زن اخاذ و کلاهبردار در دام پلیس | اعترافات هولناک به مسمومیت و بیهوش کردن مسافران قطار و اغفال جوانان

این زن اخاذ و کلاهبردار حرفه‌ای سوابقی مانند مسمومیت و بیهوش کردن مسافران قطار و سرقت وسایل آنها، اخاذی، کلاهبرداری و… را در پرونده خود دارد.

زن اخاذ و کلاهبردار در دام پلیس | اعترافات هولناک به مسمومیت و بیهوش کردن مسافران قطار و اغفال جوانان

 فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری یک زن اخاذ و کلاهبردار سابقه‌دار با سوابق کیفری سرقت، اخاذی و اغفال جوانان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح الله گراوندی اظهار کرد: به دنبال وصول مرجوعه قضائی مبنی بر جلب فردی مونث با سوابق کیفری مانند مسمومیت و بیهوش کردن مسافران قطار و سرقت وسایل آنها، اخاذی، کلاهبرداری و…، موضوع دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ با انجام گشت زنی‌های هدفمند، فرد متهم را مشاهده و پس از هماهنگی قضائی نیز او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه این فرد دارای سوابق متعدد بوده و بیش از ۱۳ سال است که تحت تعقیب مراجع قضائی قرار دارد، تصریح کرد: در استعلامات به عمل آمده مشخص شده که این فرد دارای ۳۰ پرونده قضائی در شعبات مختلف دادسرا است و سوابق کیفری اخاذی، سرقت، کلاهبرداری و اغفال جوانان در پرونده او دیده می‌شود.

سرهنگ گراوندی با اشاره به اینکه این متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: شاکیان می‌توانند برای پیگیری پرونده‌های قضائی خود به پلیس آگاهی دزفول مراجعه کنند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12004

ارسال نظر