یک زن در لیست تحریم های جدید آمریکا علیه ایران /سهیلا کسائی کیست؟

سهیلا کسائی تنها زن تحریم شده در لیست جدید آمریکا علیه ایران، کیست؟

 یک زن در لیست تحریم های جدید آمریکا علیه ایران /سهیلا کسائی کیست؟

ساعاتی پیش وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۹ شخص و نهاد ایرانی را وارد لیست تحریم ها کرد.

آمریکا  چندین مدیرعامل شرکت‌های فناوری محور را تحریم کرده است. در فهرست تحریم‌های جدید آمریکا نام مدیرعامل دوران «علیرضا عابدی‌نژاد» و «سهیلا کسائی»، نایب رئیس هئیت مدیره شرکت دوران و نام «عامر نجفیان» مدیرعامل شرکت هوش‌ مصنوعی عامراندیش و رئیس هئیت مدیره شرکت دوران چشم می‌خورد. همچنین دولت بریتانیا نیز در آخرین تحریم‌های خود اعلام کرده شرکت ابر آروان را تحریم کرده است.

سهیلا کسائی کیست؟ 

سهیلا کسائی تنها زن تحریم شده در لیست جدید آمریکا علیه ایران، کیست؟

در این خبر به توضیحاتی درباره سهیلا کسائی تنها زن تحریم شده در لیست جدید آمریکا علیه ایران، پرداخته شده اس

تسهیلا کسائی، معاون رئیس هئیت مدیریه شرکت دوران کیست؟ 

براساس آنچه در رسانه ها منتشر شده است سهیلا کسائی، معاون رئیس هئیت مدیریه شرکت دوران در کنار برخی دیگر از چهره ها و نهادهای ایرانی از سوی آمریکا تحریم شده است. 

تاریخچه شرکت نرم افزاری دوران

نوع فعالیت : تولیدی / بازرگانی

فیلد فعالیت : تولید نرم افزار.

تاریخچه : شرکت داده پردازان دوران در تاریخ ۲۶/۰۱/۱۳۷۹ با شماره ۱۷۲۱۹۶ در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است. از زمان تاسیس تاکنون در زمینه تولید نرم افزار با شماره پروانه بهره برداری ۶۰۱۹۸۳۶۱ وبا شماره کارت بازرگانی ۴۴۶۸۷۶ به تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۹۰فعالیت می کند.

گروه دوران یکی از موفقترین مجموعه شرکت های کامپیوتری می باشد، که با هدف ارائه محصولات و خدمات متنوع در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردیده است. این گروه که بیش از یک دهه از تاسیس آن می گذرد با ساماندهی بیش از ۲۵۰ نفر از فارغ التحصیلات دانشگاه های معتبر کشور و بهره گیری از دانش روز دنیا، فعالیت گسترده ای در زمینه تولید و ارائه نرم افزار ها، تجهیزات و خدمات تخصصی در چارچوب ۶ گروه Security ،Software Licensing ،Network ،VoIP ،Portal ،ERP دارد. حضور چهار تیم تولید، فنی، سیستمی و بازرگانی در قالب یک گروه و از طرفی همکاری نزدیک با شرکتهای معتبر بین المللی، توان فنی و اجرایی بالایی را برای این گروه در زمینه اجرای پروژه های بزرگ ملی فراهم نموده است.

*عکس از شرکت شرکت دوران است

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106262

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر