کلاهبرداری حرفه‌ای یک زن از یزدی‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حمل چک پول جعلی توسط یک خانم در شهرستان بهاباد موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد قرار گرفت.

کلاهبرداری حرفه‌ای یک زن از یزدی‌ها

سرگرد حبیب عباسی، فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمل چک پول جعلی توسط یک خانم در شهرستان بهاباد موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد قرار گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین، این مقام انتظامی افزود: زن کلاهبردار با تلاش و هوشیاری ماموران در یکی از بانک های شهرستان بهاباد شناسائی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد اظهار داشت: ماموران از این خانم ۴۴ قطعه چک پول ۵۰۰ هزار ریالی را کشف کردند و متهم به همراه چک پول‌های جعلی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد  از شهروندان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در هنگام دریافت اسکناس و چک پول به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان گرفتار نشوند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری متخلفان و مجرمان اقدامات لازم به عمل آید./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37678

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر