این زن کلاهبردار را شناسایی کنید + عکس

تصویر زنی که با دادن وعده دریافت وام‌های قرض الحسنه و دریافت کارت‌های اعتباری خرید لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از ۲۳ نفر از شهروندان کرده بود، منتشر شد.

این زن کلاهبردار را شناسایی کنید + عکس

پلیس آگاهی فردیس تصویر خانمی که با دادن وعده دریافت وام‌های قرض الحسنه و دریافت کارت‌های اعتباری خرید لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از ۲۳ نفر از شهروندان کرده بود را منتشر کرد.

 سرهنگ کامران ملکی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت شخصی در زمینه کلاهبرداری از شهروندان با دادن وعده دریافت وام‌های کلان قرض الحسنه مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

او گفت: بررسی‌های کارآگاهان حاکی از این بود که خانم کلاهبردار با شناسایی افراد متقاضی دریافت وام، با دادن وعده‌های گرفتن وام‌های کلان اقدام به دریافت مبالغی از مالباختگان کرده و در ادامه پاسخگوی آن‌ها نبوده است.
 

زن کلاهبردار

سرهنگ ملکی گفت: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر فردیس، نامبرده را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان فردیس پلیس در اجرای دستور بازپرس شعبه نهم دادگاه عمومی و انقلاب این شهرستان اقدام به انتشار تصویر این متهم می‌کند تا چنانچه شهروندان توسط این شخص یا به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15071

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر