تذکر یک نماینده مجلس درباره اجرای رتبه بندی معلمان

سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک روز معلم در تذکری بر لزوم اجرای درست و کامل رتبه بندی معلمان تاکید کرد.

تذکر یک نماینده مجلس درباره اجرای  رتبه بندی معلمان

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خواستار قرار گرفتن سوالاتش از وزرا در دستور کار کمیسیون ها و صحن علنی شد.

سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک روز معلم در تذکری بر لزوم اجرای درست و کامل رتبه بندی معلمان تاکید کرد.

وی همچنین در تذکر دیگری گفت: سوال از وزرا در صحن اعلام وصول شده اما هیات رییسه سلیقه ای عمل کرده و می گوید به دلیل اینکه نماینده ای یک بار در صحن سوال مطرح کرده دیگر نمی تواند سوال خود را طرح کند. سوال ها باید براساس اعلام وصول در صحن علنی در دستورکار قرار بگیرد.

موسوی لارگانی اضافه کرد: قرار بود سوال در دستور کیمسیون قرار گیرد اما به دلیل سفر استانی وزیر طرح سوال  از دستورکار خارج شد حال اینکه طبق آئین نامه اگر وزیری سفر خارج از کشور داشته باشد باید سوال از دستورکار کمیسیون خارج شود اما برای سفر استانی و کارهای غیرضروری نمی توان سوال را در دستورکار کمیسیون قرار نداد. لازم است تا به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد نایب رییس مجلس در داسخ به این تذکر گفت: تعداد قابل توجهی سوال از وزرا در کمیسیون ها مطرح است و در نوبت رسیدگی قرار دارد؛ البته صحبت های شما براساس آئین نامه کاملا صحیح است و طی ۱۰ روز باید سوالات در کمیسیون مطرح شوند. یک بار این تذکر شما را در هیات رئیسه مطرح کرده ایم، بار دیگر نیز مطرح می کنیم.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84930

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر