسته است ما را محاصره کند و در انزوا قرار دهد و خیال می‌کرد که توانسته است بر چالش‌های داخلی خود فائق بیاید.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد که توانسته است بر دیگر کشور‌ها تسلط پیدا کند و رژیم‌های سیاسی را در راستای اهداف خود به حرکت دربیاورد، افزود:، اما بین این پوسیدگی، آشفتگی و این وضعیت نابسامان و در حال غروب، زوال و فروپاشی که امروز از صهیونیست‌ها می‌بینید با چند ماه قبل رابطه‌ای می‌بینید؟ چگونه ورق برگشت که امروز ملاحظه می‌کنید حتی آمریکا از این رژیم فاصله گرفته است و حاصر نیست برای این رژیم هزینه شود.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: امروز رئیس جمهور آمریکا نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را برای ملاقات نمی‌پذیرد و وزرای او را برای ورود به آمریکا تحریم کرده است؛ امروز سیاست‌های آمریکا و اسرائیل از نتوانستن به نخواستن تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز برای اولین بار صد هزار نفر در درون سرزمین‌های اشغالی علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند، خاطرنشان کرد: اسرائیل امروز از سوریه، لبنان و نوار غزه مورد حمله موشکی قرار می‌گیرد و از کرانه باختری شعله‌های خشم زبانه می‌کشد. رژیم صهیونیستی دیورا‌های چند صد متری دور خود کشیده و با قوی‌ترین سنسور‌ها پایش و رصد امنیتی می‌کند و حتی یک حیوان نمی‌تواند از مرزهایش عبور کند؛ اما دست‌های غیبی کرانه باختری را مسلح کرد و شما تفنگ‌های مدرن خودکار و سلاح‎های خودکار را در دست فلسطینیان می‌بینید.

سردار سلامی با بیان اینکه طی یک هفته گذشته فلسطینیان ۱۶۵ عملیات انجام دادند که ۵۰ درصد آن تیراندازی بود، گفت: صهیونیست‌ها دو نفر از نیرو‌های ما را (در سوریه) شهید کردند؛ اما با دست‌های غیبی هفت نفر از آن‌ها کشته شدند؛ این معادلات دیگر به نامعادلات تبدیل شده است.

.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82730

ارسال نظر