هشدار مهم معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به دانش‌آموزان و معلمان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از دانش‌آموزان و معلمان خواست که این هشدارها را جدی بگیرند.

هشدار مهم معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به دانش‌آموزان و معلمان

آموزش و پرورش استان اردبیل جزئیات برگزاری مراسم زنگ سپاس و بزرگداشت روز معلم در مدارس اردبیل را اعلام کرد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم زنگ سپاس در دبیرستان امید انقلاب اردبیل گفت: دانش‌آموزان در تعیین رشته خود فریب تبلیغات مکرر برخی رشته‌ها را نخورند.

بیشتر بخوانید: بحران شدید در مدارس اردبیل | آموزش و پرورش توضیح داد

رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم زنگ سپاس که در دبیرستان امید انقلاب برگزار شد ضمن تبریک روز معلم و با اشاره به اینکه کشور به تعالی در کلیه رشته ها نیازمند است، افزود: دانش آموزان در انتخاب رشته خود تبلیغات را مد نظر قرار ندهند و نسبت به استعداد خود انتخاب رشته نمایند.

او در این مراسم که با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و با ادای احترام و اهدای گل به تمثیل شهدای فرهنگی استان برگزار شد، گفت: انتخاب رشته دانش آموزان مهم است و تبلیغات فراوان با سوق دادن به برخی رشته‌های پرطرفدار باعث اتلاف انرژی و هدررفت استعدادهای دانش آموزان می شود.

قاسمیان ادامه داد: پیشرفت کشور در سایه توجه به همه رشته‌های تحصیلی است و دانش آموزان حتما با درک درست از استعداد خود تمامی رشته‌های علمی را مورد دقت خود قرار بدهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری نامگذاری روز معلم را با سالگرد شهادت استاد مطهری دارای حکمت دانست و اظهار کرد: مراجعه و مطالعه کتابهای شهید مطهری در باب حکمت و فلسفه و انسان و اسلام میتواند شخصیت ساز باشد.

رضا قاسمیان با تاکید بر اینکه کتابهای شهید مطهری مقایسه شرق و غرب و اسلام را در خود دارد، تصریح کرد: مخاطبان با خواندن کتابهای شهید مطهری انتخاب دقیق پیدا می کنند.

این مقام مسئول استانداری اردبیل مدارس را کارگاه جواهرسازی تعبیر کرد و افزود: معلمان جواهرساز و دانش آموزان جواهرات این کارگاه‌ها می باشند.

قاسمیان گفت: دانش آموزان معدن جواهرات ارزنده هستند و شرط جواهرسازی همراهی دانش آموزان با معلمان و اساتید خود می باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان کرد: دانش آموزان و معلمان با باور داشتن به سه اصل ارزش های دینی و الهی که تضمین کننده دنیا و آخرت بوده و ارزش های انسانی که دین نیز بر آن تأکید دارد و همچنین ارزش های ملی برای ایجاد وحدت و انسجام، می توانند به تشخیص درست در زندگی خود دست بیابند.

گفتنی است، در این مراسم از تعدادی از معلمان مدارس اردبیل تجلیل به عمل آمد و همچنین تعداد ۱۲ نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی توسط خیرین فرهنگی آزاد شدند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85473

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر