هشدار جدی به شهروندان اصفهانی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: توفان و تگرگ اصفهان را فرامی‌گیرد.

هشدار جدی به شهروندان اصفهانی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: توفان و تگرگ اغلب مناطق استان اصفهان را تا اواخر وقت امروز دربرمی‌گیرد.

‌لیلا امینی، رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر فعالیت سامانه بارشی بر روی استان تا اواخر وقت امروز «یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲» است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بر این اساس تا اواخر وقت امروز با فعالیت سامانه ناپایدار در سطح استان، افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، توفان لحظه‌ای وخیزش گرد و خاک محلی در نواحی شمالی و شرقی استان و در برخی ساعات در نواحی مستعد رگبار پراکنده باران و رعد و برق و احتمال وقوع تگرگ پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: برای فردا نیز آسمانی صاف تا قسمتی ابری برای اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی شده است.

امینی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز تصریح کرد: در این بازه زمانی میانگین دمای هوای استان بین ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88196

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر